Diskuze

Řidiči nedokázali na bílou tmu zareagovat, tvrdí policie o nehodě na D1

Bílá tma, nulová viditelnost. Tak popisovali řidiči i policisté situaci na dálnici D1 v době nedělní hromadné nehody. U Jihlavy na 117. kilometru se srazilo padesát aut. Pokud se řidič do bílé tmy dostane, policie i dopravní instruktoři radí rychle zpomalit a uhnout. Jenže je to vůbec na dálnici možné?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

200 metru je luxusni dohlednost, nikoli bila tma. Jinak samozrejme plati povinnost za mlhy a husteho deste ci snezeni rozsvecet mlhovky. Kolik ridicu to udelalo? A co bezpecna vzdalenost, ty alespon 2s? Kdyz ono se policii daleko lip zabukari ci pri trochu horsim pocasi vubec nevyleza ven :-P:-/Rv

3 1
možnosti

Někteří borci jezdí i s dálkovými světly  v noci za Vámi...

0 0
možnosti

Někteří borci jezdí s tak nastavenými tlumenými světly, že vám svítí do zrcátka, i když stojí za vámi na semaforu, což je dost slušný výkon.

3 0
možnosti

R^R^R^ Je to marný, je to marný, je to marný...

0 0
možnosti

Včera se tady psalo, že nebylo vidět na metr. Dneska se to nějak protáhlo.

0 0
možnosti

aby nebylo vidět ani na metr, nevím co by muselo padat. Paní možná zapomněla zapnout stěrače ;-D

0 0
možnosti

To se není moc čemu divit, když pořád cca 40% řidičů nezná světla a přes den většinou svítí jen nějakými přiblblými diodami někde u země vepředu auta, vzadu nesvítí pro jistotu vůbec.

7 2
možnosti

R^ Osobně bych denní svícení zakázal. Alespoň v zimním období.

2 2
možnosti

Hlavní problém je v tom, že někteří řidiči neumí vyhodnotit, co znamená příměřená rychlost, co znamená bezpečná vzdálenost.

Vždy bych měl jet tak, abych byl schopen zareagovat na krizovou situaci před sebou, to není jen o rychlosti, ale zejména o oné bezpečné vzdálenosti.

Pokud by všichni dodržovali základní bezpečnostní pravidla, tak by se téměř nic nestalo. Jenže stačí několik bezohledných jedinců a vše je v...všichni vědí kde.

6 0
možnosti

No rada rozsvítit všechna světla je celkem zbytečná, protože polovina lidí si myslí, že mlhovky dokáží nahradit jakákoli jiná světla a většina lidí netuší, že auto má i zadní mlhovky

1 1
možnosti

J73a79n 40U29l34r20i59c75h

9. 2. 2015 17:24

Já za špatné viditelnosti vždycky jedu velmi pomalu a rozsvítím všechna světla. Ani to nedokážu jinak. Instinkt mě nutí. U kraje se ale držet nesnažím. Mám strach, že sjedu se silnice.

0 1
možnosti

další ňouma co oslňuje zadními mlhovkami i když je vidět na deset aut za nim a jezdí prostředkem silnice

kolik jste už zavinil nehod?

0 3
možnosti
Foto

To je super já přizpůsobím jízdu povětrnostním podmínkám a povaze vozovky ale ti zezadu ze mne udělají harmoniku. Na co jsou informační tabule na dálnici ? U nás na okrasu, Němci ti vypisují události jak divý.

0 2
možnosti

no v momentě, kdy se situace na dálnici mění každých pár set m (možná i kratší úseky), tak to by muselo být tabulí jak patníků

0 0
možnosti

Tady je zase chytraku, proste je zima tak obcas snezi. Je potreba podle toho jezdit a jet porad jako by slo o zivot a vteriny....klidne se ja jet stovkou a kdyz se pocasi horsi zpomalit...nez se zabit...

5 0
možnosti