Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

T77o66m41á62š 11H57o95r58á77k 5923691351689

Zajimalo by me jak p. radni Hylis prisel na to, ze pri rychlosti 300km/h zastavka nema smysl, ale pri 250km/ uz ano? Tohle se vsechno musi poradne spocitat a ne jen tak nastrelit to co kdekomu prijde do hlavy...

+6/0
doporučit
27.2.2017 14:28

J85i57ř28í 95P44r71ů83š58a 7255802495609

Už by si opravdu měly přestat snít ten sen o zastávce rychlovku. Jestli má mít VRT smysl tak jedině pro rychlost 300km/hod a zastávky opravdu jen Praha, Brno, Ostrava. Cokoliv navíc je ekonomický nesmyl a plýtvání zdroji. Smíšený provoz konvenčních vlaků pro 200 - 230 km/hod a rychlovlaků pro 300 km/hod je komplikovaný a prakticky nemožný.

+5/−1
doporučit
27.2.2017 14:05

R61a56d89i58m 23K66ř81i31v78á11n66e45k 4132214461691

Rychlovlak tam přece nemusí mít zastávku, prostě jen může u Jihlavy odbočit a skončit na místním nádraží, pokud bude dost zájemců a tento zvláštní vlak zaplatí.

+4/0
doporučit
27.2.2017 14:07

A95l60e81š 42K76r52a28t41i56n48a 1866601490728

Aby byla veřejná doprava v ČR co nejatraktivnější, potřebuje být konkurenceschopná k automobilové dopravě. Není cílem se srovnat, ale být rychlejší a to včetně dopravy z domu na nádraží (proto záměr vést některé spoje přes "Jihlava-město"). A k tomu páteř vysokorychlostních tratí může výrazně pomoci. Když už trať povede přes Vysočinu, je nutné, abychom se na ní napojili. Podobně jako u dálnice u ní budou sjezdy a žádné významnější sídlo tak nebude vynecháno, včetně Havlíčkova Brodu a Třebíče. Souběžný provoz rychlé vrstvy na 350 km/h a pomalejších regionálních expresů na 200 či 250 km/h je reálný a v zahraničí vyzkoušený.

Nezlobte se, ale diskuse o tom, že VRT bude přes Vysočinu pouze projíždět je přece úplně o ničem.

Kdo má zájem může si na našich stránkách www.regio2020.cz projít závěry mezinárodní konference k VRT, která proběhla v roce 2016 v Náměšti nad Oslavou.

+4/−3
doporučit
27.2.2017 20:48

M62i84c91h11a49l 10B15r98ň63á36k 6864144887838

No pokud by ty vlaky měly stát v každém městě, které má víc jak deset tisíc obyvatel a leží v okruhu třiceti kilometrů od plánované trasy, pak to stavět nemusíme, protože rychleji pak vyjde i stávající koridor přes Českou Třebovou. :-P

+2/0
doporučit
27.2.2017 13:56

A90l82e92š 33K35r23a62t64i98n16a 1826181370578

Aha! Jakt o, že to např. v Německu takto funguje?

+2/−2
doporučit
27.2.2017 14:21

H12e74d79v31i80k16a 48O81c53h11t71á45b64c95o96v55á 5544729620

Pro kraj Vysočina žádný přínos, tak alespoň co nejmenší škody a ohrožení životního prostředí. Nejlépe pod zem...:-/

+1/0
doporučit
5.3.2017 18:37

P43a50t72r55i63k 35P35í19c97h85a84l 4282406717

Kdyby takovým tempem stavěli ostatní tak jezdí ještě na uhlí. V roce 2030 se bude lítat :-)

+1/0
doporučit
27.2.2017 14:51

O57t96a 88S55u65k 5324828458194

Už by měli v Jihlavě pochopit, že rychlovlak mezi Prahou a Brnem zastavovat nebude, jinak to nebude rychlovlak.

+1/−1
doporučit
27.2.2017 17:16

M39i90l60o88s58l66a66v 52U61r20b55a93n 4178389280263

Jestliže to má plnit funkci rychlovlaku, tak to nemůže stavět u každé meze.

+1/−1
doporučit
27.2.2017 15:14

L94u54d95ě50k 94Š67i82š40á72k 3177988179104

Při srovnatelné ceně jízdenky, jako letadlem to moc lidí z Vysočiny ani využívat nebude. :-)

0/−1
doporučit
27.2.2017 16:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.