Diskuze

Vlak táhl vykolejené vagony kilometry, poničily trať, nástupiště i mosty

Ve čtvrtek večer v Přibyslavi vykolejila část nákladního vlaku. Mimo koleje se dostaly dva vagony. Souprava je táhla skoro tři kilometry do Ronova nad Sázavou. Vznikly tak škody nejméně za šest milionů korun. Doprava na hlavní trati mezi Havlíčkovým Brodem a Žďárem nad Sázavou se zastavila.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Super záběry opravdového profika. honem honem trh trh.

0 0
možnosti
Foto

I54v92a75n 36M95a31r24e77k

15. 11. 2014 16:35

Vlak táhl  . . . . ? ! ? !  Pokud vím tažnou sílu vyvíjí jen lokomotiva ,anebo už bylo konečně vynalezeno perpetuum mobile  ! ! ! 8-o8-o8-o

1 0
možnosti

No pokud vypadly tyhle vozy tak bych řekl že problém bude ve svršku. Nedávno se, dá se říci, kvůli těmto lehkým a na zkrut tuhým vozům dokonce zavedly nové rychlostníky....SŽDC místo řádného stavu svršku aby zvládl i tyto vozy raději stáhne rychlost. Ale nechci předvídat, uvidíme na co příjdou.[>-]

0 0
možnosti
Foto

J13a17n 24V53a26l45a96l51í80k

14. 11. 2014 14:41

Mimo koleje se dostaly poslední dva vagony určené k přepravě automobilů. Byly prázdné, bez nákladu.

Zdroj: http://jihlava.idnes.cz/vykolejeni-nakladniho-vlaku-v-pribyslavi-fga-/jihlava-zpravy.aspx?c=A141114_092239_jihlava-zpravy_mv

No a ty co tu píší že jel bez nákladu jak vědí že ostatní vagony byli prázdné???

0 1
možnosti

Protože to byla ucelenka,ta je buďto prázdná,nebo ložená.

3 0
možnosti

P69a31v13e16l 80Ř84a32p42e33k

14. 11. 2014 14:30

Kvůli pitomým autům nejezdí ani vlaky. To je pořád popelnice tam, za chvíli podobné popelnice zase zpátky. Ťuky ťuk na hlavu, jaká žumpa se vinou státních subvencí automobilismu stala z našeho světa. Přijde mi, že po té trati se skoro nic jiného už ani nevozí. Asi už se v EU nic jiného ani nevyrábí. To jsme to dopracovali Rv

0 9
možnosti

já mam přesně tento dvojvagon s trabanty a vubec ho nepoužívám protože je pořád mimo koleje.

2 0
možnosti

Pokusím se shrnout pár faktů,které to laikům snad objasní.

Vlak táhla s nejvyšší pravděpodobností lokomotiva řady 230 o výkonu 3000 kW,trať vede do stoupání,takže jela ve výkonu.Podle webu Drážní inspekce ujel vykolejený vůz(soudím podle fotek,vypadá to na první pohled jako dva vozy,ale není tomu tak,je to dvojitý vůz o délce 31 metrů)vzdálenost 2,7 km.Někomu to může připadat strašně daleko,ale zapojíme-li nudnou matematiku,je jasné,že není.Tento vlak jezdí kolem 90 km/h,to jest 25 metrů za 1 sekundu.Při této rychlosti ujede 2,7 km za 108 sekund.Potud matyka,ve skutečnosti musíme vzít do úvahy,že tak 500 m mohl ujet,než si toho výpravčí všiml,resp. než se vrátil do kanceláře.Každé 4 sekundy přibývá 100 ujetých metrů!

Dále když vezmeme do úvahy reakční dobu zařízení TRS(generální stop,taky se nemusí povést na první pokus!),reakční dobu brzd a zábrzdnou vzdálenost,je to odpovídající...Je vidět,že na to výpravčí nekašlou,paradoxně kdyby vlak sledoval zpoza okna kanceláře a nevracel se zvenku,bylo by rozoráno minimálně o 150 metrů méně.

Strojvedoucí nemůže poznat nic,přes táhla se drobné rázy utlumí,ledaže se v oblouku ohlédne s hlavou vystrčenou z okna riskujíc ránu větví a uvidí jiskření 600 m daleko...Šance blížící se nule,musí sledovat trať před sebou,proboha!

Tohle je přesně případ,kdy je lidské oko nenahraditelné.Na trati s dálkovým řízením kde není ve stanicích ani noha by vlak v tomhle stavu mohl jet libovolně dlouho.Kdo tvrdí opak,je agent firem co na tom vydělávají(nejmenuji!)

ČD Cargo je v tomto případě jen dopravce,vozy vlastní firma BLG.Obdobný případ se stal v nepříliš dávné době u Halle,tam rozoral patrák přes 11 km trati.Němci jsou na tom s dálkovým řízením napřed....;-(

37 0
možnosti

R40o85b74e74r48t 73A40k45a63i

14. 11. 2014 13:44

Ten vlak tam jel 95 kmh, povolená rychlost v tom úseku je tuším sto. Vozy prázné, vlak lehký. Ta trať tam tam taky není v ideálním stavu, na řadě 230 to háže až to pěkné není. Fíra si toho nemohl všimnout.

0 0
možnosti

No trochu se divím, že si toho fira nevšimnul, vždyť se značně musel zvýšit odpor tažené soupravy a navíc vagonky musely poskakovat a tím nepravidelně měnit tažný odpor. Můj prastrýc, fíra ještě na páře, a moje babička, dlouholetá ajzbónka, oba shodně tvrdili, že pokud vlak někoho (jako člověka)  přejede, že to fíra musí poznat. Já dodávám, natož vykolejení8-o

1 20
možnosti

to se mi nezdá, vlak i vagony "poskakují" po kolejích, není to tak jako auto s několika vleky jedoucí po rovné silnici

Lokomotiva má značnou rezervu výkonu, táhla prázdnou soupravu a nikdo nic nepoznal

1 0
možnosti

D83a91v52i66d 15P59e45c87a

14. 11. 2014 10:16

Dobrý den, vlak je dlouhý 600m a dokud jsou vozy spojeny brzdovým potrubím, strojvedoucí jede. Vlak rachotí normálně, lokomotiva lehko překoná odpor vykolejených vozů. Vlak zastaví sám až po rozržení soupravy a úniku vzduchu z brzdového potrubí. Díkybohu nepotkal jiný vlak na druhé koleji.

21 0
možnosti

Vzhledem k tomu, že se jezdí vpravo a vagony vyčnívaly doprava, tak pro protijedoucí vlak nehrozilo žádné nebezpečí.

1 5
možnosti

Taky by mě zajímalo, kdo si toho všiml.

1 0
možnosti

jak to tady tak čtu, vychází mi z toho, že si toho všiml výpravčí v Přibyslavi (v tom okamžiku byla lokomotiva už o půl km dál a než se výpravčí vrátil do kanclu a zavolal, kam volat má, a zpráva se dostala strojvedoucímu a než vlak zabrzdil...)

3 0
možnosti