Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zaměstnance slévárny přimáčkla těžká konstrukce, na místě byl mrtev

Ke smrtelnému zranění zaměstnance slévárny v Novém Ransku na Havlíčkobrodsku vyjížděli brzy ráno záchranáři a hasiči. Na třiačtyřicetiletého zaměstnance se sesmekly těžké rámy, které ho přirazily k zemi. Muž byl na místě mrtev.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V16á42c94l75a52v 52B14u41r32e12š 5389155866969

Hlavně jestli měl přilbu, aby z té nešťastné náhody něco měli i pozůstali, mrtvý svědek dobrý svědek, ale bez přilby automatické porušeni atd.atd.

0/0
3.6.2014 15:10

V15i28k24t39o18r 33N18á15r33o48ž49n24ý 3259592628

Kdyby neměl přilbu , nic se nestane...

Přilba jej v takovém případu jej dokáže ochránit tak maximálně před nějakým uvolněným šroubem

0/0
3.6.2014 15:16

V71i51k49t79o52r 50N62á91r12o50ž65n21ý 3599632828

Jak je možné , že tam byl úplně sám ?

+4/0
3.6.2014 14:37

T23o40m38á45š 25Š88i35m95e86k 2848381976371

Tohle není školka, tam nemusí být člověk s někým aby ho hlídal.

+1/−4
3.6.2014 14:42

V71i36k12t38o88r 81N68á40r86o65ž16n54ý 3639642318

Právě že to není školka a dle platné legislativy má zaměstnavatel povinnost poskutnutí první pomoci zaměstnanci , kdykoliv to bude třeba...

Tady je otázka , jestli by mu to k něčemu bylo ...nicméně takovou nebezpečnou práci vykonávat samotného člověka může jenom zaměstnavatel-gauner.

Takovouto práci v německých přístavech vykonávají obvykle dva až tři zaměstnanci (jeřábník+1-2 vazači)

+2/−1
3.6.2014 14:46

T36o67m66á96š 54Š68i64m36e83k 2868241476811

Toto se stalo v německém přístavu? Tohle byl jeřáb ovládaný ze zdola, kabel nebo dálkové ovládání jeřábu. Pochopím, že v německém přístavu asi neseběhne z kabiny jeřábu v dejme tomu 50 metrech dolů, nezahákne "kontejner" a zase vyběhne do kabiny. Vraťte se na zem.

0/0
3.6.2014 14:55

J26a52r92o66s22l64a63v 40Č23a62n82ě69k 8817236828528

Mám necelý měsíc po vazačských zkouškách a vazačem jsem už 25 let a neexistuje aby někdo manipuloval s jeřábem sám.

0/0
3.6.2014 14:59

V71á38c69l34a69v 73P59o27u70s10t82k13a 3700751532

Jo? Opravdu s každým jeřábem? A vy víte jaký to byl jeřáb? A byl to vůbec jeřáb?

0/−1
3.6.2014 15:00

J12a66r31o57s70l22a23v 87Č51a10n67ě95k 8537146238838

Ano opravdu z každým jeřábem.Podle popisu jak se to stalo,tak na slévárně šlo o jeřáb mosto

0/0
3.6.2014 15:05

V85á50c52l40a24v 84P77o57u56s77t43k48a 3510631802

A co když to byla jenom nějaká řetězová nebo lanová kočka? A je auto s HR také jeřáb? Musí si řidič takového auta vozit sebou proškoleného závozníka?

0/0
3.6.2014 15:07

V37i51k85t38o67r 25N91á35r81o59ž25n81ý 3829682168

Jestli to byla pouze kočka je úplně jedno...

A dělat práci se silničním jeřábem vyžaduje závozníka....neboť pokud někdo obsluhuje jeřáb a musí sedět v kabině těžko u toho bude ještě vázat břemeno

0/0
3.6.2014 15:09

V62á73c65l85a97v 26P29o33u23s87t80k52a 3100241442

No to velmi lehko, většinou mu ani nic jiného nezbývá.

0/0
3.6.2014 15:10

J79i48r10i 46O86s68v11a28l84d 2265704586277

Trolling pod clankem o tom ze se nekdo zabil v rachote? Co ty jsi za frustrata.

0/0
3.6.2014 18:06

T58o63m69á95š 73Š86i71m79e74k 2848761816201

určitě o jeřáb mostový (mosto neznám). Je jasné, že je ovladač na kabelu nebo dálkový. Prostě to byla nešťastná náhoda.

0/0
3.6.2014 15:11

J32a62r25o78s43l48a35v 67Č25a44n42ě82k 8317286938718

Píšu to z mobilu a to doplňování slov je děs.

0/0
3.6.2014 15:17

V47i11k80t54o70r 15N63á33r21o56ž35n36ý 3719102728

Ony nejsou pouze námořní přístavy , ale také říční , že ?

A v přístavech jsou běžně logistické areály , kde jsou naprosto běžné jeřáby...nejrůznějších druhů a typů...

A ten případ , který jste popsal vykonává jeden člověk (pokud tam není zaveden plně automatizovaný systém) a je zcela bezpečný. Protože ten kontejner nikdo neuvazuje. Jeřábník jej "drapne" speciálním vazákem. Kdyby se mu operace nepovedla a kontejner mu spadl , nikomu se nic nestane...neboť jeřábník je ve výšce a do manipulačního prostoru je zakázán vstup...takže se tam nikdo nepohybuje...

0/0
3.6.2014 15:06

T24o69m14á57š 78Š65i68m47e37k 2198911896481

Proto jsem dával kontejner do uvozovek, možná ste si nevšiml

0/0
3.6.2014 15:13

V34á62c89l65a52v 84P13o47u74s11t64k60a 3560601542

Já jsem v práci občas taky sám.

+1/0
3.6.2014 14:44

V31i91k98t41o52r 44N68á68r61o23ž45n92ý 3819412438

Jasně , řidič v kamionu je také sám...Nicméně takto rizikovou práci by sám nikdo dělat neměl...

+1/−1
3.6.2014 14:47

V27á61c23l73a84v 85P93o45u70s28t24k69a 3760931132

No, tenhle ji dělal.

0/0
3.6.2014 14:58

J92a28r18o18s91l15a27v 92Č58a94n89ě92k 8317136388498

Hrubým způsobem porušena bezpečnost práce.Na takovou práci musí být minimálně dva.

0/−2
3.6.2014 14:46

T19o65m42á66š 47Š97i42m86e69k 2458961626701

Zá váma stojí někdo za zadkem když pracujete? Jestli pracujete? Ptejte se řidičů kamionu jestli taky mají někoho vedle sebe když pracují (chápejte - řídí kamion)?

+1/−2
3.6.2014 14:48

J33a30r97o91s67l20a52v 74Č72a33n51ě22k 8447306258888

Řídit kamión a manipulovat s jeřábem je trošku rozdíl.Řidiči,kteří jezdí dálkově jsou v kabině taky dva.

0/−1
3.6.2014 14:51

V95á10c24l66a89v 74P60o20u60s45t55k29a 3740301312

No to opravdu nejsou.

+1/0
3.6.2014 14:58

T68o29m39á86š 71Š69i93m39e44k 2288961446911

Máte kamaráda kdo má nějakou přepravní společnost nebo aspoň kdo řídí kamion? Zeptejte se a pak se vraťte zpět a napište nám o tom.

0/0
3.6.2014 15:00

J19a25r35o63s22l70a80v 49Č95a48n13ě43k 8547476808178

Já to vidím v práci,když přijedou poláci pro materiál.Většinou jsou dva a ten druhý je těžko stopař.

0/0
3.6.2014 15:07

V73á96c54l97a12v 29P52o24u89s37t27k35a 3150831312

Hm, nevím co dělá ten druhý, ale jízdu auta nikterak neurychlí, pokud toto nemá spaní oddělené od prostoru řidiče, jinak mu žádný policajt v EU neuzná pauzu. Což nejspíš nemá.

0/0
3.6.2014 15:10

J70a77r25o28s51l30a30v 65Č61a58n50ě29k 8337906838378

Nevím,do kabiny se nedívám,ale podle velikosti bych řekl,že tam vleze postel úplně v pohodě.Ono je asi rozdíl kamión a kamion.

0/0
3.6.2014 15:14

V24á56c58l37a54v 10P88o93u16s95t81k48a 3310431622

Za sedadly má lehátko, to ale není považováno za prostor oddělený od prostoru řidiče. Takže i kdyby tam ti chlapi byli čtyři, tak jsou tam zbyteční.

0/0
3.6.2014 15:20

T23o89m63á80š 72Š76i32m61e65k 2538751886451

Ale ten materiál si musí naložit vlastníma rukama ne? Proto asi dva

0/0
3.6.2014 15:14

V52á77c33l90a98v 53P89o21u58s35t93k26a 3770351332

Řidič se o nakládku materiálu nestará, stará se pouze o jeho uložení a ukotvení na návěsu.

0/0
3.6.2014 15:18

T44o33m47á26š 40Š25i86m15e42k 2368121646461

No však, jeden řidič a druhej závozník (dříč)

0/0
3.6.2014 15:21

V34á95c71l10a33v 10P58o62u27s58t56k31a 3890721122

Jo jasně a ten dříč to tam šupe rukama. Lidi proboha proč diskutujete o něčem, co vám není ani trochu blízké.

+1/0
3.6.2014 15:24

V41i37k86t55o98r 95N38á30r29o38ž71n15ý 3379892288

Jak kdy a jak kde...jsou práce , kdy si řidič sám náklad nakládá i vykládá....

0/0
3.6.2014 15:29

V58á72c51l34a73v 34P39o31u25s53t35k74a 3800161882

Jo, ti co vozí písek a kamenivo zvednou korbu. To je pravda.

0/0
3.6.2014 15:31

J69a18r35o24s12l10a97v 24Č18a47n37ě66k 8517806938378

To by asi nezvládli.Naložit 25 tunové válce jsem ještě nikoho ručně nakládat neviděl.

0/0
3.6.2014 15:21

V53i35k36t40o97r 58N47á47r38o16ž97n64ý 3409542708

Záleží od firmy a od pracovního zaměření této firmy.

Znám kamionové firmy , kde se řidič nějakých 40-50 dnů nedostane domů a dopravci záleží na tom , aby to auto se co nejrychleji točilo....pak tam nasadí i dva chlapy...

A pak jsou samozřejmě firmy , které jezdí na kratší vzdálenosti , kde je druhý řidič takřka zbytečný....

0/0
3.6.2014 15:13

V62á48c22l49a12v 95P11o75u25s57t74k36a 3260351952

Auto bez ložnice se rychleji neotočí, i kdyby s ním jezdilo deset chlapů.

0/0
3.6.2014 15:21

V71i79k44t59o96r 31N55á78r58o70ž58n86ý 3759732938

Všechna auta jezdící dlouhé štreky jsou v naprosté většině případů vybavené ložnicemi...

Apropo... třeba u Bulharů je zcela běžné , že jedou do ČR v autě bez ložnice ve dvou :-)

0/0
3.6.2014 15:28

V10á58c77l92a66v 13P12o67u54s34t56k33a 3600241492

Drtivá většina tahačů je bez ložnice bez ohledu na to, jak dlouhé jezdí štreky. A lavice za sedadly není ložnice.

0/0
3.6.2014 15:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.