- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Laminát je řešení, když už není na čem ty plechy upevnit. Dělal jsem to třeba už 1972 na Fiatu 124S, na kterém ve výrobě "zapomněli" nalakovat levý přední blatník také odspodu. S veterány jsem se natrápil až dost- Praga šestiválec "zelený Anton" pražské policie, později Škoda "Liduška" Popular z r. 1938 už s řízením vlevo.
Urcite je to vec osobniho vkusu, take se zabyvam veterany , prvniho jsem si koupil okolo roku 1988 a dnes ma dvojnasobnou cenu. Ale anglicke vozy a to bez vyjimky mne nikdy nezaujaly, kdybych stal pred volbou urcite by padla na jiny vuz. A co se kvality veteranu po tzv. renovaci z ostrovu a tyce je to zpravidla ziva katastrofa a laminatova orgie. Az na absolutni vyjimky renomovanych firem, ktere ovsem nezaplatite.
Ještě třeba říci, že veterán má někdy větší cenu před renovací, než po ní
"Investice do veteránů je dobrým spořením na důchod."
To jistě, ale určitě ne u veterána v uváděné relaci 250-350 tisíc korun. Tam to zhodnocení v čase pokryje +/- akorát tak inflaci.
Nevím nevím. Ještě nedavno se škoda 100, nebo 1000MB nechala koupit za cenu šrotu. A podívejte se dnes na ceny embéček.
Mě by auta z anglie nikdy moc neuchvátila.
Mně taky nee,mají řízení na špatný straně...Pohříchu jediný důvod,který vidím.