- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bývaly doby, kdy nosnost Tatry sklopky byla 12 t. Kamení nebo soli. Doufám, že ta radlice těch 12 tun neváží.
Někdo dal tyhle Tatry do provozu nějakej uředík dal razítko do vel. techničáku a schválil auto do provozu tak jak to že po tolika letech přijdou na to že nevyhovují
No pokud tehdy před 20 lety chtěli Tatru, motory chlazené vzduchem požadovat museli. Nakupované motory chlazené vodou tehdy Tatrovka zabudovávala do svých aut málo a auto tehdy nakupované motory výrazně prodražovaly. Na rozdíl ode dneška, kdy auto s motorem chlazeným vzduchem kvůli emisím i výkonu Tatrovka v Evropě už neprodá.
Joukl?.....není to ten dobrodiní co přihrál do cukrárny své manželky v Přibyslavi dotací 500 tisíc na zmrzlinu?
Toho možná bylo i víc!! A hlavně je to i ten, co lže do novin, jezdí bez RZ a nic mu nehrozí!
No jo... co by to bylo za korupční aférku, kdyby tam nebyl namočenej někdo ze socanů... ale hlupáci je hold volej znovu a znovu... asi jsme prostě národ jako celek zkorumpovanej:-(
Nechápu, že Džoukl už dávno nesedí v pruhovaném pyžamu. Lidi ho dokonce znovu zvolili.
tyhle krámy se rozprodají za hubičku a pro jistotu bude vyhlášeno nové výběrové řízení na nedražší sypače na světě - bude to obálková metoda - vítězem bude ten s nejvyšší nabídkovou cenou
měli by nakupovat Tatrovky, jinak nám ta automobika krachne, když nikdo nebude kupovat její vozidla
Meli by predne nakupovat vozidla, ktera jsou vhodna. A tatra opravdu na krach nevypada. Bojite se zbytecne.