- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Fragmentace je sice rychlá, ale ve výsledku výrazně méně trvanlivá oprava. Tato úprava pomocí betonu je sice dražší, zdlouhavější, ale pro provoz na D1 výrazně vhodnější. Sice taky rád jedu po asfaltu než betonu, je tižší, ale pokud bychom zvolili fragmentaci, budeme za pár let jenom opravovat a opravovat.
Ekologové: Donutíme řidiče spálit cestou ještě více nafty než bez nás.
meleš nesmysly.
Kdyby se jejich argumenty automaticky neházeli do koše bez jejich prostudování, neměli bychom dnes na jedné nejmenované dálnici zával
Mám rád přírodu, ale odvolávat se k povolení tak důležité stavby, s tím, že není zpracován dopad na životní prostředí. A to u už hotové silnice mě přijde, jen jako trapná snaha o zviditelnění se. Asi se nám snaží namluvit, že si v té organizaci neválí celý den šunky , ale hrozně maká....
podstatné není, zda se odvolali, ale zda se EIA dle zákona měla dělat či neměla
Děti země jsou vyčuraní stařci :) Jejich přjčiněním dochází k výrazný ekklogickým i ekonomickým škodám s i ztrátám na životech lidí. V tomto se Havel mýlil tyto nikým nevolené organizace nemají mít žádné pravomoce zasahovat do stavebního řízení.