- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ano, souhlasím, že tato oprava byla potřeba. Na druhou stranu železnice pořád ztrácí a ztrácet bude, protože je na delší vzdálenosti proti dálnici výrazně pomalejší a konvenční síť to i přes tato žehlení nezachrání. Efektivním řešením by mohlo být vybudování "rychlého spojení" mezi Prahou a Brnem s přímým napojením Jihlavy. Cestovní doba z centra Jihlavy do centra Prahy do 45 minut přitáhne nové cestující.
A není to žádné sci-fi jak se nám snaží namluvit pan ministr, stačí se začíst do koncepčních evropských materiálů nebo zajet na zkušenou do Německa.
Jsem zvědav, jak se budou lidi tvářit na nového ministra, který chce jednat s Němci o stavbě VRT Berlín-Praha a Mnichov-Praha s případným pokračováním na Brno a Vídeň nebo Blavu. Dnes o tom totiž mluvili na Radiožurnálu.
Už aby to bylo opravené, tahle trať to potřebuje jako sůl, její důležitost se ukazuje i několikrát týdně kdy tudy jako za starých časů sviští ECčka, protože nějaké tele na koridoru skočilo pod vlak. Více peněz do železnic, méně do silnic a různých dotovaných nesmyslů
Spis donutit dopravce používat misto kamionu zeleznici
60 let staré dráhy? A že by taky SŽDC investoval něco na Liberecku, kde už má asi 160? Teda ne že by to bylo potřeba, němci za Rakouska to evidentně postavili kvalitně a dobře..