Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Stát za miliardu zrychlí devět kilometrů trati. Mnohde překáží skála

SŽDC pokračuje v opravě železnice mezi Havlíčkovým Brodem a Brnem. Po trati mezi Ostrovem a Skleným nad Oslavou budou vlaky do roka jezdit na obou kolejích až stodvacetikilometrovou rychlostí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A25l15e82š 52K47r80a38t50i14n33a 1696291700908

Ano, souhlasím, že tato oprava byla potřeba. Na druhou stranu železnice pořád ztrácí a ztrácet bude, protože je na delší vzdálenosti proti dálnici výrazně pomalejší a konvenční síť to i přes tato žehlení nezachrání. Efektivním řešením by mohlo být vybudování "rychlého spojení" mezi Prahou a Brnem s přímým napojením Jihlavy. Cestovní doba z centra Jihlavy do centra Prahy do 45 minut přitáhne nové cestující.

A není to žádné sci-fi jak se nám snaží namluvit pan ministr, stačí se začíst do koncepčních evropských materiálů nebo zajet na zkušenou do Německa.!

+1/0
11.11.2014 20:54

J31i91ř21í 47E60r46b14e31n 1273264236507

Jsem zvědav, jak se budou lidi tvářit na nového ministra, který chce jednat s Němci o stavbě VRT Berlín-Praha a Mnichov-Praha s případným pokračováním na Brno a Vídeň nebo Blavu. Dnes o tom totiž mluvili na Radiožurnálu.

0/0
18.11.2014 21:51

P54a68v74e47l 56Ř55a36p27e54k 7462576149805

Už aby to bylo opravené, tahle trať to potřebuje jako sůl, její důležitost se ukazuje i několikrát týdně kdy tudy jako za starých časů sviští ECčka, protože nějaké tele na koridoru skočilo pod vlak. Více peněz do železnic, méně do silnic a různých dotovaných nesmyslů !!

+5/−1
11.11.2014 18:16

T41o40m59á77š 92K11u27č97e14r40a 6469537834508

Spis donutit dopravce používat misto kamionu zeleznici

+3/−1
11.11.2014 18:26

S98t78e78p11a60n 34N30o66v87a95k 8451573317725

Kapacita zeleznicnich koridoru je pomerne vytizena, kontejnery proste neni uz kam vmestnat. Bez investic do zeleznice to nepujde.

0/0
12.11.2014 16:28

J25a63n 14K46o73h88l 4553657721894

60 let staré dráhy? A že by taky SŽDC investoval něco na Liberecku, kde už má asi 160? Teda ne že by to bylo potřeba, němci za Rakouska to evidentně postavili kvalitně a dobře.. :-P;-)

0/0
11.11.2014 18:02

T66o47m 30J48u37r69e69č17k19a 6125522755545

http://liberec.idnes.cz/do-zeleznice-v-libereckem-kraji-investuji-cd-miliardy-pd6-/liberec-zpravy.aspx?c=A141017_123325_liberec-zpravy_tm

0/0
11.11.2014 19:56
Foto

J67i78ř13í 30Š16r20á92m89e95k 3658687759411

Ano, to je pravda, ale realita za obsahem poněkud zidealizovaného článku zaostává. Když nebudete sto let něco udržovat, jedna drobná oprava to nevytrhne. Navíc se podívejte na velký nepoměr ve vynaložených prostředcích (miliarda na Vysočině na 9km úsek trati a půl miliardy na trať Liberec - Pardubice, která měří 160km a je zoufale podfinancovaná). Ale abych jen nekritizoval. Máme (tady v Lbc kraji) již opravenou trať z Liberce do Hrádku nad Nisou a v současné době se opravuje regionální trať z Lb přes Jablonec do Tanvaldu. Přes to všechno je to zoufale málo.

0/0
12.11.2014 10:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.