- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Celé je to nesmysl. Opravit trať za 10 mega, aby tam jednou za rok dojel motoráček poctivého nostalgika, který nechce platit zvýšenou platbu a tak SŽDC "vydělá" stěží pár tisícovek? Trochu drahý luxus. 60 vozů za rok? Není tam překlep a nemělo to být za měsíc? 60 vozů za rok je jeden, max dva vozy za týden. Myslím, že to bez problému přežijí, když tam jednou týdně projede kamion se dřevem. A že by se to mělo opravit a pak by se MOŽNÁ někdo přidal? Nebo možná taky ne? Problém je, že tu trať je potřeba po opravě udržovat, což stojí taky hromadu peněz.
Peníze jsou potřeba úplně někde jinde, než na udržování lokálek, kam párkrát do roka dojede "nostalgický" motorák. Za stavu, kdy se hroutí koridory (viz trať do Berouna nebo Nymburka), je to nesmysl, ať se to panu B.A. sebevíc nelíbí. Tak bohatý stát ještě nejsme.
Funguje ještě hůř než socialistické Československo! Smutné vysvědčení pro stávající pravicovou dobu!
Co je na současné době pravicového?
Jsem tu svědky fatálního selhávání státu jako majitele dopravní cesty. Podpora malým regionům? Kdeže! Důležité jsou investice do krajských pašalíků a do velkoměsta Prahy... Opravit tři kilometry tratě vedoucí do nějakého městečka na pomezí Čech a Moravy totiž stát zruinuje, že...
... tak by se těch potřebných 10 milionů jistě někde našlo.
Jenže nějaká efektivita patrně vůbec není cílem, hlavně aby si každý dobře nahrabal
ale chátrá.... škoda každých kolejí, kde by mohly jezdit vlaky...
Jsou místa, kde o to není zájem, tam opravdu není důvod udržovat trať v provozuschopném stavu. Ale tady zájem je..A jak říkají, tak by jej měli nejen cestující, ale i místní firmy.