- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Že je třeba silnice opravovat to víme. Ale někdy by nebylo špatný se nad uzavirkami zamyslet.
Proc se třeba pres víkend rychle neudělala část k březinove ulici a bylo by po problémů.
Neblokovala by se silnice 23 do centra (bradova) a na březinove stačilo dat jen přenosné semafory, ale s poctem aut na bráfově je to nic.
Jak typická situace, někdo vymyslí, že se zavře jedna z nejvytíženějších tras ven z Třebíče a nenapadne ho přemýšlet kudy že ty auta asi budo chtít vyjet. Překvapivě jedinou možnou cestou kolem nádraží, kde je ale co? Semafor s intervalem asi 2 pikosekundy v porovnání s nárustem provozu. To všechno se navíc odehrává před hlavní fízlárnou. Myslíte, že tam nějaký ten šimpanz stál a řídil dopravu?
Navíc uzavírka Hrotovické ulice už v tomhle úseku probíhala před dvěma lety během jejího rozšiřování. Tehdy ji rozšířily o odbočovací pruhy a prasácky přilepili ono slavné rozšíření, dnes to vypadá celé jako tankodrom. Je asi zbytečné se ptát proč se to neudělalo rovnou, když stav této komunikace stojí již léta za vyližprd.l.
Obchvat by ledasco vyřešil, ale na to můžeme zapomenout. Tady chcípl pes a stát na zdejší region kašle. Obchvat města se nezačne stavět ani za 20 let.
Vždyť např. rekonstrukce železniční tratě přes Třebíč se odkládá už 25 let a revitalizace, která měla začít letos na podzim, je taky o pár měsíců odložená a bojím, se že odložená naneurčito.
Setrvejte v klidu, v ostatnich regionech je to uplne stejne (a v Praze, nepocitame-li investice radnice, taky). Holt silnise stat nepotrebuje, investuje se do koleji.