Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kolony od Bosche mohou zmizet. Stačí pár razítek a 4,5 milionu korun

Doprava v jihlavské průmyslové zóně kolabuje. Hlavním důvodem jsou stávající úřední normy. Ty neumožňují znovuotevření nájezdu na dálniční přivaděč u Pávova. Podniky v této části města ale zároveň odmítají posunout čas střídání směn. Právě odjezd stovek zaměstnanců najednou provoz vždy zastaví.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J98o60s43e71f 22N25o27v53á58k 1920763475

Nebylo by řešením masové propouštění?

0/0
2.2.2015 16:06

B70o22h80u65m38i13l 59M68i67ř36e30j89o66v18s93k42ý 3651243178584

Podívejte se kolik Jihlaváků jezdí po jednom ,autobusů jezdí dost. Ale stěžovat si ,to nám jde.

0/0
29.1.2015 21:12

A52l33e31š 10K73r94a35t51i78n31a 1666331540838

V Ingolstadtu u továrny Audi jsou také velké problémy při střídání směn. Jenomže tam na rozdíl od nás alespoň pořádně podporují veřejnou dopravu. Nově dokonce postaví zastávku na vysokorychlostní trati z Mnichova. Kolik pracovníků asi používá železniční zastávku Jihlava Bosch diesel? Proč asi každý z okolních měst přijede autem?

0/−1
25.1.2015 20:09

A57l51e89š 42K32r39a22t52i56n89a 1326671350678

V Ingolstadtu u továrny Audi jsou také velké problémy při střídání směn. Jenomže tam na rozdíl od nás alespoň pořádně podporují veřejnou dopravu. Nově dokonce postaví zastávku na vysokorychlostní trati z Mnichova. Kolik pracovníků asi používá železniční zastávku Jihlava Bosch diesel? Proč asi každý z okolních měst přijede autem?

0/−1
25.1.2015 20:09

A53n17t97o30n37í61n 89M46e90l80e91n43o76v18s89k45ý 4695968450823

Jen pliveš na všechno české, bez znalosti věci Rv

0/0
25.1.2015 20:59

P59e51t52r 32N91i77v46n98i75c41k76ý 3152684665977

Já o tom nic nevím. Osvětli nám tu znalost věci.

0/0
26.1.2015 8:13

M70i33l45o94š 91M93a20c60k18ů 5500889612137

Zajímavé, tady vadí, že tu nejsou připojovací a odbočovací pruhy a na křižovatce před tunelem, ve směru od Pelhřimova taky není připojovací pruh a nic se neděje. Navíc tato mimoúrovňová křižovatka, kde se všechny směry kříží, je světový unikát, taky to nikomu nevadí, ale tam kde by to pomohlo, tam vytáhneme normy a předpisy.

+1/−1
25.1.2015 19:31

A62n21t29o35n31í51n 18M11e64l75e37n58o24v89s70k59ý 4145858730193

Tam je dvouproudovka, zde čtypřroudovka.

0/0
25.1.2015 19:37

M19i29l22o33š 11M53a88c48k90ů 5440809122257

No právě proto, u Pávova platí normy a předpisy co se týče připojovacích a odbočovacích pruhů a u tunelu je to dost o náhodě a o tom, jestli auto jedoucí od Znojma řidič uvidí ve zpětném zrcátku, protože normálně se tam rozhlédnout nejde a na to, aby jste se srovnal do připojovacího pruhu je málo místa, je tam tunel.

+1/0
25.1.2015 22:55

J42o46s64e21f 50K83e27m58r 8952165568181

Jo tenhle příklad je přesnej, u tunelu je totálně nebezpečnej a nepřehlednej kraoučkej nájezd, přitom se dělal teprve před 6 lety. A tady, kde je kilometr rovnej přehlednej úsek úřady prudí. Nejlíp všechny ty rádobyúřady zavřít :-)

0/0
26.1.2015 12:06

T45o76m13a49s 10A14u63g25u51s93t43y97n 6947346771620

Koukám velký problém dát sem nějakou mapku...

0/0
25.1.2015 18:42

L69u19d29ě93k 35H42l80á53v15k47a 2625124555608

On by stačil pořádný kruhový objezd a ne to pidikružítko co tam někdo naprojektoval, popřípadě by stačil přímý odbočovací pruh ze směru od Bosche na nájezd, vedený vedle kruhového objezdu. Problémem projektantů dopravy v Jihlavě je ten, že každý jejich návrh vede ke zhoršení situace. Je jasné, že blízkost výjezdu ze Starého Pávova a sjezdu na novou odbočku zákonitě povede ke krizovým situacím.

+4/0
25.1.2015 14:37

A23n23t64o25n64í75n 85M97e89l39e27n86o73v48s12k66ý 4265258150633

Taky si myslím, že by to spravil přímý odbočovák mimo kruháč.

+2/0
25.1.2015 17:19

M87i85l85a62n 81Š13i94n58d44e62l50á61ř 7685905798293

Nový nájezd je postaven, otevření starého, technicky nevyhovujícího, na který se jede přes vesnici nic neřeší. 

Jestliže se vyhrnou někde tisíce lidí najednou, a už je to po fotbalovém utkání nebo skončení směny velké továrny, prostě nemá řešení, které by se obešlo bez dopravních komplikací.

+2/0
25.1.2015 13:12

P43a78v69e12l 76J71e29ř88á76b47e68k 7411502484317

První otázkou je, kdo průmyslovou zónu bez vyřešení dopravní obslužnosti včetně sjezdu a nájezdu na dálnici povolil. Pokud s tím byl dán souhlas silničními obory státní správy, stavebním úřadem, tak by za to měly dotyčné osoby nést odpovědnost.

A pokud mohu - přimlouvám se, aby byly prosazeny ty předepsané vzdálenosti na sjezdy a nájezdy na dálnici. Na základě zkušeností z některých starých "R", kde právě tyto nájezdy a sjezdy jsou velmi krátké, kdy při sjezdu musí auto v pravém pruhu hodně zpomalit a při výjezdu naopak ani moderní se nerozjede na 100/km/hod., se vytváří celkem nepříjemné dopravní situace. To, že u Jihlavy  tam dopravní nehody zatím nějak výrazné nejsou, neznamená, že nebudou.

0/0
25.1.2015 12:26

P46a95v91e72l 36Ř36a11p43e61k 7792366629375

Copak tam silnice nevede? Ta silnice by byla schopna kapacitně pokrýt i několik dalších továren, není potřeba s tím cokoli dělat. Že to tam stávající fabriky vypouští všechno v jeden okamžik, to je čistě jejich problém a musí si to vyřešit ony samy. Např. okamžitým vyhazovem celého neschopného vedení.

0/0
25.1.2015 12:42

P88a64v27e82l 67Ř81a32p46e55k 7132866269665

"Podniky v této části města ale zároveň odmítají posunout čas střídání směn."

Je neakceptovatelné, aby na idiocii těchto firem doplácel daňový poplatník nebo aby tím trpěla bezpečnost. Takhle by uměl podnikat kdejaký mamlas. Říci, že nic nejde a státe, ty se musíš postarat, my shrábneme zisky. Kdyby lidi měli trochu soudnosti a uvědomění vlastní důstojnosti, tak těmhle příšerným fabrikám dají sbohem. Beztak je všude tolik aut, že vyrábět další a další je naprostá zrůdnost. Nemohl bych se na sebe ani podívat do zrcadla, při vědomí, že se každý den dusím v kolonách, ale přitom se podílím na výrobě dalších aut. Marnost nad marnost. Naše ekonomika nepotřebuje další auta.

+1/−4
25.1.2015 8:54

J95a85n 43B43é63m 2173953417136

Správně, potřebuje více kol a cyklistů.

+1/0
25.1.2015 13:24

P64a76v27e53l 92Ř41a45p18e31k 7492186909105

Potřebuje hlavně méně státních zásahů. A automobilismus je jeden z největších státních zásahů vůbec.

0/0
25.1.2015 14:38

J21a29n 85F73i67l25s83a90k 9916142554680

Pane Řapku, copak vám ta auta provedla, že pod každým článkem, ve kterém se toto slovo vyskytne by jen jednou a třeba jen v náznaku, máte rudo před očima?!

Já osobně si myslím, že by stačila jednoduchá domluva lidí, kteří mají část (nebo celou) cesty společnou, aby použili jen jedno vozidlo a ne každý svoje. Pří více jak 6.000 lidech by to určitě šlo a myslím si, že by to dost pomohlo.

0/0
25.1.2015 19:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.