Diskuze

V hlavách odborníků se rodí plán na železnici z Třebíče na Znojmo

Jedna trať vede z Jihlavy na Brno, druhá z Jihlavy na Znojmo. Nově by se mohly obě v Třebíči propojit. Počítá s tím koncepce rychlých spojení na železnici. Je to však daleká budoucnost.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

M55i73l19a31n 23K53o49i57š

6. 6. 2013 11:03

Před 25 roky tady denně jezdilo až 12 manipulačních nákladních vlaků denně a 4 nákladní rychlíky. A zvládalo se to i na jednokolejné trati.

Dnes tu projede sotva jeden manipulační nákladní vlak denně, tak není problém ho "protlačit" po jednokolejce....

0 0
možnosti
TZ

No, před stopadesáti lety by na to hopli a bylo bylo by to hned postavené. Holt, dnes je asi příliš mnoho úředníků.

0 0
možnosti
MJ

Zajímalo by mě, jestli byla před 150 lety stavba železnice na tehdejší poměry tak drahá jako dnes...

0 0
možnosti
MK

M91i17l83a75n 11K48o48i96š

5. 6. 2013 15:10

Hlavním problémem tarti č.240 (Brno-Jihlava) je max. povolená rychlost. Na polovině trati se vlaky courají šedesátkou a ani zbytek není kdovíjak rychlý. Prvně je tedy potřeba trať výrazně zrychlit. Teprve pak se může uvažovat o čemkoliv jiném.

Přímé spojení Třebíč-Znojmo by bylo žádoucí, ale tohle je hodně vzdálená hudba budoucnosti a většina z nás se toho nedožije. Nejsou na to peníze a min. příštích 40 let ani nebudou. Není to priorita min. dopravy.

5 0
možnosti
OS

O38t76a 82S64u48k

5. 6. 2013 11:55

To je plán do hóóóóóóóóódně vzdálené budoucnosti. ;-)

3 0
možnosti
RC

Zajimalo by mne, jak souvisi elektrifikace s rychlosti spojeni. Hlavnim problemem trati je jednokolejnost, tj. nutnost mijeni vlaku ve stanicich. Dalsim problemem je velke mnozstvi zastavek a omezena rychlost na nekterych usecich trati.

5 0
možnosti
MK

M57i51l16a63n 43K50o62i25š

5. 6. 2013 19:25

Dvoukolejka nic neřeší, pokud se na ní pojede šedesátkou. Navíc na trati 240 je relativně nízká frekvence vlaků, takže to tady s tím křižováním není až tak zlé.

0 0
možnosti