Diskuze

U Jihlavy končí omezení na D1. Na Brno lze uhánět po novém povrchu 130

Řidiči se mohou radovat. Z dálnice D1 u Jihlavy začínají mizet dopravní omezení. Mezi Větrným Jeníkovem a Jihlavou ve směru na Brno se od úterka jako v prvním úseku modernizované dálnice jezdí po novém povrchu stotřicítkou. Při odstraňování omezení na Prahu se ale tvoří dlouhé kolony.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dneska jsem tam tou stotřicítkou jel a měl jsem kliku, že tam zrovna nejeli Krištůvci v pašíku. Asi by to nějakou kačku a bodík stálo, protože tam stavebníci zapoměli sundat značky s "80"Rv

0 0
možnosti

A za takových deset let se prý bude uhánět 130km/hod po celé D1. ;-D

Jen s tím dodatkem, že již v tu dobu budou dávno probíhat opravné práce na dnešním slavnostně opraveném úseku......;-(.

Kdo si přisadí, že mám pravdu?

6 0
možnosti

Me by zajimalo, proc tento novy betonovy usek tak silene huci? Pritom starsi betonovy usek pred Merinem je snad nejtissi usek z dalnice... Doufam, ze takto nebude "opravena" cena dalnice... A pro rejpaly.. ne gumama to neni, nikde jinde s hlukem problem nemam :)

4 0
možnosti

pardon... cela dalnice ne cena ;)

1 0
možnosti

Hahaha prý 130...

1 0
možnosti
Foto

Na bavorské A92 z Deggendorfu do Mnichova si můžete na mnohých úsecích vyzkoušet i 240 km/h, pokud vám to motor dá. S mým starým Mercedesem E 270 CDI  jsem tam tu rychlost dosáhl, ovšem za chvíli přešel  opět na rozumnou cestovní rychlost kolem 160 km/h. Spotřeba totiž roste i u hodně aerodynamických aut daleko rychleji, než rychlost, dále ubývají rychleji i pneumatiky.

Za rozumnou a ekonomickou  cestovní rychlost moderních vozů na delší vzdálenosti bych považoval pásmo 140- 150 km/h. Omezovat slušnou dálnici na 130, nebo dokonce, jako v Rakousku běžné, na 120 je opravdu nesmysl- ovšem na dvouproudových dálnicích, pro Rakousko i Česko typických, stačí dva náklaďáky, aby se provoz omezil na 95 km/h na  třeba 10 min., než se ti nákladní sloni předeženou.

V Německu jsou hlavní tahy tříproudové, ale i tam docházi k zácpám. V okolí metropolí jsou proto v každém směru 4 proudy. Pro nezkušené řidiče ovšem problém.

0 0
možnosti