Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Úsekové měření pořídila Chotěboř v tichosti, o miliony se dělí s firmou

Úsekové měření rychlosti, které se do Humpolecké ulice chystá ve druhé polovině roku instalovat havlíčkobrodská radnice, nebude na Vysočině první. Už skoro rok takové měření funguje v chotěbořských místních částech Bílek a Dobkov. A co víc, Chotěboř chce systém razantně rozšířit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J11a42n 72D82o56č61e68k31a89l 1374986271295

Schvalne kolik by tech radaru vznikalo, kdyby se vybrane penize musely do koruny treba odvadet na nejaky fond pro obeti dopravnich nehod a nepristaly by v rozpoctu obce :-D

+5/0
28.4.2017 12:34

M87a59r83t22i48n 41T20e10s82a10ř 2145181265437

Toto měření je v rozporu se zákonem. Město nikomu nesmí platit podíl z pokut ani odměny za každý přestupek. Pouze pevné nájemné.

+4/0
28.4.2017 11:42

P45a14v96e49l 42Ř38a14p11e86k 7762106459685

Takže oblíbený kšeft už objevili i radní na Vysočině. Reálně se jedná o automatizovaný systém, který někomu pořádně nese do kapsy. Logicky existuje silná motivace, aby řidiči překračovali povolenou rychlost, protože tím víc to bude sypat, což je v přímém rozporu s deklarovanou prevencí.

Dávat něco takového do Brodu na Humpoleckou, to je typický "produkt" tamější radnice. Většinu času nelze ten uvažovaný úsek projet v průměru ani 50, natož tam nějak výrazně překročit povolenou rychlost. Jestli se někde překračuje povolená rychlost, tak je to v první řadě výjezd od křižovatky u Slunce směrem na Jihlavu, tam málokdo frčí pod 65. Přitom je to místo s velkým výskytem chodců, což je zase následek nesmyslně umístěného přechodu či ještě lépe chybějící lávky pro pěší paralelně s železničním mostem. No a policajta jsem tam neviděl nikdy, zato na Humpolecké, kde se doprava plazí, tam každou chvíli naprosto bezúčelně šikanují s plácačkou.

+3/0
28.4.2017 9:56

M20i55l27o56s 46Z46a54k 6326718317935

Dneska jsem kilometr na Humpolecky projizdel 15 minut. Tolik k usekovemu mereni....

0/0
28.4.2017 19:20

J14a18k76u52b 27R41e67i73t39e27r 2325260928864

Klasická prasárna k vydělávání peněz. Je potřeba v každém případě pečlivě prostudovat smlouvy mezi firmou a městem, protože často je měření na základě té smlouvy nezákonné!

Hlavně by to chtělo nějakou práci od novináře: podívat se na statistiku nehod v daném úseku za posledních pár let a zjistit, jak to s tou zvýšenou bezpečností ve skutečnosti bylo. To bych ale chtěl asi moc :-/

Divím se, že v tom nejede zase stbácká firma CzechRadar.

+7/0
28.4.2017 9:54

M65i88l24o85š 71S16e22t12í72k 3989539644520

„Není pro nás prioritou tímto způsobem vydělávat, bereme to opravdu jako prevenci..“ říká chotěbořský starosta.

Kecy v kleci. O prachy jde na prvním místě, řečmi o prevenci se to okecá. A kdo ví, jak je to s vazbami na firmu, která z toho má 45%. Normální by bylo ty radary koupit, investice by byla za nějakou dobu zpátky. Takhle se bude stále někomu platit. Nu ale, kamarád taky rád, že?

+9/0
28.4.2017 9:34

J67a70n 71K21o73h81o12u45t 8347604607830

Přesně to mě napadlo taky. HB to dle textu koupí za mega, Chotěboř platí (teoreticky) 4 mega ročně, tak kdo si asi mastí kapsu? Překročení rychlosti a pokuta obci budiž, ale aby šlo 45% do nějaký firmy, to mi vadí.

+1/0
28.4.2017 13:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.