Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

P32a38t84r32i65k 58E37g66e64r 2538690179871

V Praze se v roce 2009 uvažovalo o návratu trolejbusů od stanice metra Kobylisy přes Čimický háj k poliklinice Mazurská. MČ Prahy 8 si, ale nepřeje mít v ulicích troleje a tak se objevuje návrh na podzemní tramvajovou trať. O podobné variantě se mluví už i u MČ Prahy 10 díky výstavbě obchodní zóny Horní Měcholupy je poptávka po MHD vyšší. Údajně se zvažuje prohození tras 125 a 183 v oblasti sídliště Petrovice. Doufám, že do Středních Čech trolejbusy vyjedou vždyť PID, SID už spolupracují s DÚK. Uvidíme zda na pražskou kreditovku bude možné nahrát systém liberecké opuscard. V Liberci jezdí jen 5 tramvajových linek což je hodně málo a v Ústeckém kraji jezdí tramvaje v Mostě a Litvínově přitom Chomutov je měl mít také. Jihlava udělala chybu s ukončením tramvajového provozu.

0/−1
doporučit
14.6.2017 13:43

J16o36s68e40f 17E23d92e37r 7340803469963

V Jihlavě došlo ke zrušení v roce 1948, jezdila tu jediná linka. Opravdu se nedá hovořit o tom, že Jihlava zrušila tramvajovou síť. Za těch 70 let tu udělaly autobusy a trolejbusy kus práce. V čem by tramvaje podle vás byly pro Jihlavu lepší?

0/0
doporučit
14.6.2017 15:07

P28e55t82r 87Š35e77b76e61s55t46a 1395676724

???

0/0
doporučit
15.6.2017 6:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.