Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Angličan svářečkou spravuje plot, auto lepidlem, směje se mechanik

Jiří Kovařík je automechanik, který má dílnu v Třebíči. Neopravuje ale současná auta. Zaměřuje se na veterány, které dováží z Anglie. Podivuje se přitom práci svých britských kolegů, kteří na padesát let staré vozy jdou se smirkem, štětcem a lepidlem. Na anglické technologie ale nedá dopustit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M15i67r89o68s34l68a13v 78S64t85e71i73n70e18r 6568114523845

Laminát je řešení, když už není na čem ty plechy upevnit. Dělal jsem to třeba už 1972 na Fiatu 124S, na kterém ve výrobě "zapomněli" nalakovat levý přední blatník také odspodu. S veterány jsem se natrápil až dost- Praga šestiválec "zelený Anton" pražské policie, později Škoda "Liduška" Popular z r. 1938 už s řízením vlevo.

0/0
1.5.2015 12:33

P28a53v75e52l 13H98a75n94k28o 1639589468263

Urcite je to vec osobniho vkusu, take se zabyvam veterany , prvniho jsem si koupil okolo roku 1988 a dnes ma dvojnasobnou cenu. Ale anglicke vozy a to bez vyjimky mne nikdy nezaujaly, kdybych stal pred volbou urcite by padla na jiny vuz. A co se kvality veteranu po tzv. renovaci z ostrovu a tyce je to zpravidla ziva katastrofa a laminatova orgie. Az na absolutni vyjimky renomovanych firem, ktere ovsem nezaplatite.

0/0
30.4.2015 9:19

M62a65r85t24i16n 45H87a35v47l45í51k 4430215177203

Ještě třeba říci, že veterán má někdy větší cenu před renovací, než po ní ;-D

+2/0
30.4.2015 10:19

M35a12r19t18i53n 21P95o38s26p61í64š90i92l 8385491496307

no pokud má dvojnásobnou cenu proti roku 1988 tak je to pěkný prodělek

+1/0
1.5.2015 21:55

J28a68n 19J18a83n92e49č64e63k 9580793170346

"Investice do veteránů je dobrým spořením na důchod."

To jistě, ale určitě ne u veterána v uváděné relaci 250-350 tisíc korun. Tam to zhodnocení v čase pokryje +/- akorát tak inflaci.

0/−1
30.4.2015 9:00

M19a90r90t65i69n 26H54a49v92l15í65k 4360685627513

Nevím nevím. Ještě nedavno se škoda 100, nebo 1000MB nechala koupit za cenu šrotu. A podívejte se dnes na ceny embéček.

+4/0
30.4.2015 10:18

J54a94n 96J97a95n30e25č51e97k 9110503180696

Skokový rozdíl ceny je právě v té renovaci, která nebyla zadarmo. Dál už to půjde jen velmi velmi zvolna. Zapomeňte na to, že by hodnota běžné tisícovky (byť pečlivě zrenovované) nějak zásadně rostla, aby se to dalo považovat za investici - dobře uložené peníze ano, radost z pěkného kousku a svezení ano, ale investice v pravém smyslu ne.

+1/0
30.4.2015 10:26

M52a88r62t25i30n 91H52a72v98l37í68k 4330935807353

Mě by auta z anglie nikdy moc neuchvátila.

+2/−1
30.4.2015 8:45

K63a52r81e24l 40V97e20č68e61ř81a 8213136937496

Mně taky nee,mají řízení na špatný straně...Pohříchu jediný důvod,který vidím.

+5/0
30.4.2015 9:07

M91a63r28t17i84n 95H13a52v49l15í76k 4190775547673

Což to jsem zrovna nemyslel, ale něco mi na těch autech z anglie nich nesedí. Snad jen Rolls-Royce.‎

0/−1
30.4.2015 10:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.