Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kolony od Bosche mohou zmizet. Stačí pár razítek a 4,5 milionu korun

Doprava v jihlavské průmyslové zóně kolabuje. Hlavním důvodem jsou stávající úřední normy. Ty neumožňují znovuotevření nájezdu na dálniční přivaděč u Pávova. Podniky v této části města ale zároveň odmítají posunout čas střídání směn. Právě odjezd stovek zaměstnanců najednou provoz vždy zastaví.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J86o64s85e57f 41N72o32v97á89k 1100413185

Nebylo by řešením masové propouštění?

0/0
2.2.2015 16:06

B53o82h39u41m66i51l 41M95i39ř49e15j59o35v35s26k13ý 3291693608194

Podívejte se kolik Jihlaváků jezdí po jednom ,autobusů jezdí dost. Ale stěžovat si ,to nám jde.

0/0
29.1.2015 21:12

A18l82e47š 42K49r74a64t43i50n75a 1956631190498

V Ingolstadtu u továrny Audi jsou také velké problémy při střídání směn. Jenomže tam na rozdíl od nás alespoň pořádně podporují veřejnou dopravu. Nově dokonce postaví zastávku na vysokorychlostní trati z Mnichova. Kolik pracovníků asi používá železniční zastávku Jihlava Bosch diesel? Proč asi každý z okolních měst přijede autem?

0/−1
25.1.2015 20:09

A29l65e56š 59K51r97a84t74i34n47a 1586361310168

V Ingolstadtu u továrny Audi jsou také velké problémy při střídání směn. Jenomže tam na rozdíl od nás alespoň pořádně podporují veřejnou dopravu. Nově dokonce postaví zastávku na vysokorychlostní trati z Mnichova. Kolik pracovníků asi používá železniční zastávku Jihlava Bosch diesel? Proč asi každý z okolních měst přijede autem?

0/−1
25.1.2015 20:09

A55n29t78o29n48í31n 98M70e44l95e91n90o85v96s55k63ý 4535518490853

Jen pliveš na všechno české, bez znalosti věci Rv

0/0
25.1.2015 20:59

P16e59t55r 68N28i62v34n43i57c10k82ý 3222534585877

Já o tom nic nevím. Osvětli nám tu znalost věci.

0/0
26.1.2015 8:13

M30i95l75o24š 86M49a58c30k60ů 5660609222867

Zajímavé, tady vadí, že tu nejsou připojovací a odbočovací pruhy a na křižovatce před tunelem, ve směru od Pelhřimova taky není připojovací pruh a nic se neděje. Navíc tato mimoúrovňová křižovatka, kde se všechny směry kříží, je světový unikát, taky to nikomu nevadí, ale tam kde by to pomohlo, tam vytáhneme normy a předpisy.

+1/−1
25.1.2015 19:31

A29n70t92o17n85í45n 98M94e73l19e11n85o96v65s22k44ý 4225788460373

Tam je dvouproudovka, zde čtypřroudovka.

0/0
25.1.2015 19:37

M19i34l67o76š 36M62a46c57k38ů 5940119662507

No právě proto, u Pávova platí normy a předpisy co se týče připojovacích a odbočovacích pruhů a u tunelu je to dost o náhodě a o tom, jestli auto jedoucí od Znojma řidič uvidí ve zpětném zrcátku, protože normálně se tam rozhlédnout nejde a na to, aby jste se srovnal do připojovacího pruhu je málo místa, je tam tunel.

+1/0
25.1.2015 22:55

J46o23s85e16f 74K35e18m58r 8912565858731

Jo tenhle příklad je přesnej, u tunelu je totálně nebezpečnej a nepřehlednej kraoučkej nájezd, přitom se dělal teprve před 6 lety. A tady, kde je kilometr rovnej přehlednej úsek úřady prudí. Nejlíp všechny ty rádobyúřady zavřít :-)

0/0
26.1.2015 12:06

T38o89m82a45s 85A47u87g23u83s77t94y13n 6257806331980

Koukám velký problém dát sem nějakou mapku...

0/0
25.1.2015 18:42

L51u66d77ě17k 44H44l60á52v35k38a 2465524385778

On by stačil pořádný kruhový objezd a ne to pidikružítko co tam někdo naprojektoval, popřípadě by stačil přímý odbočovací pruh ze směru od Bosche na nájezd, vedený vedle kruhového objezdu. Problémem projektantů dopravy v Jihlavě je ten, že každý jejich návrh vede ke zhoršení situace. Je jasné, že blízkost výjezdu ze Starého Pávova a sjezdu na novou odbočku zákonitě povede ke krizovým situacím.

+4/0
25.1.2015 14:37

A27n76t80o13n96í71n 62M21e52l57e23n53o65v67s28k82ý 4895928120193

Taky si myslím, že by to spravil přímý odbočovák mimo kruháč.

+2/0
25.1.2015 17:19

M17i35l77a77n 39Š92i38n40d19e57l10á45ř 7835165598273

Nový nájezd je postaven, otevření starého, technicky nevyhovujícího, na který se jede přes vesnici nic neřeší. 

Jestliže se vyhrnou někde tisíce lidí najednou, a už je to po fotbalovém utkání nebo skončení směny velké továrny, prostě nemá řešení, které by se obešlo bez dopravních komplikací.

+2/0
25.1.2015 13:12

P31a22v83e61l 45J39e23ř30á93b89e78k 7911332524477

První otázkou je, kdo průmyslovou zónu bez vyřešení dopravní obslužnosti včetně sjezdu a nájezdu na dálnici povolil. Pokud s tím byl dán souhlas silničními obory státní správy, stavebním úřadem, tak by za to měly dotyčné osoby nést odpovědnost.

A pokud mohu - přimlouvám se, aby byly prosazeny ty předepsané vzdálenosti na sjezdy a nájezdy na dálnici. Na základě zkušeností z některých starých "R", kde právě tyto nájezdy a sjezdy jsou velmi krátké, kdy při sjezdu musí auto v pravém pruhu hodně zpomalit a při výjezdu naopak ani moderní se nerozjede na 100/km/hod., se vytváří celkem nepříjemné dopravní situace. To, že u Jihlavy  tam dopravní nehody zatím nějak výrazné nejsou, neznamená, že nebudou.

0/0
25.1.2015 12:26

P53a50v29e69l 91Ř98a13p72e13k 7422326129945

Copak tam silnice nevede? Ta silnice by byla schopna kapacitně pokrýt i několik dalších továren, není potřeba s tím cokoli dělat. Že to tam stávající fabriky vypouští všechno v jeden okamžik, to je čistě jejich problém a musí si to vyřešit ony samy. Např. okamžitým vyhazovem celého neschopného vedení.

0/0
25.1.2015 12:42

P56a76v68e58l 17Ř11a60p77e19k 7502726779215

"Podniky v této části města ale zároveň odmítají posunout čas střídání směn."

Je neakceptovatelné, aby na idiocii těchto firem doplácel daňový poplatník nebo aby tím trpěla bezpečnost. Takhle by uměl podnikat kdejaký mamlas. Říci, že nic nejde a státe, ty se musíš postarat, my shrábneme zisky. Kdyby lidi měli trochu soudnosti a uvědomění vlastní důstojnosti, tak těmhle příšerným fabrikám dají sbohem. Beztak je všude tolik aut, že vyrábět další a další je naprostá zrůdnost. Nemohl bych se na sebe ani podívat do zrcadla, při vědomí, že se každý den dusím v kolonách, ale přitom se podílím na výrobě dalších aut. Marnost nad marnost. Naše ekonomika nepotřebuje další auta.

+1/−4
25.1.2015 8:54

J56a82n 48B24é46m 2163653207566

Správně, potřebuje více kol a cyklistů.

+1/0
25.1.2015 13:24

P94a63v45e67l 28Ř28a48p80e28k 7232376289735

Potřebuje hlavně méně státních zásahů. A automobilismus je jeden z největších státních zásahů vůbec.

0/0
25.1.2015 14:38

J26a30n 29F83i32l91s68a43k 9106562914790

Pane Řapku, copak vám ta auta provedla, že pod každým článkem, ve kterém se toto slovo vyskytne by jen jednou a třeba jen v náznaku, máte rudo před očima?!

Já osobně si myslím, že by stačila jednoduchá domluva lidí, kteří mají část (nebo celou) cesty společnou, aby použili jen jedno vozidlo a ne každý svoje. Pří více jak 6.000 lidech by to určitě šlo a myslím si, že by to dost pomohlo.

0/0
25.1.2015 19:31







Najdete na iDNES.cz