- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Myslím si, že "padesátka" není řešením. Takřka všechny nehody (na této křižovatce) jsou zaviněny nedáním přednosti v jízdě. Z těchto důvodů se tam bouralo dříve, po zavedení sedmdesátky a bude se tam bourat i teď - tím spíš, že řidiči z vedlejší budou počítat s tím, že to přes tu hlavní stihnou, když je na ní padesátka.
Kruhový objezd by byl rozumnou variantou. Ale za 40 mega? To nacenili protože bude ze zlata a fotnánkami uprostřed? Vykopat pár metrů asfaltu a hlíny, pak to urovnat, umístit obrubníky, vybudovat menší mostky a propustky, položit asfalt, zasypat hlínou střed kruháče a nasadit zeleň. To musí stát max. 3 Mega.
Těch zbylých 37 Mega je tedy cena za výkup pozemků a do kapsy zastupitelů?
Pokud tam lidi jezdí aspoň trochu s rozumem, nemělo by je nic překvapit.
Problém je spíš hrozně bídná průjezdnost z vedlejší silnice, hlavně směrem doleva přes oba pruhy. Provoz je velký a kolony čekajících pak dlouhé...
Ten problém je ale už hodně starý. Jak mohl někdo nechat udělat průmyslovou zónu bez rozumného připojení k silnici?
Máte-li osobní zkušenost - jaké nejdelší čekání jste tam zažil v kterém čase? Dík
K čemu bude padesátka Stejně řidiči jedoucí od HB do Ji, nebo obráceně nezpomalí. Je to pouze v řidičích! Vše vyřeší pouze kruhový objezd, nebo radar s foto záznamem a pak nemilosrdně pokutovat
Nebo kdyby se řidiči z vedlejší naučili dávat přednost. Ale ne, to je vlastně blbost, my v pokročilém sociálně-inženýrském eurosocialismu umíme chyby lidí vygumovat omezením, nařízením, kruháčem, zátarasem...