Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jihlava chce další dva sjezdy z přivaděče, kvůli ucpanému městu

Na dálničním přivaděči v Jihlavě by se mělo v příštích letech udát hned několik zásadních změn. Už od ledna 2016 by se tu místo devadesátkou mohlo jezdit až 110 km/h. Můžou také přibýt nové sjezdy. Záležet bude na dohodě města, ministerstva dopravy a Ředitelství silnic a dálnic.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P34a88v95e52l 82M35a69r69e88š 2723658461671

Ten sjezd z dálnice je opravdu pěkná pakárna.Chybí nikdy nepostavené druhé rameno křižovatky, sjezd ze směru Praha na Jihlavu.Úrovňové křížení defacto dálnice je hodně nestandardní s nebezpečné řešení

0/0
12.5.2015 7:54

S42t77a62n52d39a 69D53o77l48e85ž98a26l 9193646450176

Pohoda obyvatel nikoho z radnice nezajímá, hlavně že se jde na ruku developerovům. Proč nepokračuje Okružní pod žel. viaduktem směrem k přivaděči. Proč se na to nemyslelo již při povolování staveb Kauflandu a Alberta. Vždyť tento směr se evidentně nabízel jako dopravní koridor a auta jedoucí z prům.zóny v Hruškových dvorech se zbytečně ženou směrem k centru na další kruháč. Je jasné, že na třech po sobě jdoucích kruháčích se doprava zastaví. Navíc se tam nyní za dotační peníze staví Robinson.u něhož nebude kde parkovat.

To samé na ulici Vrchlického, opět se postaví polovičatý sjezd a nájezd, přitom na Horním Kosově se počítá s masívní výstavbou. Na Vrchlického se povolí obchodˇák, ale polovina zákazníků zahustí dopravu ve městě, protože neexistuje plnohodnotný sjezd na přivaděč. A přitom tato část přivaděče se stavěla nedávno. 

Opravdu by to chtělo více používat hlavu a sladit rozvoj města s dopravou, viz nelogicky umístěný City Park závislý pouze na jedné příjezdové variantě, navíc ležící na průtahu městem.

0/0
11.5.2015 14:09

J59i52r34i 23R81u55s38n91o44k 4555232557273

Za to udolicko pod viaduktem jsem rad. To je docela prijemne misto. Nechapu, proc chcete hned tranzit pres jedno z nejvetsich jihlavskych sidlist? Jihlava by primarne potrebovala obchvat, protoze zacpy kolem krizovatky u City parku jsou neskutecne.

+1/0
12.5.2015 0:14

J41a26k84u71b 13K96o47r71e24k 3519925681887

Obchvat je přivaděč nebo ne? Jaký obchvat byste si ještě představoval?

0/0
14.5.2015 11:54

L90u20d42ě98k 53H65l25á91v50k85a 2665304575778

;-DPokud si pomazané hlavy myslí, že se tím něco vyřeší ... Hlavním dopravním problémem je umístění City Parku do středu města a dopravní úpravy na průtahu Březinkami. A to už se ničím "vylepšit" nedá. Na vině je hlavně nekoncepčnost a nekompetentnost magistrátního dopravního a stavebního odboru. To je do očí bijící.

0/−1
11.5.2015 12:11

J42i55r92i 85R44u40s94n91o57k 4165802627503

Dopravni upravy na Brezinkach jsou naprosto v poradku. Vam prijde normalni vest tranzit 2+2 pruhy pres jedno z nejvetsich sidlist? Vzdyt na jedne strane jsou dve zakladni skoly a take dva ruzne supermarkety.

0/0
12.5.2015 0:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.