Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pod viaduktem v Třebíči se zasekl náklaďák. Tahali ho bez kol

Obrovské komplikace ve středeční odpolední dopravní špičce způsobil v Třebíči řidič nákladního auta. Snažil se podjet pod železničním viaduktem v Nádražní ulici. Jenže se pod něj nevešel a jednu z nejfrekventovanějších ulic ve městě zablokoval.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J18i59ř69í 64E16r39b82e82n 1813934296947

Podobné situace nastávaly na I/14 mezi Jabloncem nad Jizerou a Poniklou po roce 1990 velmi často - protože po revoluci se na tu silnici začaly vydávat kamiony, které do té doby jezdívaly jen přes Tanvald, a najednou si to na nové trase přihasily k podjezdu 3,5 m... Hooodněkrát byla silnice zablokovaná na pěkných pár desítek minut, než to u hradského podjezdu kamioňák vycouval kilometr zpět nebo než se u maříkovského podjezdu otočil na fleku jen cca o metr delším než je celá souprava... Teprve někdy po roce 1997 stát uvolnil peníze na (dodnes trvající) rekonstrukci trasy Harrachov - Poniklá, v rámci které byly podjezdy prohloubeny na asi 4,2 m...

0/0
16.8.2014 22:37

J24i89ř80í 27Z68ý72k18a 9489473741260

nechápu proč nákladní a dodávková auta nemají někde kolem budíků napsány mezní rozměry výšky a šířky. Nálepka za 0,01€ a ke spoustě podobných situací nemuselo dojít.

Sám to moc dobře znám. Firma mě pošle někam Tranzitem, honem honem, objížďka, náhradní trasa s podjezdem a co teď? Vybalit literaturu a študovat kterou variantu Tranzitu mám? (raději jsem to otočil a jel jinudy). A řidiči, co střídají různá vozidla, ti z toho musí mít hlavu jak pátrací balón.

+13/0
13.8.2014 17:10

M82i10r56o27s38l70a95v 17B77u39d58a 9632532437872

Dobrý nápad. R^

+1/0
13.8.2014 18:20

J39a37n 62F46r43o90l63í38k 6426300535544

Ještě lepší jsem viděl v Holandsku. Před každým podjezdem je ráhno a na něm visí řetězy s kuličkami na konci. Někdy i víc řad. To je rozdíl mezi myslícími lidmi na západě a námi. M.j. je to vidět i na dopravním značení, řešením komunikací a pod. Vystouplé ostrůvky s ostrými hranami, přemíra dopravního značení, kruhové objezdy o průměru 5 m tam neuvidíte.:-P

+1/0
14.8.2014 11:20

J18o13s47e77f 80D43r42d85a 6640589212546

Jo kuličkami? To jsou možná pětikilové ocelové koule, ale zřetelně jsou funkční. Na silnici z Domažlic do Klatov je podjezd, kde několik metrů před ním byla nad silnicí zavěšená bytelná roura tlouštky stožáru pouličního osvětlení. Našel se kamioňák, který ji téměř protlačil korbou skrz onen železniční podjezd. :-)

0/0
14.8.2014 21:03

J21i85ř85í 51E65r65b36e36n 1823804426807

Pardón, ale nikdo rozumný si nedovolí nad veřejnou komunikaci zavěsit pětikilové ocelové koule. Představa, že se do tohoto trefí kamioňák, přetrhne závěs a ta koule je odmrštěna na protijedoucí auto, je až příliš živá... :-/

0/0
16.8.2014 22:40

M84i10r40o35s29l71a24v 95Z83i26k86m13u40n61d 7769303204573

Jak dlouho trvá podívání se do dokumentace od vozidla než vyjedete  ? Práce kvapná = málo platná ...

+1/−2
13.8.2014 19:48

J33i79ř25í 18Z34ý57k14a 9229723761930

teorie je to krásná, ale praxe je jiná. V tom kvapu jste rád, že máte s sebou papíry, kompletní náklad pro zákazníka a když jo máte čas, tak si aspoň obejdete auto jestli jsou gumy a světla OK. V hlavě si naplánujete trasu a i když víte, že tam není žádný podjezd, stačí jedna objížďka nebo neplánovaná změna trasy (zastav se ještě tam a tam) a jste v háji.

Případně jako já jezdíte pouze osobákem, takže takové věci vůbec neřešíte. Najednou sedíte v Tranzitu a po pár kilometrech čumíte na podjezd jak tele na nový vrata. Projet, neprojet?

+1/0
16.8.2014 15:12

M27i71r37o70s65l91a79v 12D17u66f91e43k 1257692941

To byla první věc,kterou jsem udělal,vylepení nálepek z rozměry vozidla.A máme to ve všech vozidlech,protože každé vozidlo je na rozměry jiné.A pak je převoz stavebních strojů kde ty rozměry a výška nákladu je každá jiná a nato máme něco jako tablet,který je zabudovaný ve vozidle.Akorát,že se to tam musí zadat,takže řidič si musí přečíst údaje v návodu na obsluhu toho daného stroje.

0/0
14.8.2014 5:26

P97e82t20r 13D87o16l26e34ž57e61l 4659756758821

Ono to tak horke nebude. Jel jsem pod tim mostem kdyz uz tam nakladak stal. Kdyby nemel nahore pridelanou klimu, tak by projel. Proto z meho pohledu nechapu tu drazni inspekci a cekani na posouzeni mostu kdyz vlaky po moste stale jezdi. Ten kamion nebyl nijak opreny do mostu. Maximalne si poskrabal klimu.

+4/0
13.8.2014 17:00

P30e16t97r 47M11a66c53h59á42l73e68k 7955276126896

-Byla tam značka 3,8m!

-No a?

-My máme 4,2m!

-Však tam policajti nejsou...

+5/−1
13.8.2014 16:41

F40i45l98i48p 38Š59l31e11s68i87n87g10e46r 3786186102261

4,2 nakladaky obycejne nemaji.

0/−4
13.8.2014 16:46

P14e29t86r 59M93a95c23h13á50l47e50k 7465436906876

Vyšší břemeno být nemůže?

0/−1
13.8.2014 16:54

M23i43r27o25s65l37a46v 33B98u14d39a 9582232657172

U auta s plachtou obyčejně ne.

0/0
13.8.2014 18:22

P79e33t73r 52M91a97c25h39á45l49e84k 7445876216796

Navíc to byl vtip.

+6/0
13.8.2014 16:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.