- Napite nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV sluby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Podívejte se kolik Jihlaváků jezdí po jednom ,autobusů jezdí dost. Ale stěovat si ,to nám jde.
V Ingolstadtu u tovĂĄrny Audi jsou takĂŠ velkĂŠ problĂŠmy pĹi stĹĂdĂĄnĂ smÄn. JenomĹže tam na rozdĂl od nĂĄs alespoĹ poĹĂĄdnÄ podporujĂ veĹejnou dopravu. NovÄ dokonce postavĂ zastĂĄvku na vysokorychlostnĂ trati z Mnichova. Kolik pracovnĂkĹŻ asi pouĹžĂvĂĄ ĹželezniÄnĂ zastĂĄvku Jihlava Bosch diesel? ProÄ asi kaĹždĂ˝ z okolnĂch mÄst pĹijede autem?
V Ingolstadtu u továrny Audi jsou také velké problémy při střídání směn. Jenome tam na rozdíl od nás alespoň pořádně podporují veřejnou dopravu. Nově dokonce postaví zastávku na vysokorychlostní trati z Mnichova. Kolik pracovníků asi pouívá elezniční zastávku Jihlava Bosch diesel? Proč asi kadý z okolních měst přijede autem?
Jen plive na vechno české, bez znalosti věci
Zajímavé, tady vadí, e tu nejsou připojovací a odbočovací pruhy a na křiovatce před tunelem, ve směru od Pelhřimova taky není připojovací pruh a nic se neděje. Navíc tato mimoúrovňová křiovatka, kde se vechny směry kříí, je světový unikát, taky to nikomu nevadí, ale tam kde by to pomohlo, tam vytáhneme normy a předpisy.
Tam je dvouproudovka, zde čtypřroudovka.
Koukám velký problém dát sem nějakou mapku...
On by stačil pořádný kruhový objezd a ne to pidikruítko co tam někdo naprojektoval, popřípadě by stačil přímý odbočovací pruh ze směru od Bosche na nájezd, vedený vedle kruhového objezdu. Problémem projektantů dopravy v Jihlavě je ten, e kadý jejich návrh vede ke zhorení situace. Je jasné, e blízkost výjezdu ze Starého Pávova a sjezdu na novou odbočku zákonitě povede ke krizovým situacím.
Taky si myslím, e by to spravil přímý odbočovák mimo kruháč.
Nový nájezd je postaven, otevření starého, technicky nevyhovujícího, na který se jede přes vesnici nic neřeí.
Jestlie se vyhrnou někde tisíce lidí najednou, a u je to po fotbalovém utkání nebo skončení směny velké továrny, prostě nemá řeení, které by se obelo bez dopravních komplikací.
První otázkou je, kdo průmyslovou zónu bez vyřeení dopravní obslunosti včetně sjezdu a nájezdu na dálnici povolil. Pokud s tím byl dán souhlas silničními obory státní správy, stavebním úřadem, tak by za to měly dotyčné osoby nést odpovědnost.
A pokud mohu - přimlouvám se, aby byly prosazeny ty předepsané vzdálenosti na sjezdy a nájezdy na dálnici. Na základě zkueností z některých starých "R", kde právě tyto nájezdy a sjezdy jsou velmi krátké, kdy při sjezdu musí auto v pravém pruhu hodně zpomalit a při výjezdu naopak ani moderní se nerozjede na 100/km/hod., se vytváří celkem nepříjemné dopravní situace. To, e u Jihlavy tam dopravní nehody zatím nějak výrazné nejsou, neznamená, e nebudou.
Copak tam silnice nevede? Ta silnice by byla schopna kapacitně pokrýt i několik dalích továren, není potřeba s tím cokoli dělat. e to tam stávající fabriky vypoutí vechno v jeden okamik, to je čistě jejich problém a musí si to vyřeit ony samy. Např. okamitým vyhazovem celého neschopného vedení.
"Podniky v této části města ale zároveň odmítají posunout čas střídání směn."
Je neakceptovatelné, aby na idiocii těchto firem doplácel daňový poplatník nebo aby tím trpěla bezpečnost. Takhle by uměl podnikat kdejaký mamlas. Říci, e nic nejde a státe, ty se musí postarat, my shrábneme zisky. Kdyby lidi měli trochu soudnosti a uvědomění vlastní důstojnosti, tak těmhle příerným fabrikám dají sbohem. Beztak je vude tolik aut, e vyrábět dalí a dalí je naprostá zrůdnost. Nemohl bych se na sebe ani podívat do zrcadla, při vědomí, e se kadý den dusím v kolonách, ale přitom se podílím na výrobě dalích aut. Marnost nad marnost. Nae ekonomika nepotřebuje dalí auta.