- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Stejně spolehlivý, nikdy nehavarovaný, jako mnoho z těch co tam dnes stojí.
Jednoho dne se hadička na benzín rozhodla, že už jí nebaví žít a prostě praskla. Jediné štěstí bylo, že jsem měl auto zrovna v servise, navíc u známého, nikoliv ve značkovém. Navíc to bylo tak fikané, že to nebylo vůbec vidět a v podstatě to bylo otázkou minut, než by se můj křapkostroj stal součástí černé kroniky. Kdyby to prdlo o půl hodiny později, tak je kapota zavřená a já asi v plamenech. Kdyby neměl kámoš tak vytříbený čich na benzín...
Jsou holt věci, které nemáte šanci nijak ovlivnit.
PS. Pro šťouraly - ta hadička byla originál Renault.
Až do předposledního slova jsem byl v napětí, ale pak se vše vysvětlilo.
Hm, tobě pošlu fotku svého auta a ty mi uděláš diagnostiku, jo?
na nějaký "skutečně odborný" zásah "elitního opraváře"