- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Znám kluka s handicapem, který právě takto koupil. To, že Hyundai údajně nabízí náhradní vůz není dostačující, handicapovaný musí mít automat a ruční brzdu - za vozidlo, kterým se nesmí jezdit tedy může dostat pouze vozidlo, kterým nemůže jezdit...
Hyundai je zodpovědný za výběr svých prodejců, spory s prodejci si má vyřešit sám a nezatahovat do toho zákazníky zadržováním jejich TP.
Tak to se neshodneme, obchodni vztah je mezi prodejcem a zakaznikem. Generalni zastoupeni muze resit vyhrady a pripadne s prodejcem ukoncit spolupraci - coz vetsina zastoupeni neudela, jsou radi ze jejich auta v teto dobe nekdo prodava.
Nechapu lidi co si vyzvednou auto a pak jsou ochotni x dni cekat na technicak. Pokud nedostanu technicak s vozem (z nejakeho duvodu jej ma u sebe vyrobce/dovozce) tak je to duvod pro okamzite vypovezeni smlouvy. Neco takove pred lety na me zkusili v autoavant, tak jsem jim sdelit ze maji dead-line do zitrejsiho poledne. Technicak dodali v terminu.
Mno teď jde o to zda se ty kupní smlouvy budou posuzovat podle nového obč. zákoníku, pokud ano, tak jim auto nikdo nemůže sebrat a mohou se domoci i těch papírů, pokud ne, tak je vše ve hvězdách.....
no když bych kupoval auto, nikdy bych nepřistoupil, že ho zaplatím a papíry dostanu časem
Jako rozumný způsob vidím, že v den zaplacení auta dostanu auto + TP + plnou moc k převodu na svou osobu. Tím se zamezí výmluvám prodejce, že auto převede až po zaplacení
Takto jsem kupovatl vždy ojetinu a není důvod, proč by to nešlo i u novýho
jenže lidi jsou nepoučitelní a zaplatí klidně barák pomalu předem na základě papíru nebo auto na základě příslibu. Jo, možná v civilizovaných zemích to jde, ale u nás je to naivita
ježíši, dobře udělala, že neposlechla právníka, neměla by auto ani peníze. Ten TP nějak se podaří soudně dostat z hyundaje, nebot on si má prověřovat prodejce
Souhlas, pravnik v tomhle pripade uplne mimo realitu a rekl ji jen nejakou nastudovanou teorii a zapomnel, ze praxe je kapku neco jineho. Navic se v clanku pise, ze Huyanday jim da zatim nahradni auta. Takze pani uz mezitim muze alespon vesele drandit. brrrm brrrm Kdyz by odstoupila od smlouvy, tak jak rikate, nema nic.
To je spíš kultura některých "podnikatelů".
je jendo jestli si kupujete SKODA, HYUNDAI, OPEL atd...vsechna nova i nektera ojeta vozidla jsou profinancovany pres banky. Rekl bych, ze kdyz zaplatite za vozidlo, tak musite doufat, ze dany dealer vozidlo vyplati v bance (leasingovce) a vy dostanete technicky prukaz.
Co řešite... importer nedostal zaplaceno za propujcena vozidla salonu a tak nema důvod vydat doklady. svym zpusobem je ten vztah importér x dealer komisní.
Importér si vzal jako rukojmí koncové zákazníky, kteří auto zaplatili a po obchodním vztahu importér-dealer je jim kulové. Aspoň lidi ví u které značky si auto nekupovat.
co se dá dělat, tak si to auto zaplatí ještě jednou.
Což je v tomto státě normální. Viz H-systém. Tam někteří díky nezávislým soudcům platily třikrát.
ten je poškozený taky, jeak jsem vyrozuměl- dodal auta, ale peníze nedostal. Stejně jako v H-systemu. Lidi svěřili prachy developerovi, který pak nezaplatil stavebním firmám.
Docela nepříjemné, ale ten postup prodeje mi nepřijde moc košer.
Když jsem já kupoval nové auto, tak jsem poslal zálohu po objednávce, tušim že to bylo 15% a zbytek jsem skládal na pokladně salonu v den převzetí vozu kdy na něm byla i SPZ, ale to ještě neplatil zákon omezující operaci v hotovosti.
Když nad tím tak přemýšlím, tak dnes by to mohli provádět nějak takto: při objednávce záloha, vyřídit za zákazníka převod, poté zákazníkovi ukázat dokumenty o převodu a dát fakturu, druhý den po zaplacení faktury si pak může vůz převzít.
No nevěřím, že by autosalon vozidlo na Vás převedl, až by měl zaplaceno. To by byli šílenci. Pokud jste to přebíral i s RZ tak maximální skladovku, která ale nebyla přihlášena na Vás. Nebo jste platil pak teprve došlo k převodu a předání.