- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to jak se školkami. V devadesátých letech se houfně rušili, prý málo dětí. Po roce 2002 byl problém děti do školky dostat, málo školek a prý rodily silné "husákovy" ročníky. Tak honem za velkých nákladů otevírat nové (i zaměstnanecké a "lesní"). Teď už zase dětí méně, tak honem rušit. A to v této oblasti stačí zajít na matriku a vím, kolik mi bude za 3 roky +- nastupovat dětí do školek. To je šlendrián !
A co teprve vlak ? Kurňa, to je pro úředníka hlavolam. Když rychlík dojede do Prahy za 3 hodiny, za jak dlouho tam dojedou 2 rychlíky ? To není soudruzi jen tak !!! Vlakokilometr není žádná sranda, navrhujeme ho jako novou jednotku SI. Jen nevíme, jestli délky nebo blbosti.
A to, že nám soukromý dopravce Railway Capital nabízí dopravu téměř za poloviční cenu ? To nás vůbec nezajímá. Kdo je tady úředník ? Kdo má razítko a moc ??? No přeci já ... BUM !!!
PS: Zajímavý pohled na problematiku lokálek, včetně jemnické, viz http://nazory.euro.e15.cz/rozhovory/jan-satava-moderni-vozidla-jsou-pro-lokalky-draha-1103844