- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jestli to budou dělat tak jako křižovatku Praha-Iglau -Humpolec-Brod. potěš nás Pánbůh. To dělali vždycky chvilku dopoledne a ve dvě bylo kolem stavby mrtvo. No, třeba se pletu a zakázku dostala firma, která umí krom podplácení i dělat...
Nejdříve se to rozkope , pak tam 1/2 roku nikdo ani nehrábne a poslední týden se tam bude makat 24 hodin denně jako o život
Nevěřím že kompetentní lidé udělali vše pro zkrácení termínu - známe to z jiných podobných staveb !!
Podle hesla - čím se déle staví , tím víc to bude stát .
Nejlepší argument, aby stát přestal být vlastníkem silnic. Znárodnění dopravy státem byla jedna z nejhorších chyb historie.
a půjdou pěšky, popř. se dopraví pomocí spousty jiných způsobů, nebo přehodnotí svou potřebu neustále se někam dopravovat. Kdyby ten most pro popelnice uzavřeli natrvalo, udělali by nejlíp. Ulice Brodu by zase získaly důstojnou podobu.
A neříkejte mi nic o dopravě do práce nebo rozvozu pečiva. Dnes, v době popelnic, je nezaměstnanost a umělá zaměstnanost vyšší než kdykoli v minulosti. A chleba tu byl mnohem dřív než popelnice.