- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nic nového! V Ostravě máme takto upravenou dálnici už několik let!
23.11. jsem tam jel max povolenou rychlostí která tam je, a žádný extrémní houpání nebylo ani cítit. Jen slabé pohupování. Nicméně, když tam pojedete 100 km/h už to pocítíte. A to se tam běžně taky tak jezdilo..ono to není moc příjemný pro chodce a turisty, kerejch tam bývá dost na chodníku. Takže to vítám, zpomalí to auta. Na dálnicích bývají vyfrézovaný drážky ke krajnici, tady by to taky šlo asi udělat, ale tohle je velky usek a proto myslim tohle možná levnější řešení...nemám s tím problém.
Uz tem inteligetum nekdo vysvetlil, ze kdyby se naklonila silnice treba o stupen na kazdou stranu a udelal se oddtokovy zlab, ze by to bylo vyrazne efektivnejsi nez tam jezdit jako na houpacce?
Bezvadná výmluva, takhle zprasený je od začátku most na Pražském okruhu u Modletic.
Áááájéje, tady je zas stavebních odborníků
Tak nám vysvětlete, proč je zrovna tady potřeba větší sklon vozovky, než jinde?
Takhle se z bugu dělá featura
Hlavně že to auto jede skoro po prostředku...
Proc ji celou nenaklonili? Tohle je sverazne reseni ...
a co třeba tu silnici naklopit do strany v úhlu 1-2 stupně co není moc poznat ale voda steče do stružky kolem
Heh tak to je dobre vysvetleni:o) A ja doted myslel, ze treba na Jihlavske v Brne pred semaforem na Novy Liskovec, jsou ty pulmetrove hrby z kopce dolu na jedne z nejfrekventovanejsich ulic v Brne, vysledkem expertizy, kde chcou co nejvic nehod nebo novych aut (protoze se opravdu nevyplati brzdit, kdyz na semaforu skoci cervena a jste rozjeti smerem z kopce po tom tankodromu) nebo jen hole diletantstvi, ze takovou zasadni chybu na tak frekventovane ulici, nejsou schopni uz roky opravit:o) A ono je treba mozna vysvetleni, ze je to kvuli odvodneni (legrace samozrejme).
Pane Janirek, tu křižovatku jste naprosto nepochopil.
1/ zpomalovací prvek. Na tom se nedá brzdit, takže kdo to zna musí brzdit dřiv a přijet tam pomalu. A čím dýl to tam bude tím víc lidí to bude znát.
2/ Za jeden lístek na bus máte i lístek na "kolotoč". Takové pohoupání nenajdete.
3/ Test nervů. Když nedávno dělali nový nájezd na D1, ale těch 5m udělat zároveň s tím nemohli.
4/ Test tlumičů, pérování a náprav. Pokud Vám tam něco neupadne, tak je auto způsobilé dalšího provozu.
Jak vidíte, tak křižovatka má mnoho pozitiv.
Tohle je nadherna vymluva na zfusonanou silnici. To vam na povodi vymyslel Tonda Blanik?