- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Stát je celkově zadlužený a nemá pořádně peníze ani na modernizaci dálnice D1. Nemá peníze na dodělání rozestavěných dálnic a rychlostních silnic a už chtějí stavět rychlodráhu. Někdo může namítat, že na stavbu budou dotace z EU. A já se ptám, kdo má na ty dotace zálusk, aby si z nich také ukrojil kus pro sebe? Dále se Vás ptám, kolik lidí bude využívat rychlovlak, když vlakem jezdí čím dál méně lidí a ČD ruší každým rokem spoustu spojů. Nedivím se dotčeným obcím na Vysočině, že s výstavbou nesouhlasí. Nikdo nechce mít za barákem rychlovlak, nebo uranový důl. Vysočina není zatím ještě tak zdevastovaná a tak ji těm našim dětem zničme! "Po nás potopa."
V článku chybí jedna důležitá informace. Totiž hejtmanství v Jihlavě chce, aby v tomto kraji rychlovlak zastavoval čtyřikrát (http://jihlava.idnes.cz/predstaveni-planu-na-vybudovani-vysokorychlostni-trati-na-vysocine-12z-/jihlava-zpravy.aspx?c=A140115_2022338_jihlava-zpravy_mv). Bude to takový rychlovlak "po Jihlavsku", aneb jdeme vlastní cestou.
lidi by chtěli všechno, ale bez ústupků .... nechápu, že tady se všichni brání rozvoji ... přineslo by to spoustu přílžitostí při stavbě a zase by měli lidi jednodušší cestu do čr .... je jedno kde to bude stavět, třeba ať v Brně a v Praze ... ... hlavně, že to přinese zisky a práci ... čr potřebuje rozvoj .... přinese to potažmo plus pro všechny, ikdyž s tím nebudou nic mít ... potřebujeme se rozvíjet ... jakkoliv ... je strašně moc zabedněnejch lidí ....
Předpokládám, že by to snad bylo nějak odhlučněné. Jinde ve světě ty rychlodráhy asi taky nevedou úplnou pustinou. V česku mají dům u trati tisíce lidí a taky s tím nějak žijí. Kdyby se ke všemu odjakživa přistupovala tímto způsobem, že u sebe teda nic nechci, tak tady nemáme vůbec nic - dálnice, jaderné elektrárny, letiště...
Jo rozvoj regionu..
Ale trend to bohuzel na ukor silnicni site dozajista je. Bohuzel.
Tato trať by měla být téměř přesnou kopií dálnice D1, ať jsou tyto dvě velké zátěže pro životní prostředí u sebe. Udělal bych zastávku na Pávově, kde není problém pro obyvatele Jihlavy či Havlíčkova Brodu se do této stanice dopravit. Tím odpadne problematický úsek kolem Bílého Kamene a Vyskytné.
Vy jste srandista zastavka vpodstate v polich ;o))))
obcím to vůbec nic nepřinese, tyto vlaky budou zastavovat max. v Brně a Praze, ostatním to přinese jen komplikace a ztrátu území, hluk apod. Rorumný starosta na Vysočině nikdy nemůže být pro....
přesně kvůli těmhle názorům zaostáváme za Evropou. V Německu se prohánějí rychlostí přes 200km/h a u nás to nejde kvůli tomu že par lidi bude sousedit s protihlukovou stěnou.