Diskuze

Kolony od Bosche mohou zmizet. Stačí pár razítek a 4,5 milionu korun

Doprava v jihlavské průmyslové zóně kolabuje. Hlavním důvodem jsou stávající úřední normy. Ty neumožňují znovuotevření nájezdu na dálniční přivaděč u Pávova. Podniky v této části města ale zároveň odmítají posunout čas střídání směn. Právě odjezd stovek zaměstnanců najednou provoz vždy zastaví.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nebylo by řešením masové propouštění?

0 0
možnosti

Podívejte se kolik Jihlaváků jezdí po jednom ,autobusů jezdí dost. Ale stěžovat si ,to nám jde.

0 0
možnosti

V Ingolstadtu u továrny Audi jsou také velké problémy při střídání směn. Jenomže tam na rozdíl od nás alespoň pořádně podporují veřejnou dopravu. Nově dokonce postaví zastávku na vysokorychlostní trati z Mnichova. Kolik pracovníků asi používá železniční zastávku Jihlava Bosch diesel? Proč asi každý z okolních měst přijede autem?

0 1
možnosti

V Ingolstadtu u továrny Audi jsou také velké problémy při střídání směn. Jenomže tam na rozdíl od nás alespoň pořádně podporují veřejnou dopravu. Nově dokonce postaví zastávku na vysokorychlostní trati z Mnichova. Kolik pracovníků asi používá železniční zastávku Jihlava Bosch diesel? Proč asi každý z okolních měst přijede autem?

0 1
možnosti

Jen pliveš na všechno české, bez znalosti věci Rv

0 0
možnosti

Zajímavé, tady vadí, že tu nejsou připojovací a odbočovací pruhy a na křižovatce před tunelem, ve směru od Pelhřimova taky není připojovací pruh a nic se neděje. Navíc tato mimoúrovňová křižovatka, kde se všechny směry kříží, je světový unikát, taky to nikomu nevadí, ale tam kde by to pomohlo, tam vytáhneme normy a předpisy.

1 1
možnosti

Tam je dvouproudovka, zde čtypřroudovka.

0 0
možnosti

Koukám velký problém dát sem nějakou mapku...

0 0
možnosti

On by stačil pořádný kruhový objezd a ne to pidikružítko co tam někdo naprojektoval, popřípadě by stačil přímý odbočovací pruh ze směru od Bosche na nájezd, vedený vedle kruhového objezdu. Problémem projektantů dopravy v Jihlavě je ten, že každý jejich návrh vede ke zhoršení situace. Je jasné, že blízkost výjezdu ze Starého Pávova a sjezdu na novou odbočku zákonitě povede ke krizovým situacím.

4 0
možnosti

Taky si myslím, že by to spravil přímý odbočovák mimo kruháč.

2 0
možnosti

Nový nájezd je postaven, otevření starého, technicky nevyhovujícího, na který se jede přes vesnici nic neřeší. 

Jestliže se vyhrnou někde tisíce lidí najednou, a už je to po fotbalovém utkání nebo skončení směny velké továrny, prostě nemá řešení, které by se obešlo bez dopravních komplikací.

2 0
možnosti

První otázkou je, kdo průmyslovou zónu bez vyřešení dopravní obslužnosti včetně sjezdu a nájezdu na dálnici povolil. Pokud s tím byl dán souhlas silničními obory státní správy, stavebním úřadem, tak by za to měly dotyčné osoby nést odpovědnost.

A pokud mohu - přimlouvám se, aby byly prosazeny ty předepsané vzdálenosti na sjezdy a nájezdy na dálnici. Na základě zkušeností z některých starých "R", kde právě tyto nájezdy a sjezdy jsou velmi krátké, kdy při sjezdu musí auto v pravém pruhu hodně zpomalit a při výjezdu naopak ani moderní se nerozjede na 100/km/hod., se vytváří celkem nepříjemné dopravní situace. To, že u Jihlavy  tam dopravní nehody zatím nějak výrazné nejsou, neznamená, že nebudou.

0 0
možnosti

P33a98v40e74l 24Ř62a36p37e44k

25. 1. 2015 12:42

Copak tam silnice nevede? Ta silnice by byla schopna kapacitně pokrýt i několik dalších továren, není potřeba s tím cokoli dělat. Že to tam stávající fabriky vypouští všechno v jeden okamžik, to je čistě jejich problém a musí si to vyřešit ony samy. Např. okamžitým vyhazovem celého neschopného vedení.

0 0
možnosti

"Podniky v této části města ale zároveň odmítají posunout čas střídání směn."

Je neakceptovatelné, aby na idiocii těchto firem doplácel daňový poplatník nebo aby tím trpěla bezpečnost. Takhle by uměl podnikat kdejaký mamlas. Říci, že nic nejde a státe, ty se musíš postarat, my shrábneme zisky. Kdyby lidi měli trochu soudnosti a uvědomění vlastní důstojnosti, tak těmhle příšerným fabrikám dají sbohem. Beztak je všude tolik aut, že vyrábět další a další je naprostá zrůdnost. Nemohl bych se na sebe ani podívat do zrcadla, při vědomí, že se každý den dusím v kolonách, ale přitom se podílím na výrobě dalších aut. Marnost nad marnost. Naše ekonomika nepotřebuje další auta.

1 4
možnosti

J90a23n 17B48é71m

25. 1. 2015 13:24

Správně, potřebuje více kol a cyklistů.

1 0
možnosti