- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Z jiných novin plyne, že měli defekt v místě, kde nebyl odstavný pruh. To rušení odstavných pruhů (místo toho tři jízdní pruhy) mi vždycky přišlo jako špatný nápad. Když budete muset zastavit, budete v pruhu, kde jezdí napůl spící kamioňáci - hrůza kvůli šetření peněz. Všude by měl být odstavný pruh !
Zůstat sedět v nepojízdním autě na dálnici, ještě k tomu v noci, je ta největší blbost co můžete udělat...
A další věc zda to odstavený auto bylo řádně označeno...
chuďátko malé a jeho rodiče :( co mám sám děti, jsem na tohle přecitlivělý :(
Neznám nikoho kdo by v tuhle chvíli nepodléhal citům. Věřte mi, že ani pro ty hasiče či zdravotníky to není jednoduché.
Není téměř den, aby v bouračkách na D1 nebyl zapleten kamionak. To jejich predjizdeni a nasladne zpomaleni rychlého pruhu je modni hit. Bohuzel to ma i sve následky. Zakazat vzjemne predjizdeni kamionu na dalnici , tvtrde trestat a nehodovost by klesla.
Dálnice je určena hlavně pro kamiony,aby neobtěžovaly v obcích ! Jiná věc je,že jsou u nás jen dva pruhy ! Kamion plně naložený brzdí ty prázdné,nebo méně naložené a zákaz předjíždění,by zablokoval celé km v pravém pruhu,čímž by se bezpečnost nezvýšila !
Co, jezdit autem? Opět přijde na řadu vlak?
No jo, dneska umět řídit auto tak, aby se aspoň jeden den nic nestalo, je opravdu umění.
Skoro 30 let jezdím bez nehof, až na 2 "ťuklé" nárazníky před 24.
Jinak bych k té nehodě chtěl ale dodat, že sice nemám tušení jak dlouho trvá odklízení a prošetření nehody s takto fatálním následkem, ale řešit 2 nehody cca. 7 hodin mi přijde trošičku moc. Tuším, že to musí řešit asi jedno policejní oddělení, protože nehody byly tak blízko sebe že patřily asi do jednoho rajonu, ale prostě 7 hodin je podle mě hodně slabá efektivita práce.
V případě smrtelné nehody,je náročnější šetření ,za účasti více odborníků.
Já se přiznám, že tu druhou nehodu nechápu. Než jsem dojel do zcela stojící kolony (asi v 20:30) tak jsem jel dobré 4 km vedle nehybné řady kamionu, které v klidu stály v pravém pruhu. Viděl jsem pak tu dodávku po nehodě a také kamion, do kterého zřejmě nabourala a vzhledem ke stavu té dodávky (vím, že byla částečně rozstžíhaná) si myslím, že ten řidič vůbec nezpomalil a jel pořád 130. Na druhou stranu nemohu vědět, zda ten nabouraný kamion nedělal v tu chvíli nějké převratný manévr.
V té dodávce mohl řidič usnout. Nebo se nevěnoval řízení. Nebo jel klasickým stylem dodávkářů ...
Ono j to trochu jinak - kamiony mají v těchto případech zákaz sjíždět z dálnice a musí na ní počkat, aby neucpaly všechny silnice kolem, takže policie by měla paradoxně spíše hlídat, aby nesjížděly. Obecně jsem ale v poslední době nezažil, že by poslední auto v koloně nbylo na blikačkách, takže se dá v klidu zpomalit a zastavit.
Několikrát ročně jezdím mj trasu Brno-K,Vary . Policii jsem tam při kontrolách dlouho nezahlédl ? Zato běžně jsem tam ohrožován primitivy,kteří si pletou dálnici se závodní dráhou ! Předjíždějí zprava,agresivně na vás najíždějí zezadu,j když je levý pruh před vámi ucpaný ! Blikají troubí ! V okolních státech Německo,Rakousko,ale už i Slovensko se s tím nesetkávám,a hlavně policie je tam mnohem více vidět ,je aktivnější ! Projet skoro celou republiku,a potkat policii jen na "známých " místech,kde "tradičně"vybírá za překročenou rychlost při výjezdu z obce moc bezpečnosti provozu nepomůže !
Myslím, že se jen špatně díváte. To že zrovne třeba neměří rychlost je jiná věc. Ale já tedy policii potkávám docela často ať už někoho kontrolují nebo na někoho číhají.