Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na úzkokolejce jezdí přes 40 let. Přesto zažívá překvapení každý den

Jiří Kolář už je součástí historie úzkokolejky. Jako strojvůdce mezi Jindřichovým Hradcem, Kamenicí nad Lipou, Obrataní a Novou Bystřicí jezdí přes čtyřicet let. Roky slýchal, že provoz nemá budoucnost a zanikne. Nestalo se. Z nákladních vlaků se však trať přeorientovala na osobní, vozící turisty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M71a75r85t38i45n 38N36o63v30o27t95n35ý 8799704727874

Na jednom z těch nádražíček jsem loni týden bydlel a byla to nezapomenutelná dovolená. Každý den vám pod okny projede parní vlak, okolo nádherné lesy...

+1/0
27.5.2017 10:56

Z70d25e32n35ě53k 72V32a39l89e21n18t53a 3855120348294

Smutný je, že to právě šlo do těch soukromých rukou,protože je teď vidět, kde úzkokolejka v JH je a kam se ještě hlouběji řítí ;-( ...

Tragická infrastruktura, do které kdyby EU nepustila peníze, tak se rozpadá pod lokomotivou a ještě tragičtější investování do motorových vlaků z Rumunska, které buď nejezdí nebo když jedou tak je to tak otřesný zážitek, že cestující se nemá již zájem ani vracet ....

Do toho tenhle zachraňující PR článek, kdy dosluhující důchodce poslouží tomuto systému :-P

+2/−3
27.5.2017 10:20

H96a39m79p49l 88B42r23e44t24i59s52l22a55v 6326511104742

Není to bez problémů, ale vy jste zlý člověk, tam jsou naopak nadšení lidé, kteří se snaží....

+2/−2
27.5.2017 10:30

Z37d18e41n13ě56k 36W97e53r56n47h33a30r81t 6767285912768

Bejvávalo. Dnešní vedení vyštípalo ty schopné a už vůbec neřeší dopravu, ale žebrá o dotace.

+2/−1
27.5.2017 10:39

M38a49r89t32i98n 37K12y86p20r 2922305194824

Zato ve státních rukou to prosperovalo až k zastavení provozu. Být to dál státní, tak už je do Nové Bystřice místo kolejí cyklostezka.

+2/0
27.5.2017 11:39

Z66d68e18n78ě58k 92V92a26l49e13n80t95a 3415930888244

V první řadě bych nepletl pojmy z dojmy, protože dokud se drželi akcie společnosti v rukou města JH, tak vše fungovalo rozhodně lépe, teď je z toho pouťová atrakce dotována z EU ;-D ...

+1/0
27.5.2017 11:48

J42i81ř34í 30K78o93c12u19r51e38k 6795384255468

Ještě za socialismu v osmdesátých letech existoval předpoklad, že provoz se postupně utlumí do roku 2000.

Zdroj: http://jihlava.idnes.cz/strojvedouci-jindrichohradecke-uzkokolejky-jiri-kolar-pjv-/jihlava-zpravy.aspx?c=A170523_144117_jihlava-zpravy_mv

---

Zas-l-aní soukromníci! Zrušili trať!

+2/0
27.5.2017 15:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.