Podle očekávání Jihlavští zuří. "Myslím, že byla překročena hranice slušnosti a dobrých mravů," uvedl v reakci jednatel jihlavské Dukly Bedřich Ščerban.
"Jejich krátkozraké jednání odpovídá chování nesvéprávných," dodal vedoucí marketingu jihlavské Dukly Dušan Pařil na webových stránkách Dukly.
Podle webových stránek občanského sdružení, které se zaregistrovalo teprve před dvěma měsíci, se upravený znak jihlavského klubu šíří mezi fanoušky ve formě samolepek a zisk z této akce měl být použit pro další aktivity Rebel Hearts.
Dušan Pařil však tvrdí, že brodské sdružení porušilo zákon o ochranných známkách. Znak jihlavského klubu je totiž registrovanou ochrannou známkou a umožňuje klubu domáhat se právní ochrany vůči subjektům, které "nepoctivě využívají záměny, podobnosti, nebo dobrého jména ochranné známky nebo jim bylo na újmu."
Je to jen taková malá provokace, tvrdí prezident sdružení
Prezident občanského sdružení Rebel Hearts Josef Výborný rozhodně odmítl, že by samolepky byly vyrobeny za účelem zisku.
"Byly vyrobeny už letos v únoru, když jsme hráli play off s Jihlavou. Víme o tom, že se to jihlavským fanouškům nelíbilo. Jestli se bude jednat o porušení autorských práv, to přesně nevím. Nicméně samolepky jsou vyrobeny a předávány účastníkům výjezdů jako taková pamětní věc. Rozdáváme je pouze našim členům," vysvětlil Výborný.
Podle něj je toto ve fanouškovském světě pouze taková malá provokace. "Oni polévají naše hráče pivem, my děláme samolepky. Každý fanouškovský tábor má nějakou kulturu. Někdo se rád chová jako dobytek,někdo raději vyrobí samolepky," řekl.