Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Liduprázdná linka číslo 6 mele z posledního. Pojede zdarma

Linka číslo 6 pendlující mezi jihlavským náměstím a městským nádražím vozí jen jednotlivce. Poslední pokus, jak přitáhnout cestující, bude bezplatný provoz.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P31a49v61e19l 40Ř94a89p59e17k 7122386509525

Už mám těch dotací a hloupých politiků plné zuby ;-€EURv

Je nejvyšší čas přehodnotit, zda se takoví lidé mají starat o naše životy, okrádat nás skrze daně a vysmívat se nám v novinách, či zda by nebylo lepší, aby každý z nás vzal část odpovědnosti na sebe a přestal být jen onucí v rukou těchto kašparů.

+1/0
20.3.2014 7:19

J35i75ř41í 15J87o64z52a 3338353400171

Je sice fajn, že linka 6 navazuje na vlaky. Přesto bych více uvítal, kdyby k městskému nádraží zajížděly linky č. 5, 12 a 36, které zjednodušeně řečeno jedou kolem. Přímé spojení z Masarykovým náměstím by zůstalo zachováno, navíc přímé spojení s nádražím by získaly městské části či obce Velký Beranov, Malý Beranov, Helenín, Antonínův Důl, Štoky, Červený kříž, Královský Vršek, Zborná, Lesnov, Horní Kosov, především si myslím, že by to také uvítali zaměstnanci společnosti BOSCH. Klidně bych si pak na ten vlak počkal i 30 minut.

+1/0
18.3.2014 19:49

L39e16n24k12a 94K80r82á63l78o74v14á 8363914384866

No tak hlavně - jestli tohle čtou "ti správní lidé" - se postarejte o to, aby spoj čekal i na zpožděné vlaky (samozřejmě ne hodinu, ale např. do deseti minut). Vzhledem k tomu, že tahle linka nikam jinam nezajíždí a je speciálně zavedená jen kvůli lidem z vlaků, v tom nevidím žádný problém, proč by nemohla jet pozdě. Nejednou se mi stalo, že vystoupím z vlaku a vidím už jen jak si milá šestka odbočuje na křižovatce. A to nebyl případ půlhodinového zpoždění - vlak přijel ve 14:36 (běžně ve 14:29) a šestka má jet ve 14:36, i přesto už byla pryč...Jasné, problém je s tím, že zase z náměstí jede zpět, ale koukala jsem na to a má tam rezervu...S tímhle přístupem je jasný, že se na to každej vykašle a radši jede na hlavní, když tam něco do deseti minut vždycky pojede..

+2/0
18.3.2014 8:35

S30l68a82v54o51m66í60r 65B78e22n21e19š 6702417800164

Linska číslo šest mele z posledního, ale důležité je, že číslo pět žije!

+1/0
18.3.2014 8:18

S96t24a31n11i11s87l74a56v 21D31o54l86e72ž59a70l 5141238589760

To je tak když se to dělá amatérsky, podepíšou dohodu s EU, že budou jezdit ke každému vlaku, přitom ani netušili, kolik vlaků denně jezdí. Na zbytečnou linku zdarma peníze jsou a tísíckát dotazované (a požadované) přímé linky do průmyslových zón z Březinek  jsou dle p. ředitele neufinancovatelné, přitom minimálně za posledních 10 let se nikdo neobtěžoval provést sebemenší průzkum, o co je zájem a o co ne. Jihlavská MHD je jeden velký chaos, uměle se vytvářejí linky o které nemá prakticky nikdo zájem a pak následuje ohromný údiv nad tím, že lidi raději jezdí po Jihlavě auty. Poté bude následovat zdražení MHD popř. zvýšení daně z nemovitosti, protože z něčeho se tyto pokusy platit musí.

+5/0
18.3.2014 7:49

P32e64t52r 84V64e72s55e57l33ý 7812696723910

A nezapomeňte na poplatky za odpad které jsou i po "slevě" skoro na maximu... Ale do nesmyslů, to se to investuje. Kterápak firma ten projekt dělala, možná by se ledacos vysvětlilo.

+1/0
18.3.2014 8:23

O46t93a 96S39u77k 5164858298794

Jihlava je maloměsto, tahle vzdálenost se dá dojít pěšky.

+1/0
18.3.2014 7:43

P96a39v44e15l 78Ř15a62p49e15k 7572816149835

Bohužel rozhodují dotace, nikoli reálná potřeba.

+1/0
20.3.2014 7:20

L42u70b46o46m37i41r 26K33u39b60a81t 4937353641730

Jestli jede 7 minut po příjezdu vlaku autobus na náměstí, tak to už tam člověk pěšky dojde sám. Teda skoro ...

+3/0
18.3.2014 6:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.