- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hlídat úsek,kde je až k mostu přes koleje přehledná rovina bez přechodů je velký úlet.Přijímat nové úředníky neplánujeme...max. jednoho ?Takže přeloženo do češtiny - jeden ouřada potřebuje flek na dopravě a aby mohl nastoupit musíme za 1 mega zřídit někde radary.Děkuji,budu se cítit v našem městě mnohem bezpečněji.
Proč nikde není napsáno, kolik a jaké nehody se v daném úseku staly za posledních 10 let? To je přeci základní údaj, podle kterého hodnotím bezpečnost daného úseku!
Dá se najít na adrese maps.jdvm.cz/cdv2/apps/nehodyvmape/
že za poslední roky tam byly jen dvě vážnější nehody. V jednom případě sražení chodce s následkem smrti, což je jednoznačně vinou špatně řešeného přechodu, na kterém chybí ostrůvek, vzhledem ke kolonám náklaďáků ve směru do centra. Druhá nehoda byl prý nějaký motorkář.
Pan Honzárek by měl opustit svůj post a navštívit znovu základní školu. I kdyby na začátku úseku, tedy pod letištěm, jelo auto místo 50 třeba 70, následuje ostrá zatáčka pod mostem, poté dlouhý nepřehledný úsek, kde se často popojíždí, brzdí atd. Takže v průměru ta rychlost vyjde třeba na 40 a žádný přestupek se takto nezjistí.
Je to další vyhazování peněz, šmírování a další nesmyslný nápad této radnice a jejího nekompetentního osazenstva. Cokoli z nich vyleze, je jen horší a horší. Takhle už to dál nejde. Kdyby chtěla radnice pro lidi kolem komunikace něco skutečně udělat, zruší nesmyslnou 70 nahoře u letiště, vznikají tam nebezpečné situace při přecházení u hasičárny a rozjetá auta brzdí na 50 až u mostu přes železnici.
Zrovna tahle oblast potřebuje v první řadě důstojnou obsluhu MHD. To znamená linku 4 namísto k nádraží, kde jinak nic není, trasovat kolem Billy do centra a pak případně k nádraží. Pro přímý směr k nádraží by bylo nejvhodnější zřídit železniční zastávku na trati 237 u Amylonu nebo, protože vím, že toto je s lidmi jako Honzárek naprostá utopie, alespoň zaintegrovat linkovou dopravu ve směru na Humpolec do MHD, tedy v daném úseku stejný tarif, obnovit zastávku Stavba ve směru od nádraží atd. Ale to by holt obnášelo přemýšlet, pracovat a nekouká z toho žádné všimné do kapsy.
Tak pokud tam budou značky a jasné značení že tam je 50 a že se měří. Není problém, kdo pojede rychle je to jeho volba. Rohzhodně lepší než to bylo v Mělníku u té vlečky, která se roky nepoužívala ale pokuty tam vybírali o 106.
Ty značky už jsou tam teď, akorát, že to málokdo dodržuje.
Jaké z toho plyne ponaučení. Nezastavovat tam, nic tam nekupovat, zkrátka Havlbrod ignorovat a jezdit tam pomalu.
Takže budete trestat místní živnostníky kvůli blbosti vedení radnice?
To by měli zjistit na STK a Emisích
místostarosta říká „Vycházíme z žádostí veřejnosti ,, - jo - tak to jo - lidé chtějí být lovnou zvěří a chtějí být trestáni .