Diskuze

Vysočinu křižoval kamion s návěsem bez kola, řidič ho vezl uvnitř

Svým očím těžko věřili policisté, kteří minulý týden kontrolovali dopravu v Dlouhé Brtnici na Jihlavsku. Zastavili kamion s návěsem, na němž chybělo levé zadní kolo. Podle policistů souprava bezprostředně ohrožovala bezpečnost provozu. Řidič to bude vysvětlovat ve správním řízení.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JT

J83a92n 89T11i60c62h50ý

3. 3. 2015 21:14

Lepší článek k tématu kamionové dopravy, řeší skutečné problémy

web. svobodni. cz/clanky/josef-novotny-ja-kamion

0 0
možnosti
JN

Opět hloupá neznalost aktivního fracka u kriminálky, který se montoval do toho čemu nerozumí. U té Tatry jde o nouzový dojezd. V tom konkrétním případě v roce 2012 na který je odkaz žádné kolo neupadlo, ale bylo odmontováno poté co se zadřelo ložiško. Toto opatření je povoleno výrobcem a vozidlo je takto homologováno.

2 1
možnosti
TJ

Zajímalo by mě jestli v celé téhle diskuzi je škopek profi trol nebo to nemá v hlavě moc v pořádku, ale spíš bych to viděl na policajta, kterej si obhajuje neznalost svých kolegů.

0 0
možnosti
JN

Škopek 45105 je obvykle milovník dopravního fašismu a má policajty za božstvo. Jinak ale občas píše i normálně. Nevím zda-li se pod tím účtem nepřihlašuje více lidí, neboť mám pocit, že občas se vylučuje to co píše jednou a pak jindy.

0 0
možnosti
VH

je to zcela bezpečný způsob jak při poruše náboje bezpečně dojet k opravě,toto nouzové řešení používali mechanici i řidiči zcela běžně a jenom ti,kteří bez praxe a tech.znalostí píší a dělají ze sebe hrdiny ůnejvíce škodí

1 0
možnosti
Foto

Tady si skutečně někdo myslí, že odtahovka by to řešila jinak? Jako že by na to objednavali jeřáb a trailer? Odtahovka by to odtáhla naprosto stejným způsobem, po nehodách by žádné auto neprošlo sto a tahají to na kolech, když je defekt, tak kolo sundání, podvazou a jedou. Žádné ohrožení bezpečnosti to není. A ty nápravy jsou konstruovány na tolik sil, že jízda bez kola je nic.

1 0
možnosti
MS

Je to pořád dokola ,proč to nejde jako jinde za vozidlo má být zodpovědnost provozovael ze zákona  ne řidič on si potom dispečer rozváží někomu nařizovat nějak to udělej hlavně pojed´,to samé s nakládkou proč za to nezodpovídá  odesilatel  ten to nakládá ten má zajistit správné rozložení nákladu jak to má řidič zvážit to si má v boxu vozit decimálku

5 0
možnosti
PR

U tatry jsou ve výbavě třmeny na podvaz nápravy.

4 0
možnosti

tatra je na to konstrukčně uzpůsobená

0 0
možnosti
PR

a co jako je na tom nebezpečný? Nápravu měl uvázanou a ještě tam měl 5 kol. Nějaký návěsy mají zdvihací dvě nápravy aby šetřily pneu.

7 1
možnosti

ano, ale budou na takovou jízdu konstrukčně uzpůsobeny

0 0
možnosti
PN

By mě zajímalo jak tam to kolo dostal :/

1 0
možnosti

ani bych se nedivil, kdyby mu ho naložili někde na vykládce/nakládce

1 0
možnosti
PS

Chce to používat mozek,kvůli prachům neohrozím zdraví lidí na silnici a okolo.

Jsou i jiné práce,dopravci si s řidiči  vitírají pr... a ono drží.

Kam až to zajde kluci,děláte těžkou a zodpovědnou práci a dopravce vás má za povl co za pár korun udělá všechno a poslušně.

0 4
možnosti