Diskuze

Angličan svářečkou spravuje plot, auto lepidlem, směje se mechanik

Jiří Kovařík je automechanik, který má dílnu v Třebíči. Neopravuje ale současná auta. Zaměřuje se na veterány, které dováží z Anglie. Podivuje se přitom práci svých britských kolegů, kteří na padesát let staré vozy jdou se smirkem, štětcem a lepidlem. Na anglické technologie ale nedá dopustit.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Laminát je řešení, když už není na čem ty plechy upevnit. Dělal jsem to třeba už 1972 na Fiatu 124S, na kterém ve výrobě "zapomněli" nalakovat levý přední blatník také odspodu. S veterány jsem se natrápil až dost- Praga šestiválec "zelený Anton" pražské policie, později Škoda "Liduška" Popular z r. 1938 už s řízením vlevo.

0 0
možnosti

Urcite je to vec osobniho vkusu, take se zabyvam veterany , prvniho jsem si koupil okolo roku 1988 a dnes ma dvojnasobnou cenu. Ale anglicke vozy a to bez vyjimky mne nikdy nezaujaly, kdybych stal pred volbou urcite by padla na jiny vuz. A co se kvality veteranu po tzv. renovaci z ostrovu a tyce je to zpravidla ziva katastrofa a laminatova orgie. Az na absolutni vyjimky renomovanych firem, ktere ovsem nezaplatite.

0 0
možnosti

Ještě třeba říci, že veterán má někdy větší cenu před renovací, než po ní ;-D

2 0
možnosti

"Investice do veteránů je dobrým spořením na důchod."

To jistě, ale určitě ne u veterána v uváděné relaci 250-350 tisíc korun. Tam to zhodnocení v čase pokryje +/- akorát tak inflaci.

0 1
možnosti

Nevím nevím. Ještě nedavno se škoda 100, nebo 1000MB nechala koupit za cenu šrotu. A podívejte se dnes na ceny embéček.

4 0
možnosti

Mě by auta z anglie nikdy moc neuchvátila.

2 1
možnosti

Mně taky nee,mají řízení na špatný straně...Pohříchu jediný důvod,který vidím.

5 0
možnosti