Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V hlavách odborníků se rodí plán na železnici z Třebíče na Znojmo

Jedna trať vede z Jihlavy na Brno, druhá z Jihlavy na Znojmo. Nově by se mohly obě v Třebíči propojit. Počítá s tím koncepce rychlých spojení na železnici. Je to však daleká budoucnost.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M83i14l84a72n 43K93o88i71š 4527162771360

Před 25 roky tady denně jezdilo až 12 manipulačních nákladních vlaků denně a 4 nákladní rychlíky. A zvládalo se to i na jednokolejné trati.

Dnes tu projede sotva jeden manipulační nákladní vlak denně, tak není problém ho "protlačit" po jednokolejce....

0/0
6.6.2013 11:03

T95o60m55á26š 37Z44a72h77á28l17k89a 7920172577470

No, před stopadesáti lety by na to hopli a bylo bylo by to hned postavené. Holt, dnes je asi příliš mnoho úředníků.

0/0
6.6.2013 10:40

M43i24r18o17s80l11a50v 83J89e52ž71e27k 8801256232368

Zajímalo by mě, jestli byla před 150 lety stavba železnice na tehdejší poměry tak drahá jako dnes...

0/0
12.8.2013 17:54

M56i41l11a44n 52K56o48i13š 4517922761200

Hlavním problémem tarti č.240 (Brno-Jihlava) je max. povolená rychlost. Na polovině trati se vlaky courají šedesátkou a ani zbytek není kdovíjak rychlý. Prvně je tedy potřeba trať výrazně zrychlit. Teprve pak se může uvažovat o čemkoliv jiném.

Přímé spojení Třebíč-Znojmo by bylo žádoucí, ale tohle je hodně vzdálená hudba budoucnosti a většina z nás se toho nedožije. Nejsou na to peníze a min. příštích 40 let ani nebudou. Není to priorita min. dopravy.

+5/0
5.6.2013 15:10

O93t21a 76S24u95k 5594748638444

To je plán do hóóóóóóóóódně vzdálené budoucnosti. ;-)

+3/0
5.6.2013 11:55

R35o75s84t22i70s12l54a20v 63C56a63h90a 6603577917721

Zajimalo by mne, jak souvisi elektrifikace s rychlosti spojeni. Hlavnim problemem trati je jednokolejnost, tj. nutnost mijeni vlaku ve stanicich. Dalsim problemem je velke mnozstvi zastavek a omezena rychlost na nekterych usecich trati.

+5/0
5.6.2013 11:28

M15i89l94a20n 65K24o13i89š 4567722221380

Dvoukolejka nic neřeší, pokud se na ní pojede šedesátkou. Navíc na trati 240 je relativně nízká frekvence vlaků, takže to tady s tím křižováním není až tak zlé.

0/0
5.6.2013 19:25

Z75d66e15n61ě78k 11J79o55n87á73š 9491129376490

no ráno tudy protlačit náklad je celkem problém

+1/0
5.6.2013 21:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.