- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Upřímně nevadí mi opravy, ale jejich efekt. Např u revitalizací se zlikviduje řada zeleně. Zřídí se nová místa na parkování, ale absolutně neefektivně. Na veřejných parkovištích musíte vystupovat opatrně, aby jste nepoškodili vedle stojící auto a na sídlištích si otevřete dokořán dveře oba a ješte je mezi nimu mezera. na podélných místech se na dvě místa vejdou i tři auta.
Tam, kde se realizuje plánování uzavírek a objízdných tras. Jen škoda, že tam nejsou uvedené i další uzavírky, které Třebíč přčes léto v podstatě zneprůjezdní.
Proč si lidi musí pořád na něco stěžovat? Měli by být rádi, že se tady kde co opraví, nebo postaví nového. A bez určitých omezení a komplikací se to holt neobejde.
I/23 - stavbu realizuje Vodárenská a ŘSD, II/360 - stavbu realizuje KSÚSV, Podklášterský most - stavbu realizuje Kraj Vysočina, kde tam vidíte náš odbor?
Tak to je husty, to muze Kaufland tovnou zavrit, ne?
Třebíčský odbor dopravy jako tradičně nezklamal.