- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jihlavská karta je jen hezký tunel! Nejenže kartičky jsou z recyklovaného a levného plastu, ale ony jsou snad schválně křehké aby praskly.. za 3 roky co jsem s ní jezdil do školy jsem ji měnil snad 10x (vždy samozřejmě po stovce...) Nebylo ani vidět, že je prasklá, ale byla a v tu chvíli ji nenačetl systém při kontrole a já měl ohromný problém, i když jsem měl účtenku protože ta naopak totálně zmizela a měl jsem v peněžence jen kus papíru...
O nacvakaných bodech na slevu ani nemluvě, ty mi automaticky zmizeli, to samé nabitá částka pro spolucestující... suma sumárům, mě každá karta stála v průměru skoro 200Kč...
A to ještě má karta platnost jen 4 roky a pak je nutné ji vyměnit (další kilo v pr...).
Suma sumárům to stálo 21 milionů, je to na nic, jihlavská MHD je předražená a jezdí s tím minimum lidí... Takle to mělo být?
Já spíš nechápu, že není jedna karta (nejlépe in-karta, která byla první), která by měla jeden formát a brali by ji všichni dopravci bez ohledu na to jestli to je vlak, bus, mhd v Brně, Jihlavě, Olomouci nebo Aši...V dnešní době to je přece tak jednoduché udělat.
kterej yntelygent psal ten titulek?
Je až s podivem, jak v jiných městech dokáží čipové karty využít, jen v Jihlavě v tom stále vidí problémy a náklady. Ovšem peníze na analýzu, to problém není. 220 tisíc na "systém" do tří, čtyř sběrných dvorů, to problém není. Jakákoliv inovace a zjednodušení života pro člověka, problém neskutečný. Pokud má šéf DP problém s tak normální věcí, jakou jsou SMS jízdenky, tak bude asi něco špatně a možná na svou práci nestačí. Vítejte v Jihlavě roku 2014!
Tak to bude velká sláva, to jinde nemají, čipovou kartu jen pro MHD.