Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vysočina řeší potíže se sypači. Jsou moc těžké i údajně předražené

Krajští zastupitelé na Vysočině v úterý probírali údajně předražené sypače Iveco. Došlo i na vozy Tatra, které jsou příliš těžké, když se do nich nasype sůl. Některé tak nesmějí vyjíždět na silnice Hejtman Jiří Běhounek odmítá, že by silničářům vznikla škoda.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J19a26n 42F19r44o66l18í40k 6816330365604

Bývaly doby, kdy nosnost Tatry sklopky byla 12 t. Kamení nebo soli. Doufám, že ta radlice těch 12 tun neváží.;-D

0/0
2.2.2015 14:58

M74i27r91o28s66l37a43v 42S20t70r76á60n53s34k49ý 5906372900327

Někdo  dal tyhle Tatry do provozu nějakej uředík dal razítko do vel. techničáku a schválil auto do provozu tak jak to že po tolika letech přijdou na to že nevyhovují

+1/0
28.1.2015 17:39

R89a71d87i81m 37P28o22l60á10š28e49k 9446803869719

No pokud tehdy před 20 lety chtěli Tatru, motory chlazené vzduchem požadovat museli. Nakupované motory chlazené vodou tehdy Tatrovka zabudovávala do svých aut málo a auto tehdy nakupované motory výrazně prodražovaly. Na rozdíl ode dneška, kdy auto s motorem chlazeným vzduchem kvůli emisím i výkonu Tatrovka v Evropě už neprodá.

0/0
28.1.2015 8:23

S17l91a48v47o90m66í62r 59Š56t47ě49p80á64n 1198264262134

Joukl?.....není to ten dobrodiní co přihrál do cukrárny své manželky v Přibyslavi dotací 500 tisíc na zmrzlinu?

+9/0
28.1.2015 3:44
Foto

J89a11n 46P88r85c44h63a98l 8539768432247

Toho možná bylo i víc!! A hlavně je to i ten, co lže do novin, jezdí bez RZ a nic mu nehrozí!

+2/0
28.1.2015 10:34

A69l36e95š 73N81o26v56á51k 4885102649376

No jo... co by to bylo za korupční aférku, kdyby tam nebyl namočenej někdo ze socanů... ale hlupáci je hold volej znovu a znovu... asi jsme prostě národ jako celek zkorumpovanej:-(

+2/0
27.1.2015 23:30

P22a41v43e87l 47Ř57a50p82e11k 7462536789495

Nechápu, že Džoukl už dávno nesedí v pruhovaném pyžamu. Lidi ho dokonce znovu zvolili. Rv

+8/0
27.1.2015 20:39

M81a31r56t84i48n 47J89e29z45e85r20s53k17ý 9814927692742

tyhle krámy se rozprodají za hubičku a pro jistotu bude vyhlášeno nové výběrové řízení na nedražší sypače na světě - bude to obálková metoda - vítězem bude ten s nejvyšší nabídkovou cenou :-P

+3/0
27.1.2015 20:00

S23t89a45n19i76s53l11a75v 61S94v36o59b22o33d82a 1263333106948

měli by nakupovat Tatrovky, jinak nám ta automobika krachne, když nikdo nebude kupovat její vozidla

0/0
27.1.2015 19:55

M98i66c50h61a74l 18P75a55v32l43á40t 9743573224369

Meli by predne nakupovat vozidla, ktera jsou vhodna. A tatra opravdu na krach nevypada. Bojite se zbytecne.

+3/0
27.1.2015 20:09

R32a63d42i40m 14P76o55l18á86š52e63k 9686323619379

No, tatrovka se taktak drží nad vodou. Když vezmete to, že kvůli emisním předpisům dávno nesmí v Evropě prodávat auta se svými motory chlazenými vzduchem, že s emisním předpisem Euro 6 bude vůbec velký problém u náklaďáků se všemi motory na naftu, včetně těch chlazených vodou a s aditivem Ad Blue a že na silnice je dneska klasický tatrovácký páteřový podvozek příliš těžký, příliš náročný na udržbu i na spotřebu paliva za provozu, je pomalu ještě div, že tatrovka tady v Evropě, že to už kompletně nepřestěhovali jinde.

0/0
28.1.2015 8:19

J36i82r81i 96O70s17v72a37l70d 2115104976777

Myslite teda ze Tatra Phoenix s motorem Euro 6 bude mit problem s Euro 6? No podivejme :)) No a myslite ze ten vas pribeh o jakesi nevyhode tezkeho podvozku ma realny zaklad kdyz zrovna Tatra Phoenix uveze pres 30 tun? :) Tu narocnost udrzby podvozku vidite v cem, v tom ze byste se umazal? :))

0/0
4.2.2015 0:15

P41a30v29e78l 47J85e11ř28á83b91e94k 7271522574637

Musíte nakupovat podle nabídky, která vzejde ze zadání jaká auta chcete.

0/0
27.1.2015 21:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.