Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

T29o76m93á18š 63H83o48r69á61k 5943181961329

Zajimalo by me jak p. radni Hylis prisel na to, ze pri rychlosti 300km/h zastavka nema smysl, ale pri 250km/ uz ano? Tohle se vsechno musi poradne spocitat a ne jen tak nastrelit to co kdekomu prijde do hlavy...

+6/0
doporučit
27.2.2017 14:28

J66i35ř92í 69P47r75ů14š32a 7745682275289

Už by si opravdu měly přestat snít ten sen o zastávce rychlovku. Jestli má mít VRT smysl tak jedině pro rychlost 300km/hod a zastávky opravdu jen Praha, Brno, Ostrava. Cokoliv navíc je ekonomický nesmyl a plýtvání zdroji. Smíšený provoz konvenčních vlaků pro 200 - 230 km/hod a rychlovlaků pro 300 km/hod je komplikovaný a prakticky nemožný.

+5/−1
doporučit
27.2.2017 14:05

R22a87d94i33m 53K21ř95i59v32á18n88e54k 4752664361231

Rychlovlak tam přece nemusí mít zastávku, prostě jen může u Jihlavy odbočit a skončit na místním nádraží, pokud bude dost zájemců a tento zvláštní vlak zaplatí.

+4/0
doporučit
27.2.2017 14:07

A16l14e51š 40K35r59a92t67i24n50a 1566651690768

Aby byla veřejná doprava v ČR co nejatraktivnější, potřebuje být konkurenceschopná k automobilové dopravě. Není cílem se srovnat, ale být rychlejší a to včetně dopravy z domu na nádraží (proto záměr vést některé spoje přes "Jihlava-město"). A k tomu páteř vysokorychlostních tratí může výrazně pomoci. Když už trať povede přes Vysočinu, je nutné, abychom se na ní napojili. Podobně jako u dálnice u ní budou sjezdy a žádné významnější sídlo tak nebude vynecháno, včetně Havlíčkova Brodu a Třebíče. Souběžný provoz rychlé vrstvy na 350 km/h a pomalejších regionálních expresů na 200 či 250 km/h je reálný a v zahraničí vyzkoušený.

Nezlobte se, ale diskuse o tom, že VRT bude přes Vysočinu pouze projíždět je přece úplně o ničem.

Kdo má zájem může si na našich stránkách www.regio2020.cz projít závěry mezinárodní konference k VRT, která proběhla v roce 2016 v Náměšti nad Oslavou.

+4/−3
doporučit
27.2.2017 20:48

M10i63c15h23a40l 39B37r73ň11á72k 6104174777908

No pokud by ty vlaky měly stát v každém městě, které má víc jak deset tisíc obyvatel a leží v okruhu třiceti kilometrů od plánované trasy, pak to stavět nemusíme, protože rychleji pak vyjde i stávající koridor přes Českou Třebovou. :-P

+2/0
doporučit
27.2.2017 13:56

A68l65e55š 40K70r62a90t48i18n34a 1606971470488

Aha! Jakt o, že to např. v Německu takto funguje?

+2/−2
doporučit
27.2.2017 14:21

H66e82d43v94i94k26a 93O58c24h47t91á34b50c16o96v72á 5484669930

Pro kraj Vysočina žádný přínos, tak alespoň co nejmenší škody a ohrožení životního prostředí. Nejlépe pod zem...:-/

+1/0
doporučit
5.3.2017 18:37

P47a36t52r86i64k 26P61í52c49h65a67l 4742736557

Kdyby takovým tempem stavěli ostatní tak jezdí ještě na uhlí. V roce 2030 se bude lítat :-)

+1/0
doporučit
27.2.2017 14:51

O93t77a 15S55u16k 5584628528754

Už by měli v Jihlavě pochopit, že rychlovlak mezi Prahou a Brnem zastavovat nebude, jinak to nebude rychlovlak.

+1/−1
doporučit
27.2.2017 17:16

M40i14l34o73s88l52a81v 24U86r33b54a59n 4828499310903

Jestliže to má plnit funkci rychlovlaku, tak to nemůže stavět u každé meze.

+1/−1
doporučit
27.2.2017 15:14

L55u39d57ě28k 84Š67i53š24á29k 3937108479204

Při srovnatelné ceně jízdenky, jako letadlem to moc lidí z Vysočiny ani využívat nebude. :-)

0/−1
doporučit
27.2.2017 16:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.