- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
S prominutím to sou kecy, ze kterých se mi protáčí oči v důlkách. Je sranda jak je všem lhostejné si zjistit nejprve pravdu a to i samotnému redaktorovi, ale to je v pohodě, na to už si zvykáme i v jiných informačních kanálech nebo novinách. Škoda, že pan Škodák do hotelu zainvestoval slušné peníze a nevím kde ste vzali informaci, že aktuální majitelka se velice snaží hotel pozvednou a že se jí to i povedlo.. Jediný co slyším všude kolem jsou jen na hotel stížnosti, vše předražené, nepříjemný personál, polívky k blití, pivo se třeba čepuje skoro hodinu apod. Mimochodem personál je otřesnej, to se nezlobte, ale nepříjemná ženská co lidi vyhazuje a chce zavolat policii za to, že člověk před zavíračkou nechce v té zimě sedět venku.. Je to fakt vtipný.. Důležitý, ale je, že sou přece všichni až na nás návštěvníky, spokojení ne? :)))))