Diskuze

Stát za miliardu zrychlí devět kilometrů trati. Mnohde překáží skála

SŽDC pokračuje v opravě železnice mezi Havlíčkovým Brodem a Brnem. Po trati mezi Ostrovem a Skleným nad Oslavou budou vlaky do roka jezdit na obou kolejích až stodvacetikilometrovou rychlostí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ano, souhlasím, že tato oprava byla potřeba. Na druhou stranu železnice pořád ztrácí a ztrácet bude, protože je na delší vzdálenosti proti dálnici výrazně pomalejší a konvenční síť to i přes tato žehlení nezachrání. Efektivním řešením by mohlo být vybudování "rychlého spojení" mezi Prahou a Brnem s přímým napojením Jihlavy. Cestovní doba z centra Jihlavy do centra Prahy do 45 minut přitáhne nové cestující.

A není to žádné sci-fi jak se nám snaží namluvit pan ministr, stačí se začíst do koncepčních evropských materiálů nebo zajet na zkušenou do Německa.!

1 0
možnosti
Foto

J23i92ř50í 49E57r78b37e31n

18. 11. 2014 21:51

Jsem zvědav, jak se budou lidi tvářit na nového ministra, který chce jednat s Němci o stavbě VRT Berlín-Praha a Mnichov-Praha s případným pokračováním na Brno a Vídeň nebo Blavu. Dnes o tom totiž mluvili na Radiožurnálu.

0 0
možnosti

P18a56v65e80l 12Ř29a62p19e43k

11. 11. 2014 18:16

Už aby to bylo opravené, tahle trať to potřebuje jako sůl, její důležitost se ukazuje i několikrát týdně kdy tudy jako za starých časů sviští ECčka, protože nějaké tele na koridoru skočilo pod vlak. Více peněz do železnic, méně do silnic a různých dotovaných nesmyslů !!

5 1
možnosti

Spis donutit dopravce používat misto kamionu zeleznici

3 1
možnosti

J46a68n 63K71o50h32l

11. 11. 2014 18:02

60 let staré dráhy? A že by taky SŽDC investoval něco na Liberecku, kde už má asi 160? Teda ne že by to bylo potřeba, němci za Rakouska to evidentně postavili kvalitně a dobře.. :-P;-)

0 0
možnosti