Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidič se po D1 řítil rychlostí 215 kilometrů za hodinu. Radaru neujel

Velmi naspěch měl dvaapadesátiletý řidič, který uháněl v sobotu po poledni po dálnici D1 ve směru na Brno. Jenomže ani při rychlosti 215 kilometrů za hodinu se svým vozem měření radarem neujel. Přijde pravděpodobně o řidičák.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L91u85k92a19s 16Z30m90i41z47i50k 8352843330518

VZPAMATUJTE SE VY OBHÁJCI TĚCH PRASAT ...jak chcete srovnávat cesty u nás a v německu? pokud tady nějaká ingrid píše, že je to bezpečné pro ni, neznamená to, že je to bezpečné i pro ostatní!!srovnávat nemůžete jen kvalitu povrchu, ale proti vysoké rychlosti u nás hraje roli i počet sjezdů a nájezdů, členitost zatáček a kopců v terénu a tak dál - tam, kde máte v německu neomezenou rychlost například nepotkáte žádný sjezd v dlouhém úseku, naopak v místech kde jsou kopce a tudíž četnost pomalých kamionů, tam je maximální rychlost upravená. takže ano, jezdit 180 km/h může být zdánlivě chvílemi pro vás bezpečná, ale uvědomte si, že VY a VAŠE AUTO nejste na té dálnici sami.... Rv

0/−1
2.12.2014 9:55

I42n67g19r36i54d 84S60l89a23v44í27k98o24v67á 9541891500211

jezdim casto plzen pha a chce to hlidat. 180 je standart a je to bezpecne s autem ktere mam. nemecko je proti cesku raj, tam clovek nemusi furt koukat kolem kde stoji ti co by meli radsi chytat zlodeje.

+3/−9
25.11.2014 21:37

V23á52c66l97a27v 47Z63e43l41i55n62k94a 2232920763822

No, řekněme takových 5 let natvdro za obecné ohrožení pro Vás a podobné magory by bylo zase pro změnu bezpečné pro ostatní účastníky provozu. A v případě zavinění nehody s obětí takové odškodnění pro pozůstalé, že by Vám zbylo tak na dvacet let starou Škodu 105.

+8/−4
25.11.2014 22:28

P74e48t32r 48K41u75n20e17š 4357137940

jj, soudruhu, 5let natvrdo za obecne ohrozeni vsem magorum v nemecku. dojdi tam s tim opruzovat a dostanes sveraci kazajku. je legracni, jak na krasne siroke a rovne d5 mezi plzni a rozvadovem je omezeni na 130 a v navazujici uzsi a klikate a5 dejme tomu k prvnimu dalnicnimu krizeni je rychlost neomezena. tesne v okoli hranice se jeste pohybuji titiz ridici... asi jiny vzduch.

+2/−7
25.11.2014 22:56

J70i13ř90í 27S78c95h44w44a22c38h 8898104208186

no tak je neomezena a pak je úsek s omezenou rychlostí, může se tam snad jezdit stejně jak na neomezém useku?, Asi jiný vzduch....;-D

0/−1
25.11.2014 23:20

P17e31t27r 57K67u81n32e84š 4317907700

ono se na te ceske strane jede mnohem lepe. na te nemecke jsou zatacky, kde pres 150 nejdu ani za dobreho pocasi. naopak cela d5 k plzni (dal to neznam) se da jet pohodlne 180 aniz by clovek kdekoliv pocitoval vyznamnejsi odstredive sily v zatackach. dale znaceni pruhu pomoci odrazek na d5 vyrazne zlepsuje jizdu v noci a nebo mlze. tohle zase na nemecke steane chybi.... proste ten rozdilny predpis krasne ukazuje, ze logika veci je az na poslednim miste

+2/−3
25.11.2014 23:27

A25n12d88r74e20a 89N87o20v22á 8594471706525

existují dohledatelné statistiky o tom, že na těch "neomezených" úsecích německých dálnic je výrazně vyšší nehodovost než na "omezených" úsecích. A také proto se pomalinku, ale jistě "neomezné" úseky "omezují".

+2/−1
25.11.2014 23:33

P70e77t43r 95K41u48n62e20š 4427477310

tak je dohledej. ja vim o statistikach, ktere hovori o pozitivnim vlivu zvyseni povolene rychlosti na plynulost dopravy a nehodovost. a jen tak mimochodem, srovnani ruznych useku je zcela mimo misu.

+1/0
25.11.2014 23:39

A66n13d85r17e54a 37N88o80v15á 8944871356295

já je samozřejmě dohledat mohu, ale bude to chvíli trvat. A já nesrovnávám různé úseky dálnic, ale říkám, že se postupně omezují i ty úseky, které dříve omezeny nebyly, takže dnes už je omezeno přes 40 % dálniční sítě.

0/−1
25.11.2014 23:51

P42e32t62r 78K19u31n97e94š 4707787860

No jo, ale tam je na pozadí zejména ta zelená politika zelených (a zelená je barva nezralosti).

+1/−1
26.11.2014 10:10

M24a20r53t51i34n 58P32r61o90s56t37ý 9880333840349

zatimco ty se zdas byt cely rudy - zralosti.. :-D nebo vzrusenim z rychle jizdy. Zajimave bylo, jak nekde (mozna dokonce na iDnes) udelali redaktori test. vzali dve auta a jeli z Prahy do Brna. Jedni jeli jako prasata, 160, 180, jak to slo a druzi jeli presne 130. Krome toho, ze spotreba tech dvou aut byla znacne rozdilna, vyslo to, ze to prvni auto bylo v Brne o 7 (SEDM) minut drive, nez to druhe auto. Takze zjistili, ze spotrebu o nekolik litru na 100 km vyssi usetrili 7 minut a vystavili sebe i ostatni ridice vyssimu riziku.

Jesit rychle se nevyplati, ale je to proste adrenalin.. Zrudnou ti usi a mozna se ti i neco postavi do pozoru, pripadas si jako velkej chlap, vid, kunesi? ;-D

+1/−2
26.11.2014 10:25

P14e14t20r 80K70u64n81e54š 4697217150

hele, nesud kazdeho podle sebe. ja jezdim primarne bezpecne, efektivne a soustredene. to odporuje tomu, abych usinal v nejake kolone pri 130ti. nepodsouvam tobe, jak rychle mas jet, nepodsouvej ty mne, jak jezdim, kdyz si u toho nebyl.

+1/0
26.11.2014 20:39

M39a56r62t37i98n 68P18r24o38s66t22ý 9770363630709

kazdej jezdi primarne bezpecne. Nebo aspon doufa, ze jo. efektivne jezdi jen malokdo, jelikoz auto ma optimalni spotrebu pri nejakycj 110 km/h. ale ekonomickou stranku sem netahejme, to je nepodstatne. Bezpecne budete jezdit do te doby, nez zpusobite dopravni nehodu tim, ze prehlednete, nedobrzdite a v lepsim pripade zabijete jen sam sebe, v horsim jeste nekoho jineho, kdo predpisy neporusuje.

Existence predpisu je skvela vec. Zajistuje to, ze kdyz sviti zelena, muzu projet. Kdyby si lide vysvetlovali predpisy tak, jako vy maximalni rychlost, bylo by ok projet cervenou - vzdyt ten na tu zelenou se tam stejne loudal a ja jedu bezpecne, tak co mi tam do toho vubec vjizdi, ze jo?

Kecy, kterymi obhajujete to, ze jezdite tak, ze jste kandidat na ztratu RP, jsou smesne. Sorry, ale je to tak.

0/0
26.11.2014 20:50

P38e13t67r 50K75u35n89e85š 4467737890

efektivne je kombinace mnozstvi ruznych faktoru, to neni jenom o spotrebe.

chces mi tady namluvit, ze kdybych zpusobil nehodu pri rychlosti mensi nez 130, tak to neni moje chyba? to asi ne. ty se mi tu jen snazis namluvit ze nejakych par chytrych soudruhu presne vi, co je pro me a potazmo nas vsechny nejlepsi a kdo to nahodou nedodrzuje na 100%, tak je hazarder se zivoty ostatnich.

ty vubec netusis, jak jezdim, vubec zjevne nerozumis tomu, co rikam, ale hodnotis to dost nevybirave. budiz ti treba pro info, ze kdyby byli vsichni motoriste jako ja, neexistovali by opilci za volantem a nejezdili by po silnici vyrezle a vylagrovane vraky na sjetych pneu. tvrdit, ze by nebyli zadne nehody, protoze sam mam cisty stit nebudu, protoze i to je vec statistiky a souhry ruznych okolnosti. ne vzdy se da vsemu predejit.

0/0
26.11.2014 21:06

M65a67r15t52i54n 71P95r63o47s26t31ý 9440923980899

no, to s temi opilci, vylagrovanymi auty a sjetyma gumama, to si rozumime. Nehodnotim, jak ridite, ale jiste mi date za pravdu, ze se vzrustajici rychlosti se prodluzuje brzdna draha a reakcni doba ridice je stale stejna... Proste je rozdil, kdyz vam do rychleho pruhu napochoduje nakladat pri 130 km/h a nebo pri 215 km/h Je jedno, jakej jste frajer ridic, pri 215 km/h se zapichnete pod ten tirak a udelate ze sebe grilovanou pecinku. Pri 130 km/h zacnete brzdit, mate mnohem kraysi brzdnou vzdalenost a muzete i lepe manevrovat. Ty predpisy nejsou jen pro omezeni Vaseho uzasneho ducha, ktery se citi volny, jako ptak, ale zaroven pro Vasi urcitou ochranu, aby se omezilo prave to, kdy se jeden blbec potka na jednom miste s druhym blbcem...

Naprosto chapu Vase rozhorceni, taky jsou mi ty predpisy proti srsti, nekde jsou doslova naschval (treba silnice pro motorova vozidla z Vyskova do Olomouce, kde dlouha leta maximalka 130, pak to naraz omezili plosne na 100 km/h a ted to zase pomalu zvolnuji. Tam mi to prijde jako naprosta oslovina. Ale s maximalni rychlosti 130 km/h souhlasim. Nase dalnice nejsou stavene na neomezenou rychlost a nasi ridici si o sobe mysli, ze jsou Nikki Laudove (viz Vas pripad) a ze jim se nemuze nic stat, protoze jsou nesmrtelni a nejlepsi. Ale plati to jen do te doby, nez nekoho (nebo v lepsim pripade jen sebe) zabijou.

Ted mi klidne zase nadavejte...

0/−1
26.11.2014 22:18

P63e75t19r 75K46u97n13e43š 4117217250

nevsim jsem si, ze bych ti nadaval, ani jsem se nikde neprezentoval jako lauda. to zaprve. zadruhe s velkou casti posledniho prispevku souhlasim, niicmene ta maximalka 130 je jeden z mytu, na tom trvam. co jsem jel naposledy d1, r46, r35, d1 (praha ostrava) tak jen z hlediska stavu silnice (sirka, rozhledy) pokud das na r46 130tku, pak na stary beton praha brno patri 140-150, 150 bych pak soupnul i na r35 u olomouce a zbytek d1 do ostravy klidne 160. ted mluvim o cestovnich rychlostech. a nerikej mi, ze tech rozdilu mezi temito silnicemi sis nevsiml. ... a s tou buzeraci souhlasim. moje nejcastejsi dalnicni trasa je r4. 130tka tam plati od devadesatych let, ted v novem pojeti dalnicni site by to najednou melo byt jen 110. proboha proc? co jsem komu udelal???

dale na upresneni, ja klidne jedu 120 nebo i min, kdyz to okolnosti nedovoluji, typicky za zhorsenych podminek jezdim obvykle pomaleji nez ostatni - snih/mlha. souvisi to s tim, co jsem psal, davam si sakra majzla na odstup od aut pred sebou.... ale pri standardnim provozu na d1 praha brno je v levem pruhu obvykla rychlost 150. a je to tak proto, protoze to vyhovuje. vsadim boty, ze i kdyby tam nekdo povolil 160, na te dalnici se rychleji jezdit nebude. pouze par borcu, kteri jako vzor cnosti dodrzuji 130, ac by jinak jeli trochu rychleji, by zmenilo svuj jizdni styl. ja treba vyzaduju dodrzovani zipu, blikani pri zmene pruhu, ohleduplnost (nechat pripojit z vedlejsi, nechat jet rychlejsiho a nechat v klidu predjizdet i ty pomalejsi), jezdit se snazim jjak pravi vyhlaska - prizpusobovat rychlost jizdy stavu a povaze hodnot. ten prilepek o maximalnich povolenych rychlostech, neuznavam a ne apriori proto, ze chci na ruznych typech silnic jezdit rychleji. proste proto, ze takhle pausalne je to blbost dobra jen na vyber pokut.

co se tyce borce, co jel 215, tak nesoudim. za standardnich podminek na d1 (husty provoz) mi to prijde dost. ale ja jsem u toho nebyl, zatracovat ho proto take nebudu, muze to mit i dalsi duvo

0/0
26.11.2014 22:52

P66e53t64r 63K31u72n50e61š 4937277570

... stavu a povaze vozovky... nejak se to tam pomotalo.

0/0
26.11.2014 22:56

M69a61r68t32i64n 66P16r90o85s45t16ý 9810353100319

popravde, ted mam pocit, ze si rozumime.. Souhlasim s Vama. Mozna je to tim, ze jsem ospaly :D :D ne, vazne.

0/0
27.11.2014 0:21

P69e63t24r 28K69u12n18e53š 4597797950

jinak pokud je mi znamo, tak v nemecku omezeni rychlosti na dalnicich prosazuji zejmena zeleni a jejich stezejnim motivem je snizeni produkce co2 vlivem snizeni spotreby. tam o nehodovost nejde v zadnem pripade.

0/0
25.11.2014 23:48

J93i60ř67í 22S30c58h37w69a58c61h 8158844388796

já myslel ale ten "jiný vzduch" na omezených úsecích na německé straně o kterých píšeš....

logika věci u nás je zcela jasná na dálnicích max 130 a basta....nehod je i tak dost a zvýšením max rychlosti se rozhodně nehodovost nesníží...

+1/−1
25.11.2014 23:35

P78e43t14r 34K80u17n58e80š 4957727280

no, treba rakouska studie se zvysenim rychlostniho limitu na 160 konstatovala pozitivni vliv i na nehodovost. takze i nehodovost se muze v takovem pripade snizit. dale se neskromne domnivam, ze hov@da, ktera bouraji nyni budou bourat pri jakemkoliv limitu. a jestlize se nekdo vyboura ve 160ti dnes, tak to preci neni argument pro to, ze je 130 ok. naopak to je dvoji argument proti. 1) dotycneho ten limit nikterak neochranil 2) vyboural se proto, ze byl vul, takze nema smysl omezovat ty, co 160tku normalne zvladaji, ne?

0/0
25.11.2014 23:45

D90a39n12i38e98l 58Ř59e77h15á86č19e95k 5347763921617

NJN, jenže ti co to nezvládají, si myslí že to zvládají a pak to nezvladnou. 8-o

0/0
26.11.2014 0:03

P75e71t61r 21K12u18n43e41š 4317397200

Jo, ale těm je u zadku jakýkoliv limit. Je nezastaví ani to, že nemají řidičák,,,

0/0
26.11.2014 10:11

D54a54n25i85e12l 86Ř26e56h40á46č39e55k 5327163361777

JJ, kapitalisto. Když se Ti to nelíbí, tak se odstěhuj do německého ráje a jezdi si tam i 300km/h. Tady neotravuj.

0/−2
26.11.2014 0:00

P11e72t56r 94N38e55s39v65a28d29b10a 2654795376929

Rychlost není v Německu neomezená, je tam pouze doporučená 130 a pokud někomu třeba ve 160 jen škrábneš zrcátko máš velký problém.

0/0
26.11.2014 11:25

P94e67t37r 29K67u59n41e92š 4197327890

ano, doporucena, pri kazde nehode se tam zkouma mira zavineni jednoho i druheho, temer nikdy neexistuje cisty vinik jako u nas, rychlost je pritezujici okolnosti. zkratku se skrablym zrcatkem si nech od cesty. pokutu za to, ze cestujes rychlosti napr. 160 ti tam nikdo neda.

0/0
26.11.2014 20:42

M75a15r45t35i32n 64P79r12o17s62t29ý 9650633590269

vy jste casovana bomba s rozbitym casovacem.. jednou nekoho smetete a bude po legraci. Chudak ten, kdo to odnese ;-(

+1/0
26.11.2014 1:07

P69e55t45r 68K96u55n73e65š 4127627360

No, to víš, stát se to může každému (jestli řídíš, tak i Tobě). Já se jen snažím, všechna rizika minimalizovat, aby se mi to pokud možno nikdy nestalo. Ale Tvou jistotu o tom, kdo je a kdo není časovaná bomba bych chtěl mít.

0/−1
26.11.2014 10:15

M48a97r58t43i23n 24P11r28o32s49t89ý 9230823740439

"you wish" ;-D

0/0
26.11.2014 10:16

M24a56r90t87i14n 17P62r14o98s24t33ý 9620853300779

jednou jsem zkousel, co moje nove auto snese.. na dalnici z Brna na Bratislavu, ta je rovna a driv na ni byl temer nulovy provoz. Auto jeslo 220 (podle tachometru) a asi 202 podle GPS navigace. Asi by i zrychlilo, ale rikal jsem si, ze se ta dalnice povazlive zuzila. Jako, nase silnice na ty rychlosti fakt nejsou stavene.

+2/−1
25.11.2014 20:57

P58e70t68r 30N12e52s63v18a14d85b52a 2484585976469

Adekvátní trest by byl doživotní zákaz řízení a zabavení auta.

+1/−7
25.11.2014 19:53

P16e55t55r 23B80á40č50a 8545706485435

jj a elektricky kreslo

+5/−1
25.11.2014 20:04

P90e94t39r 24N10e76s64v45a29d21b63a 2214155226229

To možná tak pro vás za to že lžete:-P

0/−6
25.11.2014 20:09

P14e37t79r 10K31u20n64e49š 4267857560

jo? on neco nekomu provedl? ublizil? okradl?

+1/−1
25.11.2014 22:57

A40n74d63r76e40a 28N75o40v14á 8294261196555

jo? a jak vy prosím víte, že nikoho neohrozil?

+2/−2
25.11.2014 23:00

P37e48t80r 42K10u85n44e90š 4127747270

ja? nevim, proto take nevynasim nad nim soudy jako nesvadba.

+1/−1
25.11.2014 23:16

A38n50d43r67e43a 69N83o73v73á 8824901186155

tak sry:-)

0/0
25.11.2014 23:34

P53e56t86r 80N86e46s80v98a17d63b90a 2744825266689

Překročil téměř dvojnásobně max. povolenou rychlost. Jelikož má řidičské oprávnění tak musel chodit do autoškoly a tam se každý učil že na dálnici se jezdí max. 130. Nebo se něco změnilo? Nevím o tom.

+1/−2
26.11.2014 11:21

P83e84t69r 95K83u61n11e23š 4887357960

zmenilo se dost. treba auta jsou uplne jina. take je smesne, ze stejny limit plati na klikate okresce i na silnici prvni tridy, ve dne, v noci, pri naledi, za sucha, v dopravni spicce, pri volne silnic, pro trabant i pro mercedes, pro nahluchleho starce i pro vyborneho ridice.... je to cele postavene na hlavu, cela agenda pokutovani se smrskla na alkohol a mereni rychlosti, ale lovit agresivni myskujici lepice na zada, to se nikomu nechce.

0/0
26.11.2014 21:18

P46e84t56r 34B80á63č64a 8895346945425

To se toho stalo zase. V sobotu kolem poledne tam byl urcite obrovske provoz kor nekde u Beranova.

Tady to vase slavny mereni na nejbezpecnejsich silnicich bych vam kvapem zakazal. Celej den se tam valet v superb po odpocivadlech, merit a buzerovat, to by vam slo.

+4/−2
25.11.2014 19:52

P86e13t30r 87N79e56s50v35a14d52b93a 2114575156989

Nebýt trolů nemusel by nikdo nikde měřit a nic kontrolovat:-P

+5/−2
25.11.2014 19:55

P15e47t19r 69B93á84č67a 8965216835625

Osobne jezdim na dalnici kolem 160 na tachometru abych nemusel na to oraniste do pravyho pruhu, se svym sportovnim podvozkem bych to auto zachvilu odrovnal.

+4/−2
25.11.2014 19:55

P31e16t65r 92N28e60s77v58a89d37b18a 2794405236429

Tak pokud nepředjíždíte tak v levém nemáte co dělat...

+2/−2
25.11.2014 19:56

P42e83t70r 41B42á62č32a 8335576655845

Predjizdim celou dobu :-P

+2/−1
25.11.2014 19:58

P86e84t71r 91N28e62s89v68a71d86b13a 2964855106819

;-D;-D;-D tak ten byl dobrej. Zase další mistr rádořidič. Pletete si pojem předjíždění a bezdůvodné zdržování se v levém pruhu.

+3/−2
25.11.2014 20:08

P96e36t49r 24K19u11n88e62š 4717347640

myslis, ze je zdrzovani se v levem pruhu na d1 bezduvodne? ja teda ne. tlumice mi silnicari nezaplati.

+2/−2
25.11.2014 23:00

M37a22r30t88i53n 42P69r70o93s92t71ý 9150643260619

tech useku, kde je potreba jet v levem pruhu je stale mene a mene.. Tyhle vymluvy na tlumice jsou trapne. Proste se jezdi vpravo a hulvati trvale vlevo..

+1/−1
26.11.2014 10:19

P77e32t73r 69K95u67n43e55š 4617507350

ja nejezdim trvale vlevo, vlevo pouze predjizdim a nebo se vyhybam vymolum.

0/0
26.11.2014 21:21

M31a25r69t76i83n 82P38r56o37s35t40ý 9590663230539

Vas prospevek, na ktery jsem reagoval znaci o tom, ze D1 jezdite celou vlevo. Prominte, pokud jsem to pochopil spatne.

0/0
26.11.2014 22:20

P53e40t21r 13N42e77s19v53a84d37b84a 2484605936409

V levém pruhu krom předjíždění nemáš co dělat.

0/−1
26.11.2014 11:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.