Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V hlavách odborníků se rodí plán na železnici z Třebíče na Znojmo

Jedna trať vede z Jihlavy na Brno, druhá z Jihlavy na Znojmo. Nově by se mohly obě v Třebíči propojit. Počítá s tím koncepce rychlých spojení na železnici. Je to však daleká budoucnost.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M34i46l33a17n 57K98o85i55š 4907262281110

Před 25 roky tady denně jezdilo až 12 manipulačních nákladních vlaků denně a 4 nákladní rychlíky. A zvládalo se to i na jednokolejné trati.

Dnes tu projede sotva jeden manipulační nákladní vlak denně, tak není problém ho "protlačit" po jednokolejce....

0/0
6.6.2013 11:03

T47o84m12á49š 94Z88a97h36á58l27k16a 7460522347510

No, před stopadesáti lety by na to hopli a bylo bylo by to hned postavené. Holt, dnes je asi příliš mnoho úředníků.

0/0
6.6.2013 10:40

M18i96r52o13s84l20a73v 25J57e33ž10e98k 8301586952188

Zajímalo by mě, jestli byla před 150 lety stavba železnice na tehdejší poměry tak drahá jako dnes...

0/0
12.8.2013 17:54

M29i26l95a94n 84K59o43i58š 4177522541610

Hlavním problémem tarti č.240 (Brno-Jihlava) je max. povolená rychlost. Na polovině trati se vlaky courají šedesátkou a ani zbytek není kdovíjak rychlý. Prvně je tedy potřeba trať výrazně zrychlit. Teprve pak se může uvažovat o čemkoliv jiném.

Přímé spojení Třebíč-Znojmo by bylo žádoucí, ale tohle je hodně vzdálená hudba budoucnosti a většina z nás se toho nedožije. Nejsou na to peníze a min. příštích 40 let ani nebudou. Není to priorita min. dopravy.

+5/0
5.6.2013 15:10

O16t40a 85S63u32k 5564768588474

To je plán do hóóóóóóóóódně vzdálené budoucnosti. ;-)

+3/0
5.6.2013 11:55

R22o43s90t73i68s53l25a94v 89C76a76h61a 6193867307561

Zajimalo by mne, jak souvisi elektrifikace s rychlosti spojeni. Hlavnim problemem trati je jednokolejnost, tj. nutnost mijeni vlaku ve stanicich. Dalsim problemem je velke mnozstvi zastavek a omezena rychlost na nekterych usecich trati.

+5/0
5.6.2013 11:28

M39i66l58a62n 92K95o42i64š 4217182271470

Dvoukolejka nic neřeší, pokud se na ní pojede šedesátkou. Navíc na trati 240 je relativně nízká frekvence vlaků, takže to tady s tím křižováním není až tak zlé.

0/0
5.6.2013 19:25

Z45d75e72n80ě47k 69J16o81n15á31š 9251169286630

no ráno tudy protlačit náklad je celkem problém

+1/0
5.6.2013 21:19







Najdete na iDNES.cz