- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Příčina nehody - rozrušení řidičů, kteří se těšili na semafory.
Když se začal stavět obchvat Červeného Kříže a Antonínova Dolu a měla vzniknout tato křižovatka, tak Ředitelství silnic a dálnic zde prověřovalo dopravu. Největší dopravní zatížení bylo pouze na tahu Jihlava - Havlíčkův Brod. Z kolmých směrů jezdilo zanedbatelné množství aut. Kolem této křižovatky skoro nic nebylo. Nikdo z města ani kraje neřekl, že je zde naplánovaná průmyslová zóna a tak byla postavena křižovatka tak jak je. Až po dokončení obchvatu se rozprodaly pozemky až k silnici a začalo budování. Dokud zde Jipocar nepostavil logistické centrum, tak to ještě celkem šlo. Ale to již bylo na nějaké přestavby pozdě. Na kruháč zde není místo, ani na tak malý, jak je zvykem stavět v Jihlavě.
Spuštěním semaforů se okamžitě začaly tvořit kolony na přivaděči od Jihlavy (pod dálnicí je kvůli opravám průjezdný jen jeden pruh) a to hodně dlouhé.
Je to asi nejlepší řešení ze všech možných špatných
To je zase blbost. Semafor muze resit plynulost dopravy ale nezodpovida bezpecnost. Za tu zodpovida kazdy ridic.
Čistě technická - ten tranbus z textu má být trambus? Což je dnes tak převažující a běžný typ kabiny, že se jako označení přestává používat. Navíc v našich krajích to bylo označení liazky...
Krizovatka je uplne normalni a dokonce i celkem prehledna, akorat ridi za nic nestoji.
Semafor udela akorat jen dalsi kolony na hlavnim tahu.
Me zarazi jedna vec. Stavi se nova krizovatka kde experti doporuci bud kruhac nebo mimourovnove krizeni, protoze se dopredu vi ze tam budou skarede nehody. Na experty se neda a udela se to podle pokladny ( nejlevnejsi reseni - padesatka v kombinaci se stopkou). A pak uz se jen jezdi pro raneny a odklizet trosky, klidne i nekolikrat tydne. Az budou prvni mrtvi, zacne se teprve premyslet co dal... Ze by konecne ten kruhac?
Nevím, jestli jste teda ten článek četl, ale kruháč tam nebude. Uvažovalo se o něm i proto, že ho chtěl zaplatit Jipocar, kterému tudy jezdí dost kamionů, ale jak je v článku uvedeno, právě kvůli kamionům by se tam kruháč nevešel.
Toto teda trvalo, už se o tom jedná x let. Jako vždy se to zbrzdilo na penězích. Město chtělo příspěvek od státu, ten ale řekl, že je to problém města - průmyslová zóna tam byla naplánovaná už hodně dávno, takže měli počítat s nějakým řízením provozu. Stát tedy nechtěl dotovat chybu jihlavských úředníků, což schvaluju.