Diskuse k článku

Zaměstnance slévárny přimáčkla těžká konstrukce, na místě byl mrtev

Ke smrtelnému zranění zaměstnance slévárny v Novém Ransku na Havlíčkobrodsku vyjížděli brzy ráno záchranáři a hasiči. Na třiačtyřicetiletého zaměstnance se sesmekly těžké rámy, které ho přirazily k zemi. Muž byl na místě mrtev.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V73á13c67l74a23v 80B30u27r83e62š 5579515886489

Hlavně jestli měl přilbu, aby z té nešťastné náhody něco měli i pozůstali, mrtvý svědek dobrý svědek, ale bez přilby automatické porušeni atd.atd.

0/0
3.6.2014 15:10

V41i25k18t20o88r 93N31á12r61o11ž56n58ý 3299812468

Kdyby neměl přilbu , nic se nestane...

Přilba jej v takovém případu jej dokáže ochránit tak maximálně před nějakým uvolněným šroubem

0/0
3.6.2014 15:16

V82i46k87t31o92r 60N35á48r48o37ž55n68ý 3289502888

Jak je možné , že tam byl úplně sám ?

+4/0
3.6.2014 14:37

T48o10m86á11š 68Š36i56m67e48k 2918181716511

Tohle není školka, tam nemusí být člověk s někým aby ho hlídal.

+1/−4
3.6.2014 14:42

V66i28k63t60o48r 80N11á25r68o30ž94n86ý 3159752698

Právě že to není školka a dle platné legislativy má zaměstnavatel povinnost poskutnutí první pomoci zaměstnanci , kdykoliv to bude třeba...

Tady je otázka , jestli by mu to k něčemu bylo ...nicméně takovou nebezpečnou práci vykonávat samotného člověka může jenom zaměstnavatel-gauner.

Takovouto práci v německých přístavech vykonávají obvykle dva až tři zaměstnanci (jeřábník+1-2 vazači)

+2/−1
3.6.2014 14:46

T81o42m35á13š 60Š71i61m56e71k 2278221206351

Toto se stalo v německém přístavu? Tohle byl jeřáb ovládaný ze zdola, kabel nebo dálkové ovládání jeřábu. Pochopím, že v německém přístavu asi neseběhne z kabiny jeřábu v dejme tomu 50 metrech dolů, nezahákne "kontejner" a zase vyběhne do kabiny. Vraťte se na zem.

0/0
3.6.2014 14:55

J77a49r38o84s88l83a80v 30Č73a93n29ě47k 8487736798788

Mám necelý měsíc po vazačských zkouškách a vazačem jsem už 25 let a neexistuje aby někdo manipuloval s jeřábem sám.

0/0
3.6.2014 14:59

V91á23c62l59a86v 84P15o65u15s20t79k15a 3700911422

Jo? Opravdu s každým jeřábem? A vy víte jaký to byl jeřáb? A byl to vůbec jeřáb?

0/−1
3.6.2014 15:00

J36a70r75o46s29l91a20v 97Č31a93n48ě18k 8477166658218

Ano opravdu z každým jeřábem.Podle popisu jak se to stalo,tak na slévárně šlo o jeřáb mosto

0/0
3.6.2014 15:05

V96á80c77l79a13v 58P59o47u91s43t71k78a 3770141752

A co když to byla jenom nějaká řetězová nebo lanová kočka? A je auto s HR také jeřáb? Musí si řidič takového auta vozit sebou proškoleného závozníka?

0/0
3.6.2014 15:07

V58i80k60t91o76r 72N36á59r85o80ž25n41ý 3649482768

Jestli to byla pouze kočka je úplně jedno...

A dělat práci se silničním jeřábem vyžaduje závozníka....neboť pokud někdo obsluhuje jeřáb a musí sedět v kabině těžko u toho bude ještě vázat břemeno

0/0
3.6.2014 15:09

V66á58c49l98a81v 33P92o22u38s76t20k38a 3530841292

No to velmi lehko, většinou mu ani nic jiného nezbývá.

0/0
3.6.2014 15:10

J40i29r27i 28O88s36v86a24l87d 2485704316907

Trolling pod clankem o tom ze se nekdo zabil v rachote? Co ty jsi za frustrata.

0/0
3.6.2014 18:06

T97o87m26á94š 97Š25i76m23e39k 2788311526651

určitě o jeřáb mostový (mosto neznám). Je jasné, že je ovladač na kabelu nebo dálkový. Prostě to byla nešťastná náhoda.

0/0
3.6.2014 15:11

J68a31r24o65s43l82a74v 66Č50a94n24ě46k 8587496798448

Píšu to z mobilu a to doplňování slov je děs.

0/0
3.6.2014 15:17

V60i59k21t12o12r 23N50á59r24o39ž38n17ý 3169112508

Ony nejsou pouze námořní přístavy , ale také říční , že ?

A v přístavech jsou běžně logistické areály , kde jsou naprosto běžné jeřáby...nejrůznějších druhů a typů...

A ten případ , který jste popsal vykonává jeden člověk (pokud tam není zaveden plně automatizovaný systém) a je zcela bezpečný. Protože ten kontejner nikdo neuvazuje. Jeřábník jej "drapne" speciálním vazákem. Kdyby se mu operace nepovedla a kontejner mu spadl , nikomu se nic nestane...neboť jeřábník je ve výšce a do manipulačního prostoru je zakázán vstup...takže se tam nikdo nepohybuje...

0/0
3.6.2014 15:06

T94o74m33á67š 64Š98i31m14e87k 2558331576921

Proto jsem dával kontejner do uvozovek, možná ste si nevšiml

0/0
3.6.2014 15:13

V12á58c49l75a96v 77P78o28u20s50t63k54a 3800631512

Já jsem v práci občas taky sám.

+1/0
3.6.2014 14:44

V14i54k66t60o48r 53N29á70r35o80ž25n45ý 3389552328

Jasně , řidič v kamionu je také sám...Nicméně takto rizikovou práci by sám nikdo dělat neměl...

+1/−1
3.6.2014 14:47

V55á77c65l57a57v 65P89o61u20s37t31k31a 3830341682

No, tenhle ji dělal.

0/0
3.6.2014 14:58

J22a82r44o79s10l43a87v 71Č18a48n81ě86k 8237936808418

Hrubým způsobem porušena bezpečnost práce.Na takovou práci musí být minimálně dva.

0/−2
3.6.2014 14:46

T49o72m86á93š 84Š88i33m16e85k 2238911566331

Zá váma stojí někdo za zadkem když pracujete? Jestli pracujete? Ptejte se řidičů kamionu jestli taky mají někoho vedle sebe když pracují (chápejte - řídí kamion)?

+1/−2
3.6.2014 14:48

J27a32r45o46s66l68a41v 10Č57a54n88ě66k 8157566198748

Řídit kamión a manipulovat s jeřábem je trošku rozdíl.Řidiči,kteří jezdí dálkově jsou v kabině taky dva.

0/−1
3.6.2014 14:51

V77á75c67l38a94v 80P57o95u39s82t32k59a 3380931852

No to opravdu nejsou.

+1/0
3.6.2014 14:58

T50o41m48á90š 25Š46i49m56e34k 2498401916271

Máte kamaráda kdo má nějakou přepravní společnost nebo aspoň kdo řídí kamion? Zeptejte se a pak se vraťte zpět a napište nám o tom.

0/0
3.6.2014 15:00

J97a36r79o42s24l40a17v 46Č33a27n37ě45k 8737486178828

Já to vidím v práci,když přijedou poláci pro materiál.Většinou jsou dva a ten druhý je těžko stopař.

0/0
3.6.2014 15:07

V45á81c71l63a68v 48P35o66u65s92t38k37a 3290421882

Hm, nevím co dělá ten druhý, ale jízdu auta nikterak neurychlí, pokud toto nemá spaní oddělené od prostoru řidiče, jinak mu žádný policajt v EU neuzná pauzu. Což nejspíš nemá.

0/0
3.6.2014 15:10

J88a39r97o12s13l89a44v 97Č85a48n27ě23k 8217556508978

Nevím,do kabiny se nedívám,ale podle velikosti bych řekl,že tam vleze postel úplně v pohodě.Ono je asi rozdíl kamión a kamion.

0/0
3.6.2014 15:14

V42á73c88l66a68v 37P58o59u11s23t76k30a 3120781272

Za sedadly má lehátko, to ale není považováno za prostor oddělený od prostoru řidiče. Takže i kdyby tam ti chlapi byli čtyři, tak jsou tam zbyteční.

0/0
3.6.2014 15:20

T89o38m72á55š 43Š50i14m78e54k 2468731766291

Ale ten materiál si musí naložit vlastníma rukama ne? Proto asi dva

0/0
3.6.2014 15:14

V30á21c54l19a51v 39P94o55u53s32t94k60a 3800481112

Řidič se o nakládku materiálu nestará, stará se pouze o jeho uložení a ukotvení na návěsu.

0/0
3.6.2014 15:18

T89o23m23á95š 16Š31i36m84e48k 2988171566371

No však, jeden řidič a druhej závozník (dříč)

0/0
3.6.2014 15:21

V93á43c29l94a60v 38P38o88u67s66t78k71a 3830711462

Jo jasně a ten dříč to tam šupe rukama. Lidi proboha proč diskutujete o něčem, co vám není ani trochu blízké.

+1/0
3.6.2014 15:24

V16i76k93t62o12r 13N88á41r32o77ž69n97ý 3939362168

Jak kdy a jak kde...jsou práce , kdy si řidič sám náklad nakládá i vykládá....

0/0
3.6.2014 15:29

V20á44c81l66a60v 19P12o10u10s51t19k21a 3310561442

Jo, ti co vozí písek a kamenivo zvednou korbu. To je pravda.

0/0
3.6.2014 15:31

J33a31r58o89s78l70a14v 53Č54a33n14ě12k 8957266898398

To by asi nezvládli.Naložit 25 tunové válce jsem ještě nikoho ručně nakládat neviděl.

0/0
3.6.2014 15:21

V61i56k44t88o27r 20N36á13r76o93ž20n91ý 3909662838

Záleží od firmy a od pracovního zaměření této firmy.

Znám kamionové firmy , kde se řidič nějakých 40-50 dnů nedostane domů a dopravci záleží na tom , aby to auto se co nejrychleji točilo....pak tam nasadí i dva chlapy...

A pak jsou samozřejmě firmy , které jezdí na kratší vzdálenosti , kde je druhý řidič takřka zbytečný....

0/0
3.6.2014 15:13

V87á53c47l49a14v 57P45o15u89s37t42k56a 3170151822

Auto bez ložnice se rychleji neotočí, i kdyby s ním jezdilo deset chlapů.

0/0
3.6.2014 15:21

V19i21k74t59o69r 98N10á44r14o48ž62n74ý 3929202428

Všechna auta jezdící dlouhé štreky jsou v naprosté většině případů vybavené ložnicemi...

Apropo... třeba u Bulharů je zcela běžné , že jedou do ČR v autě bez ložnice ve dvou :-)

0/0
3.6.2014 15:28

V62á41c46l27a18v 72P51o89u39s14t26k51a 3530611832

Drtivá většina tahačů je bez ložnice bez ohledu na to, jak dlouhé jezdí štreky. A lavice za sedadly není ložnice.

0/0
3.6.2014 15:30

Najdete na iDNES.cz