- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tohle vysvětluje očekávané a uživatelům nákladních aut známé věci.
Jedno je ale pravda. Řidiči by měli jezdit pomaleji a odhrnovat pečlivěji. Někdy jen najíždějí kilometry. A úhel odhrnování (a ten by měl jít měnit) by měl být ostřejší, když ten sníh auto "neutlačí".
ještě jsem neviděl prasklou tatru, tatra snese všechno a vydrží věčnost. Tohle se nelíbí prodejcům aut.
nejde o to, že by to tatra nevydržela, ale problém je papírový. Papírově je to problém
Že by tatra táhla radlici, jak píší ve článku, jsem ještě neviděl....
třeba mela sypac ve predu. A ve skutecnosti couvala :D
Zajimalo by mne, jak na zavadu prisli v lete, když o ni leta nevedeli. To jako tatrovku loni vlete naplnili soli, primontovali radlici a pak ji zvazili?
Cele mi to zavani vytvarenim umeleho problemu předchozího vedeni tak, aby prekryli problémy současného vedeni.
Zima není skoro v polovině, už vstupuje do své poslední třetiny. Pro počasí neplatí astronomická roční doba, nýbrž meteorologická, která se počítá od prvního dne měsíce, kdy nastává ta astronomická. Tedy v případě zimy už od 1. prosince.
... tahat radlici....
ASI NÁS TADY NĚKDO "TLAČÍ" ZA NOS
Tak si nějak vzpomínám na stojedenáctky valník, naložené kamením a vpředu šípový pluh. To byl rachot a fofr.
No comment. Výběrko bylo stejně tajemný.
Koukám, že řidič sypače v Praze smí ve služebním vozidle kouřit, a to dokonce za jízdy..