náhledy
V modernizovaném úseku D1 mezi Velkým Meziříčím a Lhotkou se rychlost měřila od půlky října do poloviny ledna. Pak technici kamery a radary odmontovali. Během tří měsíců tu systém odhalil 23 tisíc přestupků. Zpět se kamery s radary vrátí přibližně v polovině dubna.
Autor: Petr Lemberk, MAFRA
V modernizovaném úseku D1 mezi Velkým Meziříčím a Lhotkou se rychlost měřila od půlky října do poloviny ledna. Pak technici kamery a radary odmontovali. Během tří měsíců tu systém odhalil 23 tisíc přestupků. Zpět se kamery s radary vrátí přibližně v polovině dubna.
Autor: Petr Lemberk, MAFRA
V modernizovaném úseku D1 mezi Velkým Meziříčím a Lhotkou se rychlost měřila od půlky října do poloviny ledna. Pak technici kamery a radary odmontovali. Během tří měsíců tu systém odhalil 23 tisíc přestupků. Zpět se kamery s radary vrátí přibližně v polovině dubna.
Autor: Petr Lemberk, MAFRA
V modernizovaném úseku D1 mezi Velkým Meziříčím a Lhotkou se rychlost měřila od půlky října do poloviny ledna. Pak technici kamery a radary odmontovali. Během tří měsíců tu systém odhalil 23 tisíc přestupků. Zpět se kamery s radary vrátí přibližně v polovině dubna.
Autor: Petr Lemberk, MAFRA
V modernizovaném úseku D1 mezi Velkým Meziříčím a Lhotkou se rychlost měřila od půlky října do poloviny ledna. Pak technici kamery a radary odmontovali. Během tří měsíců tu systém odhalil 23 tisíc přestupků. Zpět se kamery s radary vrátí přibližně v polovině dubna.
Autor: Petr Lemberk, MAFRA
Mezi Meziříčím a Lhotkou začnou v opravovaném úseku měřit
Zakoupení soupravy na měření rychlosti v rekonstruovaném úseku dálnice D1 by se Jihlavě mělo vyplatit i ekonomicky. Po skončení oprav může radar využít jinde ve městě nebo ho pronajímat. Navíc jí zůstanou peníze vybrané na případných pokutách.
Autor: ČTK