Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Žďár zjednoduší MHD, místo linek s písmeny jich pojede víc s čísly

Městská hromadná doprava ve Žďáře nad Sázavou projde zásadními změnami. Od 1. července bude ve městě pod Zelenou horou jezdit devět autobusových linek. Radnice slibuje přehlednější a pravidelnější uspořádání a také lepší obslužnost průmyslové zóny, pošty nebo nového sídliště.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

B84r25o97n40i42s19l98a97v 59G87a42b50r63y37š 2682469941

Gratuluji, tak se to konečně panu docentovi povedlo. :-)

MHD ve Žďáru byla opravdu zoufalá, mraky linek a dlouhé intervaly nikdy nedělají dopravnímu systému dobrotu.

0/0
20.4.2017 21:35

J43i62r92i 44R69u52s94n64o22k 4765182467283

A ty si z kama, ze sklonujes "ve Zdare". Cesky je to snad "ve Zdaru".

+1/−1
20.4.2017 10:47

P79a35v82e55l 90Ř13a88p63e86k 7282496139735

MHD ve Žďáře je nyní na relativně vysoké úrovni. Když to srovnám s příšernou MHD ve stejně velkém Havlíčkově Brodě, tak to je jako nebe a dudy. Tak snad ty změny nebudou k horšímu. Změnit označení linek je dobrý nápad.

0/0
20.4.2017 9:57

O81t69a 55K90i96n80c 6569688882246

V roce 2017 přišli na to, co je v jiných městech dávno běžné.

0/0
20.4.2017 8:43

P90a72v15e16l 10Ř61a67p28e51k 7322186489885

V roce 2017 je v jiných městech (Havlbrod) běžné například i to, že MHD obsluhuje jen polovinu města, že některé linky MHD jezdí nesmyslné trasy a proto vozí jen 2 lidi, že chybí spojení do míst, která pravidelně přetékají auty (např. koupaliště o víkendech) atd. Takže Žďár je na tom ještě dost dobře.

+2/0
20.4.2017 10:01

F13r23a66n86t85i67š98e31k 26K64r80á81t85k15ý 9952537385688

No a to ještě není nic oproti tomu co se připravuje a je zveřejněno na stránkách města. To je nejhorší návrh optimalizace co jsem kdy viděl. Degraduje MHD na nepoužitelnou.

Současná MHD je celkem dobrá, změnu bych provedl na lince 4 a to přidáním spojů a vedení linky Dopravní terminál-Stavební škola-Havlíčkovo náměstí- Husova- Nemocnice-Nerudova-Humpolecká- Čechova. Jinak bych přidal chybějící spoje a upravil některé časy.

Zároveň bych spolu se zavedením Veřejné dopravy Vysočiny zrušil linku 3 a nechal do Termesiv zajíždět linkové autobusy.

Zároveň si myslím, že by nebylo špatné vést MHD i po Ledečské až na Perknov a zavést zastávky u kruháku na Ledečské a ve spodní části Perknova.

0/0
21.4.2017 9:33

O89t20a 91S81u84k 5964888118284

Spíš bych to dal opačně, že předchozí vedení radnice v minulých desetiletích s MHD nic nedělalo a že konečně někdo měl odvahu s tím něco udělat. Ale jak to bývá v dopravě, každá snaha o zlepšení bude typicky zkritizována, tak je to i v jiných městech. A z článku plyne, že je tam něco nového, co jinde není. Jsem zvědav, jak to dopadne, ale asi se dá ocenit snaha a práce, co si s tím dali.

0/0
20.4.2017 10:35
Foto

B98r96o80n64i43s79l59a86v 82G23a68b82r31y25š 2682569501

Ano, je fakt, že každá změna se zpočátku zkritizuje, ale teď jde o to, jak dlouho ta kritika vydrží.

Třeba MHD v Ostrově u Karlových Varů doznala velmi výrazných změn - samozřejmě k lepšímu. Funguje tam intervalová doprava, jízdní řády nejsou jako noty na buben a navíc byla zavedena celodenní jízdenka za 20 Kč.

V Jindřichově Hradci kdysi jezdilo 5 linek s dost zvláštním intervalem. Dnes jich je tam víc s intervalem kratším. Počet spojů se zhruba ztrojnásobil.

Je prostě potřeba, aby vedení města udělalo ten první krok. Lidé Vám do MHD jen tak nenaskáčou.

0/0
20.4.2017 21:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.