- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdo pojede z prahy do Brna a opačně, může jet přes Českou Třebovou, ale " o vesničany" v Jihlavě v Havl. Brodě ani v České Třebové nemá SŽDC zájem. Je to jen pro pražáky a brňáky. Bude to jako Praha - Ostrava.
Ne každý má auto a z vlastní zkušenosti vím, že poslední nedělní rychlík z HB (21:02) do Brna využívá hodně cestujících z Jižních čech. To je jedniná rozumná možnost jak se v podvečerních hodinách dostat např. z Českých Budějovic do Brna.
Podle toho, jaký má Kraj Vysočina postoj k veřejné dopravě, tak se ani nedivím, že nejvíc se redukce dotkla právě tohoto kraje. A že oni teď křičí, tak to už je pozdě, měli by se podívat obrazně do zrcadla a do minulosti na své kroky.
Baví vás každý den psát stejné příspěvky?
Vážně si nemyslím, že by první ranní či poslední večerní rychlík Jihlava-Brno znamenal zácpu na D1...