Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vysočinu křižoval kamion s návěsem bez kola, řidič ho vezl uvnitř

Svým očím těžko věřili policisté, kteří minulý týden kontrolovali dopravu v Dlouhé Brtnici na Jihlavsku. Zastavili kamion s návěsem, na němž chybělo levé zadní kolo. Podle policistů souprava bezprostředně ohrožovala bezpečnost provozu. Řidič to bude vysvětlovat ve správním řízení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J34a27n 79T87i56c76h10ý 8860942870768

Lepší článek k tématu kamionové dopravy, řeší skutečné problémy

web. svobodni. cz/clanky/josef-novotny-ja-kamion

0/0
3.3.2015 21:14

J52i94ř37í 80J40u52r74á77š32e48k 8977325960877

Tady tento borec je lepší..

http://tn.nova.cz/clanek/zpravy/doprava/tatra-bez-kola-se-ritila-na-ostravu-mel-jsem-to-pod-kontrolou-tvrdil-ridic.html

+1/0
3.3.2015 9:12

J23i62ř87í 33N34o92v95o12t66n32y 2348541453779

Opět hloupá neznalost aktivního fracka u kriminálky, který se montoval do toho čemu nerozumí. U té Tatry jde o nouzový dojezd. V tom konkrétním případě v roce 2012 na který je odkaz žádné kolo neupadlo, ale bylo odmontováno poté co se zadřelo ložiško. Toto opatření je povoleno výrobcem a vozidlo je takto homologováno.

+2/−1
3.3.2015 9:41

J38i34n44d73ř37i85c64h 41Š35k66o40p26e33k 4105431860115

pokud je to povoleno výrobce a to i pro jízdu po silnici, řidič to bez problémů uhádá ve správním

0/0
18.3.2015 7:23

T30o91m74á93š 87J75u61r12e90č74k84a 3723132359933

Zajímalo by mě jestli v celé téhle diskuzi je škopek profi trol nebo to nemá v hlavě moc v pořádku, ale spíš bych to viděl na policajta, kterej si obhajuje neznalost svých kolegů.

0/0
3.3.2015 6:19

J73i45ř53í 86N73o69v46o42t55n87y 2958571173119

Škopek 45105 je obvykle milovník dopravního fašismu a má policajty za božstvo. Jinak ale občas píše i normálně. Nevím zda-li se pod tím účtem nepřihlašuje více lidí, neboť mám pocit, že občas se vylučuje to co píše jednou a pak jindy.

0/0
3.3.2015 9:44

V91l62a24d64i11m41í79r 51H89o61u71z42a82r 6610106904380

je to zcela bezpečný způsob jak při poruše náboje bezpečně dojet k opravě,toto nouzové řešení používali mechanici i řidiči zcela běžně a jenom ti,kteří bez praxe a tech.znalostí píší a dělají ze sebe hrdiny ůnejvíce škodí

+1/0
3.3.2015 5:50
Foto

M10i71r65o79s78l23a68v 27Z63a87p46l85e96t40a67l 3607195388603

Tady si skutečně někdo myslí, že odtahovka by to řešila jinak? Jako že by na to objednavali jeřáb a trailer? Odtahovka by to odtáhla naprosto stejným způsobem, po nehodách by žádné auto neprošlo sto a tahají to na kolech, když je defekt, tak kolo sundání, podvazou a jedou. Žádné ohrožení bezpečnosti to není. A ty nápravy jsou konstruovány na tolik sil, že jízda bez kola je nic.

+1/0
3.3.2015 5:00

J30o70s70e54f 52H83a82n80y54á90š 2184469503

A?

0/0
5.3.2015 18:29

M27i86r34o91s37l31a78v 92S96t11r23á94n93s54k58ý 5926212320537

Je to pořád dokola ,proč to nejde jako jinde za vozidlo má být zodpovědnost provozovael ze zákona  ne řidič on si potom dispečer rozváží někomu nařizovat nějak to udělej hlavně pojed´,to samé s nakládkou proč za to nezodpovídá  odesilatel  ten to nakládá ten má zajistit správné rozložení nákladu jak to má řidič zvážit to si má v boxu vozit decimálku

+5/0
2.3.2015 18:30

P11e79t30r 66R54u29m80p95l97i67k 4779187279463

U tatry jsou ve výbavě třmeny na podvaz nápravy.

+4/0
2.3.2015 16:46

J28i98n72d47ř40i39c40h 44Š62k28o56p74e60k 4975341890695

tatra je na to konstrukčně uzpůsobená

0/0
2.3.2015 16:56

P32e46t16r 66R29u60m42p15l21i40k 4339217259873

a co jako je na tom nebezpečný? Nápravu měl uvázanou a ještě tam měl 5 kol. Nějaký návěsy mají zdvihací dvě nápravy aby šetřily pneu.

+7/−1
2.3.2015 16:42

J82i76n76d93ř80i21c62h 81Š90k19o47p60e72k 4905931300555

ano, ale budou na takovou jízdu konstrukčně uzpůsobeny

0/0
2.3.2015 16:54

O16n37d45ř40e12j 59Č26a67p66k67a 6361981153294

To tenhle návěs klidně může být taky (pro nouzové dojetí, takže tam bude omezená nosnost a max. rychlost). Na osobáku taky normálně nesmím mít na jedné nápravě pneumatiky různého typu, ale když píchnu, na dojetí do servisu tam dojezdové kolo dát můžu.

0/0
2.3.2015 17:46

J29i74n45d79ř97i65c26h 23Š37k87o40p37e68k 4165561680475

vždyť to píšu jinde.

Pokud návěs může jet bez jednoho kola, tak ve správním to uhádá a bude v pohodě. Pokud ne, něco ho to bude stát

0/0
2.3.2015 18:08

P83e64t34r 94N74e84s85v32a59d18b37a 2234835626759

By mě zajímalo jak tam to kolo dostal :/

+1/0
2.3.2015 16:07

J71i89n72d24ř92i92c37h 14Š41k78o48p14e12k 4425531690985

ani bych se nedivil, kdyby mu ho naložili někde na vykládce/nakládce

+1/0
2.3.2015 18:08

P28e82t70r 74N19e53s43v87a22d30b89a 2374125396739

V takovém případě ano.

0/0
2.3.2015 21:01

K22a68t47e95ř90i62n75a 19V78ý33b55o56r70n81á 6520779889

Asi netráví volný čas sledováním sportovních přenosů z gauče.

0/0
2.3.2015 18:10

P19e19t39r 22N86e65s27v55a83d12b71a 2134985126129

To může říct pouze člověk který nedržel v ruce ani samotnou 13" pneumatiku. Natož 20" elektron s pneumatikou tedy cca 28 kg. Kolo z návěsu s pneu 100 kg. Docela bych chtěl být u toho jak někdo takto těžko uchopitelnou věc sám zvedne ze země na úroveň hlavy a by jej naložil na návěs. Vím o čem mluvím přezouval jsem kamiony a když se kolo vyvrátilo byla celkem sranda jej dostat zpět do kolmé polohy. To není kolo s kočárku paní, slečno.

+2/0
2.3.2015 21:15

K14a36t45e64ř46i62n17a 33V18ý14b47o28r62n82á 6610459439

Nemohu než opakovat co jsem psala výše. A každý, kdo třeba jezdil s jeřábem AB 63 ví, že to auto má rezervu na plošině a nikdo vám v tom transportu nepomůže... Je fakt, že je to otázka cviku, ale pláč, že to nejde, se tenkrát nenosil. Ale ten kočárek byste zvládnout mohl.

0/0
2.3.2015 23:42

P41e79t28r 71S26e85d55l50á91č22e88k 8901726200762

Chce to používat mozek,kvůli prachům neohrozím zdraví lidí na silnici a okolo.

Jsou i jiné práce,dopravci si s řidiči  vitírají pr... a ono drží.

Kam až to zajde kluci,děláte těžkou a zodpovědnou práci a dopravce vás má za povl co za pár korun udělá všechno a poslušně.

0/−4
2.3.2015 16:03

P31a51v29e34l 27O16b25d81r85ž10á35l74e68k 6126444928482

To je tak, kdyz kamiony kontroluji policiste, kteri si sotva udelali Bcko a na doplneni ostrikovace jezdi do servisu.

+3/−4
2.3.2015 16:02

J67i40n32d80ř39i84c27h 79Š94k71o33p73e25k 4595971360265

a skupina C+ E by vyřešila co ? To si myslíš,  že by znali návody k obsluze ke každýmu tahači a návěsu, aby mohli vědět, zda se jedná o vyjímku a výrobce umožňuje jízdu bez jednoho či více kol ?

0/0
2.3.2015 16:31

P76e42t57r 44R38u28m59p93l27i46k 4509277529153

tak, tak, normálně v návodu na návěsy je to psaný, sundat kolo a uvázat nápravu i když se nemusí s listákem, pytel to ztahuje a kdyby se vypustil, tak by zase zátěžák méně brzdil, ale když je abs, tak se to nedělá.

+2/0
2.3.2015 16:45

J97i73n30d59ř49i38c47h 45Š33k49o39p54e81k 4515651350125

no pokud to je to možné, tak ve správním to snadno uhádá. Ale pochybuju, že běžný návěsy tohle umožňují

0/0
2.3.2015 16:57

J97a58n 90K69a85č58e19r 4490809389623

A jen tak mimochodem. Jak je možný, že foky Policie ČR se okamžitě dostanou do médií?;-O

+1/0
2.3.2015 15:58

P92e43t98r 36R88u73m59p52l65i20k 4689887799523

mají taky rodinu, děti chou peníze, manželka taky. Lovci nehod je neuživí.

0/0
2.3.2015 16:48

J92a28n 88D55l75o92u67h25ý 7474919360829

Sestikolovemu privesu chybi kolo... Naboj ma zajisteny, tak co se tu resi?! Zajimalo by me jak by svestky vezli prives do servisu, kdyz to prej nesmi na silnici....

+3/0
2.3.2015 15:57

P28e48t63r 79S78e21d74l53á11č34e22k 8491806320972

Jsou na to možnosti,všechno se dá převézt.Ale to by dopravce něco stálo.

0/0
2.3.2015 16:04

P98e25t42r 18N77e47s75v67a69d63b72a 2864695476549

Nesplňuje technický stav to se stalo. Na odtah návěsů je speciální návěs.

+1/−1
2.3.2015 16:08

P51e71t53r 70R34u95m72p86l97i93k 4449787289803

joo jakej, výška soupravy je 4 metry.

0/0
2.3.2015 16:50

P78e17t32r 77N92e52s81v38a24d88b17a 2604785986169

Třeba s tímhle nebude problém, http://www.apb-plzen.cz/doprava-a-preprava

0/0
2.3.2015 21:02

J90a50n 36D98l59o61u68h77ý 7564369350229

Pokud chcete vyhovet PCR mel by jste cely prives nalozit na jiny prives a to dopravit do servisu. Nedela se to hlavne proto, ze se z toho stane nadmerny naklad a je kolem toho takovyho papirovani a asistence, ze by to stalo vic, nez celej prives. Z principu poruchy tohoto privesu to ani neni nutne delat, protoze 5 kol ze 6 udrzi prives na silnici za kazde situace.

0/0
3.3.2015 7:34

P26e48t72r 98N28e94s87v61a40d94b92a 2274655256379

Bohužel nejde o to co si kdo myslí. Když si na auto dáte místo 14" kol 15" taky je to lepší, ale pokud tam nemají co dělat máte problém.

0/0
3.3.2015 13:39
Foto

M82i45r19o55s95l65a94v 57Z66a45p29l65e22t10a60l 3957525808353

Mnoho povyku pro nic.... zablokované ložisko jsme řešili stejně, ono to ani jinak řešit nejde, jen sundat kolo a opatrně dojet do servisu. Ale nebezpečnější to není o nic víc, než když jedu se zvedlou přední nápravou.

+9/0
2.3.2015 15:55

J43i64n24d69ř22i71c26h 68Š21k97o32p70e82k 4315781320675

podstatný bude, zda výrobce takovou jízdu umožňuje

0/0
2.3.2015 16:32

K11a40t69e27ř67i80n37a 78V61ý81b86o10r43n52á 6220919329

Platí, že co není zakázáno, je dovoleno.

0/0
2.3.2015 18:11

J59i22n22d33ř47i38c36h 53Š95k34o95p62e96k 4865891410595

no nevím, jestli tohle lze aplikovat v silničním provozu

0/0
2.3.2015 18:22

K65a81t62e66ř61i37n45a 17V39ý84b26o34r68n85á 6400479329

To je právní systém a i silniční provoz je řešen zákonem.

+1/0
2.3.2015 23:44

J19i65ř97í 30S71v13o25b31o43d84n73í81k 5749912543496

Je blbé,že to měl na poslední napravě.Lepší buď prostřední,nebo na zvedačce.Nikdo neví co vlastně měl v úmyslu.Dojet do servisu,domú?Ale noviny s Toho dělají zbytečnou drámu.V zemích kam jezdím to vidím na silnicích dnes a denně a nikdo se nad Tím nepozastaví.A to nedojíždí do servisu,ale cestuje s Tím po celé jejich zemi.

+4/0
2.3.2015 15:48

P77a69v59e34l 69K32u76r15a93l 5621224110840

trust me i am an engineer

doporučuji zadat do youtube. 

náklaďák může v pohodě jet i bez jednoho předního kola a není to nijak nebezpečné.

+2/0
2.3.2015 15:34

V20i93k57t39o87r 30S90t21r86o62p66e41k 1331761634

tvrdá ruka nepomůže, a dopravci mi dají za pravu .... minimální plat a šéf řekne prostě dojeď .... stát dementů jsme každopádně a nejen v dopravě .... žel bohu si to myslí celá západní evropa ......

+1/−1
2.3.2015 15:30

V62l42a46d39i75m56í98r 35B16e77n10e42š 2602145674593

Podle sebe, soudím tebe?

0/−1
2.3.2015 15:32
Foto

M11a40r20e48k 36B43a92š53i10s43t62a 7253122273100

Vy jste asi docela mimo pane Beneš, ono to totiž takhle probíhá běžně. Nechceš dojet do cíle, nebo nejlépe ještě na pár nakládek a vykládek tak si seber věci a běž, on už se někdo najde komu to nebude vadit že mu chybí triviální a zbytečné kolo ;-D

+1/0
2.3.2015 15:38

J92i68n23d71ř56i32c45h 54Š84k83o87p79e39k 4555691860525

jedna poznámka: pokud budou tresty pro řidiče tak velké a kontroly tak časté, tohle dopravci dělat nebudou, protože nebude nikdo, kdo by byl ochoten za pár korun riskovat problémy

0/0
2.3.2015 16:33

N37i60n35a 30S83k49r29o68m87n46á 7949236415955

blbost..

+1/0
2.3.2015 17:30

J18i15n84d41ř28i87c56h 44Š23k56o54p35e60k 4565141470835

jo ?

Teď všichni sází na to,že případná sankce je nic v porovnání se ziskem při porušování pravidel

0/0
2.3.2015 17:33

K23a90t34e63ř76i95n26a 52V48ý53b83o20r37n32á 6220889759

Jenže riziko je na zaměstnancích. A ti se najdou vždy. Stejně jako bílí koně. I těch je pořád dostatek.

+1/0
3.3.2015 0:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.