- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dobrý den, prováděli jsme cenovou analýzu na jejímž základě byla nabídka vyhodnocená jako standardní. Výše sazby na kilometr se v zásadě odvíjí od požadavků na kompletní nízkopodlažnost a také na nižší průměrné stáří vozového parku. Důležité je taky menší denní využití vozidel, které je výrazně navázáno na stávající jízdní řády a stávající uliční síť Třebíče. Při porovnání celkové ceny dopravního výkonu k počtu autobusů vychází nabídka velmi podobně jako v případě nedávné soutěže v Jindřichově Hradci. Je tedy podle mého názoru potřeba porovnávat porovnatelné.
Město nebude chtít po dopravci snižovat cenu?!! Cena vyšší o 60% je o.k.? Tedy přiznání, že bylo vše domluveno předem?
město by to opravdu nemělo platit ze své kapsy, zaplatit by to měli radní ze svého, stejně na provizích získali mnohem víc
Jo, jo na třebíčské radnici je evidentně pro kamarády peněz dost