- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tohle nechápu, sítě se přece vodily a vodí (viz Tylova ulice) pod chodníkem a ne pod parkovištěm a pak je tu ještě x m široká vozovka.
Při požadavcích na minimálně 0,5 až 1m odstupy jednotlivých sítí (voda, elektřina, plyn, kanalizace na splaškovou vodu případně i povrchovou, telefonní vedení, případně další) je problém se vejít do vozovky natož do chodníku.
Neexistuje žádné lidské právo na parkovací místa. Zavést pořádnou MHD a tyhle nářky, které jsou k nerozeznání od natahování rukou pro sociální dávky, prostě ignorovat. Nelze z měst dělat jedna obrovská smetiště zaplavená zevlujícím plechem. Automobilismus se musí přizpůsobit, nikoli města. Nesmyslné vlastnictví automobilu každým člověkem musí skončit na smetišti dějin. Tolik místa tu prostě není.
Občané Brodu mají ,co chtěli .Ty šašky na radnici jste zvolili vy, milí voliči,řidiči. Vrátit se do historie a jezdit na koních,těch by tam šlo zaparkovat dost.Co,takhle průmyslová zóna,přilákání investic do pracovních míst,aby broďáci nemuseli jezdit za prací do okolních měst.To je vlastně blbost,to nemá žádnou historii.Tak zase při příštích volbách si uvědomte,co do té urny strkáte !
No ale zase získali ulici vhodnou pro cyklistické vy(u)žití, jen se na to podívejte, kolik je tam teď místa. To že je sníh přece nevadí.
- Kolo je vhodný prostředek pro jakoukoliv příležitost.
- Auta by měla ustoupit lidem
a tak podobně. Oficiální doktrína cykloaktivistů. Podezřívám je ovšem z toho, že pravým učelem je, aby lidi uhnuli jim. A oni tak nemuseli hledat parkovací místa. (Jo, prasata z Orwellovy Farmy zvířat na to sedí taky)