- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zajímalo by mě upřesnění pojmu být tolerantnější v rámci zákona, kterým chce staronový městský architekt překopat již schválený územní plán. Vize podzemních garáží je podobná jako jím kritizovaná studie nového autobusového nádraží.
Má pan architekt, kterého si mimochodem osobně velice vážím, spočítáno, jak vysoké by muselo být parkovné, aby se tato investice zaplatila? Osobně jsem přesvědčen, i jako bývalý člen dopravní komise, že prioritní je řešení jižního obchvatu přes a nikoliv Libušiným údolím, jak zněla kdysi nesmyslná petice. Možná je to tím, že jak on, tak ani pan starosta nejzdí autem a snad ani nemají řidičák. Chválím je za to, že chodí pěšky, protože ani já nejsem zapřisáhlý automobilista, ale pokud nejezdí aute, nejsou schopni vžít se ro myšlení řidiče, který své auto používá denně ať již za jakýmkoliv účelem.
S dopravou souhlasím, nicméně jsem velmi rád, že pan Herzán je zpátky, protože narozdíl od zločinecké bandy Uher a spol. on pro to město žije. A pokud jsou k dispozici dva mladí architekti, mohli by pomoci řešit například onu zmíněnou dopravní situaci, která je v Třebíči opravdu katastrofální. (Hlavně že duo Mašek&Uher mají v kapse peníze za supermarkety na jihu, lidi ať si stojí v kolonách...)