- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
k cemu by byla dalsi ztratova lokalka vozici vzduch
Aby cyklistika mohla rozvíjet, potřebuje také funkční lokální železniční síť. To se dávno ví, takže místo zrušení a předělávání na jakousi cyklotrasu se kloním raději ke snaze hledat finanční zdroje,granty, dotace, které by trať oživily směrem do Česko-moravsko-dolno-horno Rakous. Když to zvládli naši předci, proč to nezvládneme dnes my, to jsme na tom tak tragicky? Pokud na rakouské straně je trať v soukromých rukou, je vidět, jak to bylo chybné rozhodnutí, privatizovata privatizovat, prý soukromníci se lépe postarají. Výsledek vidíme, je tristní. Žádnou cyklostezku po kolejích nechceme, chceme propojit naše kraje mezi sebou, pro turistický ruch i pro místní by to bylo daleko větší přínos, mohli by zde jezdit i drezýny, to jen tak někdo nemá a hladně ta okolní krajina by z jízdy vlaku byla skvělá kulisa pro dovolenou právě zde. Češi by také Rakušanům mohli vyjít vstříc a pomoci jim v hledání přeshraničních prostředků, nečekat jen, co sami Rakušané seženou. Ve dvou se lépe táhne!