Diskuze

Most sebevrahů má desítky obětí. A nic nebrání tomu, aby přibyly další

Třebíč se nemůže zbavit smutné kapitoly svých novodobých dějin. Požadavek na zabezpečení lávky pro pěší na železničním mostě nad Libušiným údolím, kde od rekonstrukce v roce 1987 zahynulo kolem 30 lidí, zatím nikdo nevyslyšel. A změnu neslibují ani nejbližší roky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Když se Nuselský most v Praze zabezpečil pletivem a sítěmi, tak sebevrazi skončili. Je to jen o penězích, technická řešení existují.

0 1
možnosti

P32e77t69r 86B22á91č83a

10. 3. 2017 9:00

Jenom si to hodili jinde.

0 1
možnosti

Tímto jste přilákali další zákazníky.

3 1
možnosti

P24e49t65r 49B37á96č29a

10. 3. 2017 6:40

A proč by tomu mělo něco bránit?

Každý svého štěstí strůjcem.

0 2
možnosti

Az pojedete, nebo pujdete po mostem, a nekdo Vam spadne na hlavu, tak bude strujcem Vaseho stesti nekdo jiny.

1 0
možnosti

vyjádření mluvčího je logické, z fotek patrné i pro někoho, kdo ve městě nebydlí či most nezná - lávka pro pěší je umístěna "o patro níž" než kde projíždějí vlaky - ta by zabezpečit šla...zabezpečit by nešlo "vrchní patro", kde projíždějí vlaky, je volně přístupné a lidé tudy rovněž chodí...zabezpečit nižší lávku, aby šli lidé rovnou na lávku horní, je z ekonomického hlediska úplně zbytečné

3 0
možnosti

Jsem rodilý třebíčák. Zdolal jsem i přechod přes Libušino údolí po původním mostě. Nevím kolik dobrodruhů chodí po mostě v úrovni dráhy. Přiznávám, že přechod ze strany Boroviny na lávku je trochy svízelný, ale je příjemnější a samozřejmě bezpečnější než se tlačit k zábradlí při průjezdu vlaku.

Musím s Vámi souhlasit v tom, že z úrovně dráhy by i po zabezpečení spodní dráhy bylo možné na jednu stranu skočit zcela jednoduché a po druhé obtížnější. Takže asi nějaké úpravy jsou zbytečné.

K vyjádření pana mluvčího. Tam hlavně nechápu tuto část jeho prohlášení „Lidé, kteří se tam pohybují, svým jednáním porušují zákon o drahách,“ protože v článku se píše o zabezpečení lávky pro pěší.

Jo dotaz jste taky obyvatel Třebíče?

2 1
možnosti

Není mi jasné vyjádření pana Illiaše z SŽDC. Asi má fotografie původního mostu před rekonstrukcí. Tam byla po obou stranách pěšina, která, ale byla určena pro drážní zaměstnce provádějící úkony spojené s prací. Na fotografiích stávajícího mostu je patrné, že k lávce pro pěší vedou přístupové cesty a dokonce je osvětlena. Ani mi není jasné, jak by vybudování možné zábrany mohlo vadit průjezdu vlakové soupravy. Lávka je umístěna pod úrovní kolejiště na obvodu hlavní mostové konstrukce. Na druhou stranu si myslím, že pokud někdo z Třebíče a okolí bude chtít ukončit dobrovolně svůj život bude vědět o nainstalovaných zábranách a zjistí si, jak jezdí vlaky, lehne na koleje a bude doufat, že vlak nebude mít zpoždění, nebo, že není stávka na železnici.

2 0
možnosti

Také před r.1987 bylo dost obětí,Pamatují případ kdy skočila žena z mrňousem v náručí,bylo to v zimě sněhu bylo dost,mrňous přežil.Vím o čem mluvím byl jsem u Vysiblu.

0 0
možnosti

Vámi jmenovaná firma byla znárodněna v roce 1950 a znovuobnovena 1991. V době o které píšete, to byla „Pohřební služba“.

1 0
možnosti

Nějak nechápu ten názok mluvčí, že někdo porušuje zákon o drahách. Ta lávka pro pěší vypadá docela používaně, to je tam oficiálně zákaz vstupu?

Nebo je obecně zakázáno skákat z železničních mostů?

5 0
možnosti

A proč by tomu mělo něco bránit? Každý ať je pánem svého osudu.

7 1
možnosti