Diskuze

Železniční trať do Polné nemůže chátrat, rozhodl drážní úřad

Vlakové spoje z Jihlavy na zářijovou Mrkvancovou pouť jsou sice v jízdním řádu, ale vypadá to, že cestující se do Polné přes Dobronín po kolejích nedostanou. K opravě tří kilometrů trati není vůle.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

občan 987

20. 7. 2012 14:06
Nesmysl

Celé je to nesmysl. Opravit trať za 10 mega, aby tam jednou za rok dojel motoráček poctivého nostalgika, který nechce platit zvýšenou platbu a tak SŽDC "vydělá" stěží pár tisícovek? Trochu drahý luxus. 60 vozů za rok? Není tam překlep a nemělo to být za měsíc? 60 vozů za rok je jeden, max dva vozy za týden. Myslím, že to bez problému přežijí, když tam jednou týdně projede kamion se dřevem. A že by se to mělo opravit a pak by se MOŽNÁ někdo přidal? Nebo možná taky ne? Problém je, že tu trať je potřeba po opravě udržovat, což stojí taky hromadu peněz.

Peníze jsou potřeba úplně někde jinde, než na udržování lokálek, kam párkrát do roka dojede "nostalgický" motorák. Za stavu, kdy se hroutí koridory (viz trať do Berouna nebo Nymburka), je to nesmysl, ať se to panu B.A. sebevíc nelíbí. Tak bohatý stát ještě nejsme.

0 0
možnosti

Leinad

17. 7. 2012 13:52
úkol SŽDC

Nepletou si tamní manažeři s.o. a a.s.?

0 0
možnosti

papazian

17. 7. 2012 10:08
Kapitalistický stát Čechystán nefunguje!

Funguje ještě hůř než socialistické Československo! Smutné vysvědčení pro stávající pravicovou dobu!

0 0
možnosti

Leinad

17. 7. 2012 13:51
Re: Kapitalistický stát Čechystán nefunguje!

Co je na současné době pravicového?

0 0
možnosti

atul

17. 7. 2012 9:17
selhání státu

Jsem tu svědky fatálního selhávání státu jako majitele dopravní cesty. Podpora malým regionům? Kdeže! Důležité jsou investice do krajských pašalíků a do velkoměsta Prahy... Opravit tři kilometry tratě vedoucí do nějakého městečka na pomezí Čech a Moravy totiž stát zruinuje, že..:-/.

2 1
možnosti

-joe--

17. 7. 2012 9:03
Kdyby SŽDC neplatili spoustu předražených zakázek...

... tak by se těch potřebných 10 milionů jistě někde našlo. Rv

Jenže nějaká efektivita patrně vůbec není cílem, hlavně aby si každý dobře nahrabal RvRvRv

1 1
možnosti

Ruler

17. 7. 2012 8:50
nemůže chátrat

ale chátrá.... škoda každých kolejí, kde by mohly jezdit vlaky...

1 1
možnosti

wrah

17. 7. 2012 18:17
Re: nemůže chátrat

Jsou místa, kde o to není zájem, tam opravdu není důvod udržovat trať v provozuschopném stavu. Ale tady zájem je..A jak říkají, tak by jej měli nejen cestující, ale i místní firmy.

0 0
možnosti